GEBERITIN TUOTTEET PARANTAVAT KYLPYHUONEEN HYGIENIAA

LVI-alan asiantuntija Geberitin seinän sisälle asennettava wc:n huuhtelusäiliö tekee wc:stä ilmavan ja hygieenisen. Seinäkiinnitteinen wc luo kylpyhuoneeseen tilan tuntua ja helpottaa siivousta. Kylpyhuoneen siivous sujuu myös nopeammin, kun lattiapinta jää vapaaksi. Geberititin DuoFresh raikastaa wc:n ja poistaa epämiellyttävät hajut nappia painamalla.

Duofix‐seinä‐wc‐elementti helpottaa siivousta
Geberit tarjoaa kuluttajille seinän sisään asennettavia huuhtelusäiliöitä, jotka piilottavat wc-huuhtelujärjestelmän kaikki toiminnalliset osat seinän sisään. Duofix‐seinä‐wc‐elementin ansiosta näkyviin jää ainoastaan tyylikäs huuhtelupainike, jonka irrottamalla säiliötä pääsee tarvittaessa huoltamaan ilman työkaluja. Keraaminen wc‐istuin kiinnitetään asennuskehykseen halutulle korkeudelle. Wc‐istuimen mallin voi valita omien mieltymysten mukaan, sillä istuin hankitaan aina erikseen. Kylpyhuoneen puhdistaminen on yksinkertaisempaa, nopeampaa ja hygieenisempää, kun huuhtelusäiliö on asennettu seinän taakse ja wc-istuin kiinnitetty seinään.

Raikkautta wc-tiloihin Geberitin DuoFresh‐seinä‐wc‐elementillä

Geberitin DuoFresh‐seinä‐wc‐elementti on seinän sisään asennettava huuhtelusäiliö, jonka erikoispiirteenä on aktiivihiilisuodattimeen perustuva raikastintoiminto. Raikastin käynnistetään haluttaessa huuhtelupainikkeen päällä olevasta erillisestä kytkimestä. Sähkökäyttöinen, 12 V:n tasavirralla toimiva raikastin imee ilmaa wc‐istuimen kautta ja johtaa sen huuhtelusäiliön yläosassa sijaitsevan aktiivihiilisuodattimen läpi. Puhdistettu ilma siirtyy huonetilaan huuhtelupainikkeen reunoilla olevista ilma‐aukoista. Raikastintoiminto aktivoituu kerralla enintään 10 minuutiksi, jonka jälkeen se kytkeytyy automaattisesti pois päältä. DuoFreshin aktiivihiilisuodatin kestää normaalissa käytössä noin vuoden, ja suodattimen vaihto onnistuu tarvittaessa helposti huuhtelupainikkeen kautta.

Geberitin huuhtelusäiliöt kestävät aikaa

Geberitin huuhtelusäiliöt valmistetaan yhdestä muoviosasta muottiin puhaltamalla, joten niissä ei ole lainkaan rakennetta heikentäviä saumoja. Sataprosenttisen vedenpitävyyden varmistamiseksi jokainen säiliö testataan erikseen. Vesiliitännät sijaitsevat Suomen rakennusmääräysten mukaisesti säiliössä. Geberitin huuhtelusäiliöissä on tehdasasetuksena vettä säästävä kaksoishuuhtelu (3 litraa / 6 litraa). Säiliötekniikka on suunniteltu toimivuutta ja helppoa huollettavuutta silmällä pitäen.

Vinkkejä wc:n ja kylpyhuoneen hygienian parantamiseksi

• Siivoa kylpyhuone säännöllisesti, jotta mikrobeille ei muodostu kasvualustaa
  • Kylpyhuoneen saumat ja laattojen alaosat kannattaa puhdistaa säännöllisesti, sillä niissä esiintyy usein punahometta
  • Erityisesti lattian ja seinän välinen sauma kannattaa puhdistaa säännöllisesti
  • WC:n likaisin kohta on usein bide-suihkun pää, sillä kosteus kerää epäpuhtauksia
  • Peseytymistilojen lämpötilaa kannattaa nostaa, mikäli kosteus ei muuten poistu
  • Tuuleta usein, jos kylpyhuoneessa on ikkuna

Hintatiedot:
Duofix-seinä-wc-elementti
, suositushinta 371 € (istuin, huuhtelupainike ja asennus eivät sisälly hintaan)
DuoFresh‐seinä‐wc‐elementti
, suositushinta 407 € / DuoFresh‐asennusteline + 344 € / DuoFreshhuuhtelupainike (istuin ja asennus eivät sisälly hintaan)

Geberit Oy,
Carl-Johan Sandblom
puh. (09) 867 8450, carl-johan.sandblom@geberit.com, myynti.fi@geberit.com
B-to-B:
www.geberit.fi, kuluttajille: www4.geberit.com/fi/fi/baddesign/

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Heidi Azinur, heidi.azinur@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali

Geberit Oy, puh. (09) 867 8450

Hyvin varustellut LVI- ja kylpyhuoneliikkeet

Geberit kehittää, valmistaa ja myy LVI-alan korkeateknologisia tuotteita ja järjestelmiä. Vuonna 1874 perustettu yritys on kehittynyt markkinoiden johtavaksi asennusjärjestelmien, vesisäiliöiden, huuhtelujärjestelmien, viemärijärjestelmien ja juomavesiputkistojen toimittajaksi. Geberitin korkealaatuiset tuotteet soveltuvat sekä uudis- että korjausrakentamiseen. Geberit on edustettuna 41 maassa, ja yrityksellä on 15 tuotantopaikkaa 7 maassa. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2011 1,75 miljardia euroa ja työntekijöitä on noin 6000. Suomen Geberit Oy on sveitsiläisen Geberit-konsernin omistama tytäryhtiö, jonka toimitilat sijaitsevat Vantaalla.