Finnwearin uima-asujen materiaaleissa uutta teknologiaa

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Finnwearin naisten uima-asumallistossa 2011 näkyvät tummat etnokuosit, merimiestyyli ja Havaiji-teema. Naisellista ilmettä tuovat hapsut, nauhat ja röyhelöt. Uima-asuissa on käytetty uutta materiaalia, Mikromeryl-polyamidia, joka on joustavaa, kevyttä ja nopeasti kuivuvaa.

Vastakohtien uima-asumuotia kaikenkokoisille
Finnwearin kevään uima-asumallisto on täynnä kiehtovia vastakohtia. Kevyet materiaalit ja glamour yhdistyvät niitteihin ja muovitimantteihin. Uimapukujen ja bikinien kuoseissa on niin purjehdustyylin innoittamaa raitaa kuin eläinkuvioitakin. Havaiji-henkisessä Titicaca-uimapuvussa on irrotettavat olkaimet. Pehmeän naiselliset Utö-bikinit sopivat auringonpalvojalle ja sporttinen Ray-uimapuku vauhdikkaaseenkin treeniin. Finnwear Plus -malliston uima-asuja on saatavana myös koossa XXL.

Uusi Mikromeryl-polyamidi on kestävää ja nopeasti kuivuvaa
Uutuusmateriaalina Finnwearin uima-asumallistossa on käytetty Mikromeryl-polyamidia, joka on pehmeää, joustavaa ja keveää. Mikromeryl-polyamidin kosteudenhallintaominaisuuksien ansiosta siitä valmistettu uima-asu pysyy iholla miellyttävän tuntuisena ja kuivuu nopeasti.

Finnwearin uima-asujen materiaalit kestävät hyvin valoa, meri- ja kloorivettä sekä hankausta. Laadukkaalla värjäysprosessilla taataan värien hyvä kesto. Finnwearin uima-asuille on myönnetty Ökotex-merkki, joka takaa, että tuotteet ovat tutkitusti haitta-aineettomia.

Nanso Group Oy, Brand Manager Pirjo Autio
puh. 040 703 4518,
pirjo.autio@nansogroup.com
www.finnwear.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Eliisa Salminen,
eliisa.salminen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen,
jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Kuvapankki:
www.nansogroup.com -> kuvapankki -> käyttäjätunnus: ngpress_fi, salasana: ngpress_fi

Nanso Group Oy, puh. 020 125 800

Myynti:
Mm. marketit ja tavaratalot

Nanso Group oy on suomalainen ja vastuullinen perheyritys jo neljännessä polvessa. Yritys täyttää 90 vuotta vuonna 2011. Vuosikymmenten kuluessa Nanso Group on kasvanut Suomen toiseksi suurimmaksi vaateteollisuusyritykseksi. Nanso Groupin hallussa ovat luotettavat suomalaiset pukeutumisen brändit: Nanso, Finnwear, Black Horse, Vogue, Norlyn, Amar ja KS. Yritys työllistää noin 640 henkilöä. Nanso Groupin pääkonttori sijaitsee Nokialla ja sen tuotantolaitokset ovat Nokialla, Torniossa ja Tallinnassa. Yrityksen moderni logistiikkakeskus sijaitsee Hämeenlinnassa.