FOSSILIN KESÄN 2014 NAISTEN KELLOJEN JA KORUJEN PÄÄVÄRI ON HURMAAVA ROSÉKULTA

(Linkit painokelpoisiin kuviin ovat viestin lopussa.)

Fossilin uutuuskelloissa ja -koruissa nähdään rosékullan väristä terästä, kristallikoristeita, vaaleanruskeaa nahkaa sekä eri metallisävyjen tyylikkäitä yhdistelmiä. Fossilin naiselliset kellot ja korut ovat lainattavissa kuvauksiin Soprano Promoden showroomista.

Rosékullan sävyä ja kristalleja
Raikkaan ilmeen Fossilin rosékullan väriselle Cecile-kellolle antaa leveän teräsrannekkeen keskelle upotettu valkoinen raita. Valkoisessa kellotaulussa on kolme aikaa näyttävää taulua. Korumaisen Jacqueline-kellon kellotaulua ja teräsranneketta koristavat kirkkaat kristallit. Kelloa on saatavana hopean ja rosékullan sävyissä.

Siroja nahkarannekkeita
Fossilin Georgia-kellon kuoressa yhdistyvät hopean ja rosékullan sävyt. Siroutta kellolle antaa kapea, vain 7 millimetrin levyinen nahkaranneke, joka on väriltään vaaleanruskea. Sculptor-kellon kellotaulu on muodoltaan persoonallisen kulmikas ovaali. Kellossa on kapea, 10 millimetrin levyinen vaaleanruskea nahkaranneke, jota piristävät kirkkaanpunaiset ompeleet. Kellotaulun kullan sävyisessä kuoressa on hopeisia yksityiskohtia.

Naisellisia koru-uutuuksia
Fossilin Classics multi tone -rannekorussa ja -kaulakorussa on erikokoisia hopean, kullan ja rosékullan värisiä teräshelmiä, jotka tuovat mieleen kastehelmet ja kesäiset sadepisarat. Kaulakorun elegantti helmiriipus on kiinni hopean värisessä ketjussa. Taipuisista Vintage-rannerenkaista saa näyttävän asusteen pujottamalla useita rosékullan värisiä renkaita rinnakkain tai yhdistämällä niitä muihin rannekoruihin ja -kelloihin. Classics Twist -kaulakorun riipuksessa on sisäkkäin kaksi teräsrengasta, joiden kehät on taivutettu epäsäännölliselle kierteelle. Rosékullan sävyistä riipusta koristavat kirkkaat kristallit.

Oy Perkko, tuotemyyntipäällikkö Taina Luukkainen, puh. 0400 597 492, taina.luukkainen@perkko.fi
www.perkko.fi

PR- ja viestintätoimisto Soprano Promode, puh. (09) 170 070
Mirkka Guthwert, mirkka.guthwert@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali