FINNWEARIN UIMA-ASUJEN PLUS-MALLISTO SUURENMOISILLE NAISILLE

Plus-naisen valinnat kesälle 2012

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Finnwearin kevään 2012 uima-asujen Plus-mallisto pukee runsasmuotoisen naisen niin rannalle kuin uima-altaalle. Malliston bikineissä, uimapuvuissa ja tankineissa on kiinnitetty erityisesti huomioita istuvuuteen, leikkauksiin ja yksityiskohtiin. Uima-asuissa toistuu trendikäs, viidakkohenkinen Villiviini-kuosi raikkaan sinisen ja klassisen mustan väreissä. Plus-malliston uima-asut ovat saatavissa M-koosta aina XXL-kokoon saakka.

Finnwear Plus-uimapuvuissa vartaloa imartelevia leikkauksia
Finnwearin kevään 2012 Plus-mallistossa on otettu huomioon runsasmuotoisten kuluttajien toiveet sekä eri vartalotyypit. Mallistossa on vaihtoehtoja niin kutsutuille omena-, päärynä- ja tiimalasivartaloisille sekä niille, jotka haluavat tiukkaa ja napakkaa tukea tai käyttömukavuutta ja väljyyttä. Kietaisuhenkisesti vinoon leikattu Villiviini Plus -uimapuku tuo tiimalasivartalon muodot kauniisti esiin. Villiviini Plus -bikinien alaosan korkea vyötärö imartelee uumaa. Bikinihousujen ilmettä voi muuttaa hipster-henkisemmäksi taittamalla vyötärönauha alas. Villiviini Plus -tankinin yläosa on tunikamainen ja sen hamemainen helma peittää kriittisen lantionseudun. Aktiiviuimarille suunniteltu Plus-uimapuku on sileä ja ilman toppauksia. Puvun olkaimet ovat takaa ristissä, joten ne pysyvät hyvin kuntouimarin olkapäillä.

Finnwear tuntee suomalaisen plus-naisen vartalon

– Finnwear on käyttänyt malliston suunnitteluun pitkäaikaista plus-naisten alusvaatteiden kaavoitus- ja valmistusosaamistaan. Uima-asuissa on alusvaatteille tunnusomaisia, tukevia ja istuvuutta parantavia ratkaisuja, kuten kaaritukia, toppauksia ja säädettäviä olkaimia. Mallista riippuen uima-asuihin on lisätty vuorimateriaalia rinnan ja vatsan alueille antamaan erityistä tukea. Finnwearin kaikissa naisten uima-asuissa käytetään Lycraa, joka tuo lisää käyttömukavuutta, kertoo Finnwearin suunnittelija Riikka Partanen.

Nanso Group Oy, Brand Manager Pirjo Autio
puh. 040 703 4518, pirjo.autio@nansogroup.com
www.finnwear.fi

PR‐ ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Eliisa Salminen, eliisa.salminen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Kuvapankki:
www.nansogroup.com ‐> kuvapankki ‐> käyttäjätunnus: ngpress_fi, salasana: ngpress_fi

Nanso Group Oy, puh. 020 125 800

Myynti:
Marketit ja tavaratalot

Nanso Group oy on suomalainen ja vastuullinen perheyritys jo neljännessä polvessa. Yritys täytti 90 vuotta vuonna 2011. Vuosikymmenten kuluessa Nanso Group on kasvanut Suomen toiseksi suurimmaksi vaateteollisuusyritykseksi. Nanso Groupin hallussa ovat luotettavat suomalaiset pukeutumisen brändit: Nanso, Finnwear, Black Horse, Vogue, Norlyn, Amar ja KS. Yritys työllistää noin 640 henkilöä. Nanso Groupin pääkonttori sijaitsee Nokialla ja sen tuotantolaitokset ovat Nokialla, Torniossa ja Tallinnassa. Yrityksen moderni logistiikkakeskus sijaitsee Hämeenlinnassa.