GEBERITIN MONOLITH-HUUHTELUMODUULILLA HELPOSTI UUTTA ILMETTÄ WC-TILOIHIN

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

LVI-alan asiantuntija Geberit on kehittänyt Monolith-huuhtelumoduulin, joka uudistaa perinteisen wc:n muotokielen. Geberit Monolith palkittiin teollisen muotoilun huipuille myönnettävällä iF product design award -tunnustuksella vuonna 2010. Monolith-moduuli soveltuu erinomaisesti remonttikohteisiin, sillä se voidaan liittää vanhoihin vesi- ja viemäriliitäntöihin ilman rakenteellisia muutoksia. Asennus kestää vain muutaman tunnin, jonka jälkeen wc on jälleen käyttökunnossa.

Yksilöllinen ilme kylpyhuoneeseen
Geberit Monolith -moduuli on selkeälinjainen, kapea huuhtelusäiliö, joka voidaan yhdistää sekä lattialla seisovaan että seinäkiinnitteiseen wc-istuimeen eli lattia- tai seinäviemäriin. Monolith tuo helpotusta kylpyhuoneremontteihin, sillä se voidaan liittää vanhoihin vesi- ja viemäriliitäntöihin ilman rakenteellisia muutoksia, kuten piikkausta ja laatoitusta. Modernin Monolith-moduulin avulla wc-istuimen ilmeen voi valita omien mieltymysten mukaiseksi, sillä keraaminen wc-istuin hankitaan aina erikseen.

Palkittua, toimivaa muotoilua
Monolith sai vuonna 2010 kansainvälisesti arvostetun iF product design award -tunnustuksen muotoilustaan. Vuodesta 1953 lähtien jaettua tunnustusta myönnetään innovatiivisille uutuustuotteille osoitukseksi testatusti toimivasta ja laadukkaasta muotoilusta. Monolith-moduuli on suunniteltu niin, että venttiileihin on helppo pääsy kunnossapitoa varten. Myös varaosien saatavuus on taattu vuosikymmeniksi eteenpäin. Monolith on valmistettu korkealaatuisista materiaaleista, kuten karkaistusta turvalasista ja alumiinista, ja siinä on vettä säästävä kaksoishuuhtelupainike. Etupaneelin värivaihtoehtoja on kolme: musta, valkoinen ja mintunvihreä.

Geberit Monolith -huuhtelumoduuli
, hinta 847 € + asennus (ei sisällä wc-istuinta)
Koko: 101 cm (korkeus) x 48,5 cm (leveys) x 10,6 cm (syvyys)
Värit: musta/harjattu alumiini, valkoinen/harjattu alumiini, mintunvihreä/valkoinen

Geberit Oy, Kati Seppälä
puh. (09) 867 8450 / 040 455 9350, kati.seppala@geberit.com
www.geberit.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Heini Kantala, heini.kantala@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali

Geberit Oy, puh. (09) 867 8450

Hyvin varustellut LVI- ja kylpyhuoneliikkeet

Geberit kehittää, valmistaa ja myy LVI-alan korkeateknologisia tuotteita ja järjestelmiä. Vuonna 1874 perustettu yritys on kehittynyt markkinoiden johtavaksi asennusjärjestelmien, vesisäiliöiden, huuhtelujärjestelmien, viemärijärjestelmien ja juomavesiputkistojen toimittajaksi. Geberitin korkealaatuiset tuotteet soveltuvat sekä uudis- että korjausrakentamiseen. Geberit on edustettuna 41 maassa, ja yrityksellä on 15 tuotantopaikkaa 7 maassa. Konsernin liikevaihto on yli 1,3 miljardia euroa ja työntekijöitä on noin 5500 henkilöä. Suomen Geberit Oy on sveitsiläisen Geberit-konsernin omistama tytäryhtiö, jonka toimitilat sijaitsevat Espoossa.