GEBERITIN UUSI KOSKETUSVAPAA WC-HUUHTELUPAINIKE SIGMA80 PARANTAA HYGIENIAA

Tyylikäs Sigma80 on palkittu muotoilustaan

(Linkit PDF-muotoiseen tiedotteeseen ja painokelpoisiin kuviin ovat viestin lopussa)

LVI‐alan asiantuntijan Geberitin uusi, innovatiivinen Sigma 80 -huuhtelupainike käynnistää WC:n huuhtelun käden heilautuksella. Kosketusvapaa huuhtelupainike helpottaa asiointia ja parantaa wc-hygieniaa.  Lisäksi Sigma80 on ympäristöystävällinen, sillä siinä on kaksoishuutelu sekä valmiustila, joka pitää energiankulutuksen minimissä.

Energiaasäästävä valmiustila ja ympäristöystävällinen kaksoishuutelu
Geberitin uusi kosketusvapaa huuhtelupainike Sigma80 helpottaa wc:ssä asiointia sekä tekee wc-käynnistä hygieenisemmän. Sigma80-kosketusvapaassa huuhtelupainikkeessa on kaksi erikokoista huuhtelua, pieni ja iso. Aktivoidakseen huuhtelun, riittää kun kohdistaa kätensä lyhyemmän tai pidemmän valojuovan kohdalle. Geberit on optimoinut huuhtelujärjestelmiensä pienen huuhtelun kolmeen litraan ja ison huuhtelun kuuteen litraan, mikä on sekä toiminnallista että ympäristöystävällistä. Lisäksi Sigma80-huuhtelupainikkeessa on valmiustila, joka pitää laitteen energiankulutuksen minimissä.

Korkealuokkaista muotoilua myös huuhtelupainikkeissa

Muotoilu on merkittävässä roolissa kaikissa Geberitin tuotteissa, ja myös kosketusvapaa huuhtelupainike Sigma80 on tyylikkään linjakas. Lasipintainen huuhtelupainike on saatavana mustana tai peililasilla. Sigma80-painikkeen valoissa puolestaan on viisi värivaihtoehtoa: sininen, vihreä, turkoosi, punainen ja oranssi.  Geberitin Sigma80-painike on voittanut myös muotoilupalkintoja: Interior Innovation award 2012 WINNER ja Product Design Award 2012. Sigma80 on yhteensopiva kaikkien Geberit-huuhtelujärjestelmien kanssa.

Geberitin piilohuuhtelusäiliössä ainoa näkyville jäävä osa on huuhtelupainike. Geberitillä on laaja valikoima muotoilultaan ja pinnoiltaan erilaisia huuhtelupainikkeita.

Hintatiedot:
Huuhtelupainike Sigma80, musta, kosketusvapaa 1 094 €
Huuhtelupainike Sigma80, peililasi, kosketusvapaa 1 094 €

Sigma80, kaksoishuuhtelu, ulkomitat 247 mm x 164 mm

Geberit Oy, Carl-Johan Sandblom

puh. (09) 867 8450, carl-johan.sandblom@geberit.com, myynti.fi@geberit.com
B-to-B: www.geberit.fi, kuluttajille: www4.geberit.com/fi/fi/baddesign/

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Heidi Azinur, heidi.azinur@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali

Geberit Oy, puh. (09) 867 8450

Hyvin varustellut LVI- ja kylpyhuoneliikkeet

Geberit kehittää, valmistaa ja myy LVI-alan korkeateknologisia tuotteita ja järjestelmiä. Vuonna 1874 perustettu yritys on kehittynyt markkinoiden johtavaksi asennusjärjestelmien, vesisäiliöiden, huuhtelujärjestelmien, viemärijärjestelmien ja juomavesiputkistojen toimittajaksi. Geberitin korkealaatuiset tuotteet soveltuvat sekä uudis- että korjausrakentamiseen. Geberit on edustettuna 41 maassa, ja yrityksellä on 15 tuotantopaikkaa 7 maassa. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2011 1,75 miljardia euroa ja työntekijöitä on noin 6000. Suomen Geberit Oy on sveitsiläisen Geberit-konsernin omistama tytäryhtiö, jonka toimitilat sijaitsevat Vantaalla