Frödingen herkullinen uutuus: Mud Cake Vadelmaunelma

Frödingen logo ja pakkaukset uudistuvat

Frödinge Mud Cake Vadelmaunelman kostealla suklaakakkupohjalla on hasselpähkinä-karamellirouhetta ja päällä ihanan pehmeää vadelmamoussea, vadelmia sekä suklaaraitakoristelu. Herkullinen uutuus soveltuu niin arkeen kuin juhlaan, ja on pakasteena mainio vierasvara. Vähälaktoosinen Frödinge Mud Cake Vadelmaunelma -kakku on saatavilla maaliskuusta alkaen kauppojen pakastealtaista. Uutuuskakun myötä Frödingen tuotteiden pakkaukset ja logo uudistuvat. Designuudistus etenee koko tuoteperheeseen kesän aikana.

(Linkki painolaatuiseen kuvaan ja tiedote PDF-muodossa ovat viestin lopussa)

Amerikkalainen kakkuklassikko mudcake eli mutakakku on löytänyt tiensä suomalaisten sydämiin. Mehevän kostea suklaakakku on erityisen suosittu jälkiruokana. Frödingen uutuus Mud Cake Vadelmaunelma on Frödingen myydyimmän pakastekakun, Frödinge Mud Caken vadelmainen sisar.

Frödinge Mud Caken Vadelmaunelmassa on kostean mudcake-kakkupohjan päällä hasselpähkinä-karamellirouhetta ja raikkaan täyteläistä vadelmamoussea. Kakun viimeistelevät vadelman palat ja suklaaraitakoristelu. Kakku sopii niin herkutteluhetkiin, jälkiruoaksi kuin kahvipöytään.

Vähälaktoosinen Frödinge Mud Cake Vadelmaunelma on oivallinen vierasvara – pakastekakku sulaa tarjoiluvalmiiksi noin tunnissa. Jäisestä kakusta voi myös leikata terävällä, kuumaan veteen kastetulla veitsellä valmiita annospaloja. Kakkupala sulaa vajaassa 20 minuutissa. Frödinge Mud Cake Vadelmaunelmasta saadaan kuudesta kahdeksaan palaa.

Frödingen logo- ja pakkausuudistus etenevät kevään aikana

Frödingen uusi logo lanseerataan Frödinge Mud Cake Vadelmaunelman yhteydessä. Logo- ja pakkausdesignuudistus laajenee tulevan kesän aikana myös muihin brändin tuotteisiin. Uuden ilmeen tarkoituksena on vahvistaa kuluttajien mielikuvaa aidosta ja alkuperäisestä brändistä, mutta myös aidosta konditoriatunnelmasta. Koulutetut kondiittorit ovat kehittäneet kakkujen reseptit hyödyntäen pitkää kokemusta ja perinteitä. Korkean leipomislaadun tunnustukseksi Frödinge-pakastekakut ovat Ruotsin kuninkaallisen hovin hyväksymiä.

Tuotetiedot
Frödinge Mud Cake Vadelmaunelma
, 6–8 palaa, 440 g, hinta noin 6,20 €

Orkla Foods Finland Oy, www.orklafoods.fi, puh. 020 785 4000

Product Group Manager, Lotten Lundén
lotten.lunden@orkla.fi, puh. 020 785 4030

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. 09 170 070

Karri Harju, karri.harju@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali

Orkla Foods Finland Oy on maamme johtavia elintarvikeyrityksiä, jonka tunnetuimmat tuotemerkit ovat Felix, Grandiosa, Ekströms, Jacky ja Abba. Luomme ruokailoa kuluttajille tarjoamalla tunnettuja, puhtaita ja hyvänmakuisia elintarvikkeita. Vastuullisena yrityksenä valvomme tuotteidemme valmistusta raaka-aineista lähtien. Orkla Foods Finland Oy:n liikevaihto on noin 85 milj. euroa ja yritys työllistää 171 henkilöä (2012). Orkla Foods Finland Oy on osa norjalaista Orkla-konsernia.