Frödingen Toffeekakku ja Mud Cake Deluxe sekä Oolannin Chili Lihapullat ovat kevään maukkaita uutuuksia

(Painokelpoiset kuvat ja pdf-muotoinen tiedote ovat viestin lopussa.)

Kevät ja kesä ovat vaivattoman ruoanlaiton ja mukavan yhdessäolon aikaa. Gluteeniton Frödinge Toffeekakku sisältää toffeetäytettä, suklaakastiketta ja toffeepaloja. Frödinge Mud Cake Deluxe on herkkusuille maistuva kakku, jonka päällä on suklaakuorrutetta ja belgialaisia suklaalastuja. Pakastekakut soveltuvat oivallisesti vierasvaraksi sekä vaivattomaksi jälkiruoaksi. Oolannin Chili Lihapullat ovat maukas vaihtoehto perinteisille lihapullille. Miedon tuliset lihapullat maistuvat sekä aterialla että kevään iloisissa juhlissa. Frödinge kakut ja Oolannin Chili Lihapullat löytyvät kauppojen pakastealtaista huhtikuusta alkaen.

Frödingen kakut maistuvat perheen ja ystävien kesken
Frödinge Toffeekakun
mantelikakkupohjalla on pehmeää toffeetäytettä, suklaakastiketta ja maukkaan rapeita toffeepaloja. Kakku on gluteeniton. Frödinge Mud Cake Deluxe on kakkuklassikon herkullinen uutuusversio, jonka päällä on täyteläistä suklaakuorrutetta ja belgialaisia suklaalastuja. Pakastekakut ovat valmiita nautittavaksi puolessa tunnissa ja niistä riittää tarjottavaa 6–8 hengelle. Pakastekakun leikkaaminen onnistuu helposti huuhtomalla veitsi lämpimässä vedessä ennen leikkaamista. Kakut voi tarjoilla vaikkapa tuoreiden mansikoiden kanssa.
Frödinge Toffeekakku, 6–8 palaa, 400 g, hinta noin 6,20 €
Frödinge Mud Cake Deluxe, 6–8 palaa, 400 g, hinta noin 6,20 €

Oolannin Chili Lihapullat miedon tuliseen herkutteluun
Oolannin Chili Lihapullat
saavat mietoa potkua chilistä. Sian- ja naudanlihasta valmistetuissa lihapullissa on käytetty pilkottua, kuivattua chilihedelmää siemenineen tasaisen maun varmistamiseksi. Chilin tulisuutta täydentää mausteseoksessa käytetyt valkosipuli, pippuri, suola ja oregano. Lihapullat soveltuvat tapas- tai texmex-aterioille ja vaikkapa noutopöytään. Oolannin Chili Lihapullat ovat maukas vaihtoehto perinteisille lihapullille.
Oolannin Chili Lihapullat, 400 g, hinta noin 4,00 €

Chips Ab, www.frodinge.fi, www.oolannin.fi
Product Category Manager Cecilia Johanson,
cecilia.johanson@chips.fi, puh. 020 791 8617

Päivittäistavarakaupat

Chips Ab, puh. 0800 133 933

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. 09 170 070
Karri Harju, karri.harju@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet

Chips Ab on vuonna 1969 toimintansa aloittanut ahvenanmaalainen elintarvikeyhtiö, joka on Suomen ensimmäinen perunalastujen valmistaja. Chips Ab:n tavaramerkit ovat Taffel, Oolannin, Kantolan ja Frödinge. Chips Ab on osa Chips-ryhmää, joka kuuluu norjalaiseen Orkla ASA -konserniin.