Heirol toivottaa herkullista vappua!

Vappu on kevään iloinen juhla, johon kuuluvat monet makeat herkut, perhe, ystävät ja yhdessäolo. Heirolin välineillä valmistuvat perinteinen sima, trendikkäät uunidonitsit, munkit ja muut vappuherkut kotijuhliin ja puistopiknikille.

Välineet herkullisen siman valmistamiseen
Heirolilta löytyvät kaikki tarpeelliset välineet siman valmistamiseen. Heirol Steely -sarjan sitruspusertimella saat puristettua viimeisenkin mehupisaran suoraan simaan. Kätevä puristin vie vain vähän tilaa ja soveltuu myös muille sitrushedelmille. Puristimen umpinainen, muovilla täytetty teräskahva on hygieninen ja kestävä. Täyteläisemmän sitruunan maun saat käyttämällä myös sitruunan kuorta. Laserleikattu, kapea viilaraastin soveltuu kuoren raastamiseen, ja sen non-slip-kahvasta saa tukevan otteen.

Heirolin suurissa 7 ja 10,4 litran teräskattiloissa valmistuu kerralla suurikin annos simaa. Digitaalisella Heirol Steely -lämpömittarilla tarkistat helposti oikean lämpötilan ennen hiivan lisäämistä. Lämpömittari on oiva apu myös munkkien paistajalle. Sen avulla voit mitata, että paistoöljy on 170-180 asteista ja juuri sopiva mehevien munkkien paistamiseen.

Simapullon ja muut vapun virvokkeet asetat näyttävästi esille Heirolin jalallisessa teräscoolerissa. Suurikokoinen cooler on monikäyttöinen: voit käyttää sitä myös boolimaljana tai salaattikulhona. Maljan korkeus on 39,5 cm ja tilavuus 12 litraa.

Trudeaun lasinmerkkaajat auttavat oman lasin löytymistä. Kauniit silikonista valmistetut kukanmuotoiset lasinmerkkaajat täydentävät keväistä juhlakattausta. Kukka on helppo kiinnittää lasin jalan ympärille. Trudeaun imukupilliseen viinilasinmerkkaajaan juhlijat voivat merkitä myös oman nimensä mukana tulevalla kynällä. Imukupillisilla merkkaajilla voi myös merkitä erityisruokavaliot noutopöydässä.

• Heirol-kattila, tilavuus: 7 tai 10,4 litraa, hinta noin 37,40–47,50 €
  • Heirol-viilaraastin, koko: 3,5x41 cm, hinta noin 12 €
  • Heirol Steely -sitruspuserrin, hinta noin 6,20 €
  • Heirol Steely -digitaalinen lämpömittari, hinta noin 31,80 €
  • Heirol-teräscooler, korkeus 39,5 cm, tilavuus 12 litraa, hinta noin 59,20 €
  • Trudeau viinilasinmerkkaaja, 12 kpl, hinta noin 13,90 €
  • Trudeau imukupillinen viinilasinmerkkaaja, 8 kpl ja kynä, hinta noin 12,40 €

Vappuun kuuluvat suussa sulavat munkit ja suloiset donitsit
Heirol-donitsivuoassa paistuu uunissa kerralla kuusi tai kaksitoista leivonnaista. Vuoka on valmistettu pinnoitetusta hiiliteräksestä. Pinnoite ei sisällä haitallisia PTFE- tai PFOA-yhdisteitä. Perinteisten rinkelimunkkien ystäville on saatavilla pyöreä donitsivuoka ja sydändonitsien vuoassa paistuvat kauniit sydämen malliset reikämunkit ja –donitsit.

Munkkien ja tippaleipien paistajan ehdoton apuväline on leveä Steely-reikäkauha, jolla valutat ja nostat herkut helposti paistorasvasta. Munkkien täyttäminen hillo- tai vaniljatäytteellä on helppoa pitkän hillotyllan avulla.

• Heirol-donitsivuoka, perinteinen (12 kpl) tai sydän (6 kpl), hinta noin 11,90 €
  • Heirol Steely -reikäkauha, hinta noin 23,50 €
  • Heirol-hillotylla, koko: pituus 95 mm, suutin 4 mm, hinta noin 3,20 €

Heirol Oy, www.heirol.fi
Johanna Ventelä, johanna.ventela@heirol.fi, puh. 075 326 6800

Rianno Communications Oy, www.rianno.fi, puh. 09 170 070
Karri Harju, karri.harju@rianno.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Marko Vikman, marko.vikman@rianno.fi / tuotelainaukset

Marketeissa, tavarataloissa ja keittiötarvikeliikkeissä, Heirol Shop (Kauppiaskatu 4, Turku) sekä www.heirol.fi

Heirol Oy, puh. 075 326 6800

Heirol Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen keittiövälineiden maahantuontiyritys. Se on noussut nopeasti yhdeksi Suomen johtavista keittiön pienvälineiden valmistuttajista, ja sen johtoajatuksena on tarjota monipuolinen valikoima laadukkaita, kauniita ja käytännöllisiä keittiön pienvälineitä sekä lastenastioita markkinoiden parhaalla hinta‐laatusuhteella.