FINNWEARIN UUSI ALUEVALTAUS – TOIMINNALLISET SUKAT AKTIIVISEEN LIIKKUMISEEN

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Finnwearin uudessa Action-sarjassa tuodaan markkinoille kolme uutta sukkamallia vapaa-aikaan ja aktiiviseen liikuntaan: lyhyt- ja pitkävartiset Dry Energy -sukat sekä pitkävartiset Coolmax-sukat. Action-sarjan sukissa yhdistyvät pitkälle kehitetyt materiaalit ja sporttinen muotoilu, jotka yhdessä hiovat sukkien käyttömukavuuden huippuunsa. Dry Energy -sukat pitävät jalat kuivina ja raikkaina. Coolmax-sukat tasaavat lämpöä ja siirtävät kosteuden pois iholta. Uudet sukkamallit tulevat myyntiin elokuussa 2010.

Finnwearin Dry Energy -sukat suojaavat jalkoja hiertymiltä
Dry Energy -sukissa on yhdistetty kahta huipputeknistä lankaa, joiden ominaisuudet palvelevat aktiiviliikkujankin tarpeita. Meryl Skinlife -lanka pitää jalat raikkaina ylläpitämällä oikeaa bakteeritasapainoa. Pehmeässä froteepohjassa käytetty Dry Energy -lanka hengittää ja pitää jalat kuivina.

Finnwearin Dry Energy -sukat ehkäisevät tehokkaasti hiertymiä ja hankaumia. Jalkaterän ja ‑pohjan ympäri kiertävä kapea neulosraita lisää sukkien istuvuutta. Ohut, sileä kärkisauma puolestaan tekee sukista miellyttävän pehmeät. Dry Energy -sukista tulevat myyntiin sekä lyhyt- että pitkävartiset mallit naisille ja miehille.

Finnwearin Coolmax-sukat tasaavat lämpöä tehokkaasti
Coolmax-langasta valmistetut sukat siirtävät kosteuden tehokkaasti pois iholta ja suojaavat siten jalkoja hiertymiseltä. Sukkien froteepohjassa on käytetty Coolmax-langan lisäksi aitoa villaa, joka on joustavaa, hengittävää ja lämpöä tasaavaa. Pehmeä froteesisus tekee sukista miellyttävän tuntuiset.

Myös Finnwearin Coolmax-sukkien rakenteessa toistuu Dry Energy -sukkien istuvuutta parantava neulosraita. Sukkien varsi on joustava ja kiristämätön. Ohut ja sileä kärkisauma viimeistelee sukkien muotoilun. Coolmax-sukista tulevat myyntiin miesten ja naisten kokojen lisäksi myös lasten sukat koosta 28–30 lähtien.

Finnwear
Dry Energy -sukat
Miesten koot: 40–42, 43–45, 46–48
Naisten koot: 36–38, 39–41