Geberitin tuotteilla kaunis, hajuton ja hygieeninen wc

Suomalaisille wc:ssä tärkeintä on hajuttomuus ja puhtaus, käy ilmi tutkimuksesta*, jossa haastateltiin yli tuhatta suomalaista. LV-alan asiantuntija Geberitin edistyksellisillä tuotteilla wc:stä saa raikkaan, hygieenisen sekä tyylikkään.

(Linkit painokelpoisiin kuviin ovat viestin lopussa)

DuoFresh poistaa hajut wc-pytystä
Tulitikkujen raapiminen  tai hajuveden suihkuttelu jää historiaan, kun  epämiellyttävät hajut poistetaan jo wc-posliinista. Geberitin DuoFresh‐seinä‐wc‐elementti toimii ikään kuin liesituuletin: seinän sisään asennettavassa huuhtelusäiliössä on aktiivihiilisuodattimeen perustuva raikastintoiminto. Se imee ilmaa wc-pytystä, suodattaa sen ja johtaa huuhtelupainikkeen kautta raikkaana takaisin huoneeseen. Sähkökäyttöinen raikastin käynnistetään huuhtelupainikkeen päällä olevasta erillisestä kytkimestä. Toiminto aktivoituu kerralla enintään 10 minuutiksi, jonka jälkeen se sammuu automaattisesti. Aktiivihiilisuodatin kestää normaalissa käytössä noin vuoden, ja suodattimen vaihto onnistuu helposti huuhtelupainikkeen kautta.

Seinäkiinnitteisyys helpottaa siivousta
Seinäkiinnitteinen wc luo kylpyhuoneeseen tilan tuntua ja nopeuttaa siivousta, kun lattiapinta jää vapaaksi. Geberit tarjoaa seinän sisään asennettavia huuhtelusäiliöitä, jotka piilottavat wc-huuhtelujärjestelmän kaikki toiminnalliset osat seinän sisään. Duofix‐seinä‐wc‐elementin ansiosta näkyviin jää ainoastaan tyylikäs huuhtelupainike, jonka irrottamalla säiliötä pääsee tarvittaessa huoltamaan ilman työkaluja. Wc‐istuimen ja huuhtelupainikkeen voi valita omien mieltymysten mukaan.

Kosketusvapaus lisää hygieenisyyttä
Kosketusvapautta wc:ltään toivoi Geberitin teettämään kyselyyn vastanneista kolmannes, ja ehkä yllättäen miehet hieman enemmän kuin naiset. Geberit tarjoaa Sigma 10 ja Sigma 80 -tuoteperheissään kosketusvapaita huuhtelupainikkeita, jotka sopivat kotikäyttöön. Huuhtelupainikkeiden elektroniikan voi valita joko verkkovirralla tai kahdella 1,5 voltin paristolla toimivaksi.

*Geberitin teettämä tutkimus tehtiin yhteistyössä tutkimusyhtiö YouGovin kanssa helmikuussa 2014. Otannat olivat Suomi: 1001, Ruotsi: 1009, Norja: 1006 ja Tanska: 1003. Tutkimusta varten tehtiin paikallisesti 18-74 tietokoneavusteista haastattelua.

DuoFresh‐seinä‐wc‐elementti
, suositushinta 462 €
DuoFresh-elementtiin sopiva huuhtelupainike Sigma 40, alk. 390 €
Duofix-seinä-wc-elementti, suositushinta 421 €
Sigma 10 -kosketusvapaa huuhtelupainike, alk. 767 €
Sigma 80 -kosketusvapaa huuhtelupainike, alk. 1182 €

Geberit Oy, Kati Laakso
puh. (09) 867 8450, gsm. 040 455 9350, kati.laakso@geberit.com
www.geberit.fi

PR‐ ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Heidi Azinur, heidi.azinur@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali

Geberit Oy, puh. (09) 867 8450

Hyvin varustellut LVI‐ ja kylpyhuoneliikkeet

Geberit kehittää, valmistaa ja myy LVI-alan korkeateknologisia tuotteita ja järjestelmiä. Vuonna 1874 perustettu yritys on kehittynyt markkinoiden johtavaksi asennusjärjestelmien, vesisäiliöiden, huuhtelujärjestelmien, viemärijärjestelmien ja juomavesiputkistojen toimittajaksi. Geberitin korkealaatuiset tuotteet soveltuvat sekä uudis- että korjausrakentamiseen. Geberit on edustettuna 41 maassa, ja yrityksellä on 16 tuotantopaikkaa 7 maassa. Konsernin liikevaihto vuonna 2012 oli 1,78 miljardia euroa ja työntekijöitä on noin 6100. Suomen Geberit Oy on sveitsiläisen Geberit-konsernin omistama tytäryhtiö, jonka toimitilat sijaitsevat Vantaalla.