GEBERITIN UUDISTETTU MONOLITH PLUS -WC-MODUULI LUO TUNNELMAVALAISTUKSEN KYLPYHUONEESEEN

Muotoilustaan palkittujen  Geberit Monolith -saniteettimoduulien tuoteperhe kasvaa älykkäällä Monolith Plus -wc-moduulilla, jonka ominaisuuksissa korostuvat mukavuus, design ja hygieenisyys. Wc:n huuhtelusäiliönä toimiva Monolith Plus heijastaa kylpyhuoneeseen miellyttävän epäsuoran LED-valaistuksen, jonka väriä voi vaihtaa halutun tunnelman mukaan. Valot syttyvät ja sammuvat automaattisesti läsnäolon tunnistavan sensorin avulla. Säiliömoduulin hiljainen tuuletin ja integroitu hajunpoisto varmistavat kylpyhuoneen raikkauden.

(Painokelpoiset kuvalinkit ovat viestin lopussa)

Geberit Monolith Plus – vaihtelua sisustukseen värillisin valoin
Uudistetun Monolith Plus -wc-moduulin avulla kylpyhuoneen tunnelmaa ja värimaailmaa voi vaihtaa kirjaimellisesti napin painalluksella. Moduuli kätkee taakseen erivärisiä LED-valoja, jotka kytkeytyvät automaattisesti päälle ja pois läsnäolotunnistimen avulla. Valaistukseen valittavia värivaihtoehtoja on seitsemän: magenta, lämmin valkoinen, valkoinen, turkoosi, sininen, oranssi ja keltainen.  Energiatehokkaassa ComfortLight-valaistuksessa on päivän ja yön erottava kirkkaussensori, joka säätää valon määrää vuorokaudenajan mukaan.

Keraaminen kennosuodatin raikastaa wc:n
Uusina toimintoina Monolith Plus -wc-moduuliin on lisätty tehokkaasti hajua poistava keraaminen kennosuodatin sekä hiljainen tuuletin, joka varmistaa hajunpoiston suoraan wc-istuimesta. Toiminnot aktivoituvat päälle automaattisesti tai ne voi käynnistää manuaalisesti itse haluttaessa. Keraaminen kennosuodatin kestää käytössä erittäin pitkään, jopa kuusi vuotta, ja se voidaan vaihtaa helposti uuteen.

Geberit Monolith-moduuleilla kylpyhuoneremontti hoituu nopeasti
Geberit Monolith -saniteettimoduulit soveltuvat erinomaisesti remonttikohteisiin, sillä ne voidaan yleensä liittää olemassa oleviin vesi- ja viemäriliitäntöihin ilman rakenteellisia muutoksia. Kylpyhuoneen modernin ilmeen viimeistelee wc-moduulin kanssa yhteensopiva Monolith-pesuallasmoduuli. Moduulien lasinen etupaneeli on saatavana kolmessa eri värissä: valkoinen, musta ja tummanruskea umbra. Säiliön sivupaneelit on valmistettu harjatusta alumiinista. Monolith Plus -säiliömoduulin voi yhdistää useimpiin saatavilla oleviin keraamisiin wc-istuimiin. Tuotteen valaistus- ja hajunpoistotoiminnot edellyttävät sähköliitäntää toimiakseen.

Geberit Monolith Plus -säiliömoduuli wc-istuimelle
, korkeudet: 101 cm ja 114 cm, hinta alkaen 1404,50 €

Geberit Oy, Kati Laakso
puh. (09) 867 8450, gsm. 040 455 9350, kati.laakso@geberit.com
www.geberit.fi

PR‐ ja viestintätoimisto Soprano Promode, puh. (09) 170 070
Heidi Azinur, heidi.azinur@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali

Geberit Oy, puh. (09) 867 8450

Hyvin varustellut LVI‐ ja kylpyhuoneliikkeet

Geberit kehittää, valmistaa ja myy LVI-alan korkeateknologisia tuotteita ja järjestelmiä. Vuonna 1874 perustettu yritys on kehittynyt markkinoiden johtavaksi asennusjärjestelmien, vesisäiliöiden, huuhtelujärjestelmien, viemärijärjestelmien ja juomavesiputkistojen toimittajaksi. Geberitin korkealaatuiset tuotteet soveltuvat sekä uudis- että korjausrakentamiseen. Geberit on edustettuna 41 maassa, ja yrityksellä on 15 tuotantopaikkaa 7 maassa. Konsernin liikevaihto vuonna 2013 oli 1,88 miljardia euroa ja työntekijöitä on noin 6200. Suomen Geberit Oy on sveitsiläisen Geberit-konsernin omistama tytäryhtiö, jonka toimitilat sijaitsevat Vantaalla.