GEBERITIN UUDESSA DUOFRESH-WC-ELEMENTISSÄ ON AKTIIVIHIILISUODATTIMELLA TOIMIVA RAIKASTIN

Geberit nostaa wc-tilojen designin ja käyttömukavuuden uudelle tasolle

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

LVI-alan asiantuntija Geberit tuo syksyllä 2011 markkinoille kaksi uutuustuotetta. DuoFresh-seinä-wc-elementissä on aktiivihiilisuodattimeen perustuva tehokas raikastintoiminto. Harjatusta teräksestä valmistetun Sigma60-huuhtelupainikkeen voi asentaessa upottaa täysin samaan tasoon seinäpinnan kanssa. Habitare-messuilla Geberitin osastolla 6n67 on esillä lisäksi muun muassa moderni Monolith-huuhtelumoduuli, joka sai vuonna 2010 kansainvälisesti arvostetun iF product design award -tunnustuksen muotoilustaan.

DuoFresh-seinä-wc-elementissä käytännöllinen raikastintoiminto
Geberitin uusi DuoFresh-seinä-wc-elementti on seinän sisään asennettava huuhtelusäiliö, jonka erikoispiirteenä on aktiivihiilisuodattimeen perustuva raikastintoiminto. Raikastin käynnistetään haluttaessa huuhtelupainikkeen päällä olevasta erillisestä kytkimestä. Sähkökäyttöinen, 12 V:n tasavirralla toimiva raikastin imee ilmaa wc-istuimen kautta ja johtaa sen huuhtelusäiliön yläosassa sijaitsevan aktiivihiilisuodattimen läpi. Puhdistettu ilma siirtyy huonetilaan huuhtelupainikkeen reunoilla olevista ilma-aukoista. Raikastintoiminto aktivoituu kerralla enintään 10 minuutiksi, jonka jälkeen se kytkeytyy automaattisesti pois päältä. DuoFreshin aktiivihiilisuodatin kestää normaalissa käytössä noin vuoden, ja suodattimen vaihto onnistuu tarvittaessa helposti huuhtelupainikkeen kautta. Geberitin korkealaatuisen seinä-wc-elementin avulla toteutettu seinäkiinnitteinen wc luo kylpyhuoneeseen ylellistä tilan tuntua ja helpottaa siivousta.

Sigma60-huuhtelupainike sulautuu saumattomasti seinän pintaan
Geberitin seinä-wc-elementtien ainoa näkyvä osa on huuhtelupainike, joka on vapaasti valittavissa yrityksen laajasta painikevalikoimasta. Uuden Sigma60-huuhtelupainikkeen voi upottaa samaan tasoon seinäpinnan kanssa. Harjatusta teräksestä valmistettu Sigma60 soveltuu Geberitin edestä käytettäviin huuhtelusäiliöihin, joissa painike asennetaan seinään wc-istuimen yläpuolelle. Elegantissa uutuuspainikkeessa on vettä säästävä kaksoishuuhtelutoiminto (3 litraa/6 litraa).

Modernia ilmettä kylpyhuoneeseen Monolith-huuhtelumoduulilla
Monolith-huuhtelumoduuli on selkeälinjainen, kapea huuhtelusäiliö, joka voidaan yhdistää sekä lattialla seisovaan että seinäkiinnitteiseen wc-istuimeen eli lattia- tai seinäviemäriin. Monolith soveltuu erinomaisesti remonttikohteisiin, sillä se voidaan liittää vanhoihin vesi- ja viemäriliitäntöihin ilman rakenteellisia muutoksia, kuten piikkausta ja laatoitusta. Modernin Monolith-moduulin avulla wc-istuimen ilmeen voi valita omien mieltymysten mukaiseksi, sillä keraaminen wc-istuin hankitaan aina erikseen. Karkaistusta turvalasista valmistettuun etupaneeliin on tarjolla kolme eri värivaihtoehtoa: musta, valkoinen ja mintunvihreä.

DuoFresh-seinä-wc-elementti
, suositushinta 407 € / DuoFresh-asennusteline + 344 € / DuoFresh-huuhtelupainike (istuin ja asennus eivät sisälly hintaan)

Sigma60-huuhtelupainike, suositushinta 443 €, koko: 264 mm x 164 mm
Monolith-huuhtelumoduuli, suositushinta 847 € (istuin ja asennus eivät sisälly hintaan),
Koko: 101 cm (korkeus) x 48,5 cm (leveys) x 10,6 cm (syvyys)

Geberit Oy, Carl-Johan Sandblom
puh. (09) 867 8450, myynti.fi@geberit.com
B-to-B:
www.geberit.fi, kuluttajille: www4.geberit.com/fi/fi/baddesign/

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070

Heini Kantala, heini.kantala@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali

Geberit Oy, puh. (09) 867 8450

Hyvin varustellut LVI- ja kylpyhuoneliikkeet

Geberit kehittää, valmistaa ja myy LVI-alan korkeateknologisia tuotteita ja järjestelmiä. Vuonna 1874 perustettu yritys on kehittynyt markkinoiden johtavaksi asennusjärjestelmien, vesisäiliöiden, huuhtelujärjestelmien, viemärijärjestelmien ja juomavesiputkistojen toimittajaksi. Geberitin korkealaatuiset tuotteet soveltuvat sekä uudis- että korjausrakentamiseen. Geberit on edustettuna 41 maassa, ja yrityksellä on 15 tuotantopaikkaa 7 maassa. Konsernin liikevaihto on yli 1,5 miljardia euroa ja työntekijöitä on noin 5500 henkilöä. Suomen Geberit Oy on sveitsiläisen Geberit-konsernin omistama tytäryhtiö, jonka toimitilat sijaitsevat Vantaalla.