HEIROLIN AJATTOMILLA ASTIOILLA KATAT JUHLAPÖYDÄN

(Linkit PDF-muotoiseen tiedotteeseen ja painokelpoisiin kuviin ovat viestin lopussa.)

Kauniin pelkistetyillä ja ajattomilla Heirol First-luuposliinisarjan astiolla, tarjottimilla ja Viva Scandinavian kattaus- ja tarjoiluastioilla voi luoda tyyliin kuin tyyliin sopivan juhlakattauksen. Herkullinen joulupuuro valmistuu uunissa lempeästi kypsyen Heirolin SuperLight -kevytvalurautapadassa.

Heirol First-luuposliinisarja kattaa juhlapöydän
First-sarjan hillityn tyylikäs ulkonäkö sopii niin arkeen kuin juhlaan. Luuposliinisarja sisältää laajan määrän tuotteita: erikokoisia lautasia, kulhoja, uunivuokia, tarjoiluvateja, kaatimia ja kahviastiaston. Uutuutena käytännöllinen 0,3 l kaadin, joka soveltuu vaikkapa jälkiruokakastikkeille tai kahvikattauksen maitoastiaksi. First-sarjan uunivuoat ovat mitoitettu foliovuoille – joulun herkulliset laatikkoruoat voidaan valmistaa joko suoraan uunivuokaan tai käyttää uunivuokaa etukäteen valmistetun ruoan tarjoiluun. Astiat ovat konepesun, uunin, pakastimen ja mikroaaltouunin kestäviä.
Kahvikuppi ja asetti 1,5 dl, 5,90 €; 2 dl, 6,90 €
Syvä lautanen: 23,50 cm, 11,96 €

Lautanen: 19 cm, noin 5,25 €; 23 cm, noin 7,93 €, 27 cm, 11,20 €; 31 cm, 18,30 €
Kannu: 0,3 l, noin 6,90 €; 1,25 l, noin 12,80 €; 2,25 l, noin 18,50 €
Kermakko ja sokerikko -setti: noin 14,40 €
Uunivuoka: 20 cm noin 10,50 €; 25 cm noin 16,50 €; 30 cm noin 24,90 €

Emaloitu valurautapata on keittiön klassikko

Heirolin uutuus SuperLight -kevytvalurautapata on perinteistä valurautapataa puolet kevyempi. Paisto- ja haudutusominaisuuksiltaan erinomaisen padan ulkopinnalla on punainen liukuvärjätty emalointi. Padan sisäpuoli on mattaemaloitu norsunluunväriseksi. Valurautapata soveltuu kaikille liesityypeille, myös induktiolle. Pata kestää myös käytön uunissa. Klassisen ulkomuodon ansiosta pata vangitsee katseet myös ruokapöydässä – se soveltuu hyvin tarjoiluun ja ruoka pysyy pitkään lämpimänä padassa.
Heirol SuperLight -kevytvalurautapata 3,5 l, noin 89,00 €
Heirol SuperLight -kevytvalurautapata 4,5 l, noin 99,00 €

Viva Scandinavian tuotteet huokuvat pohjoismaista muotoilua

Suupuhalletusta lasista valmistettujen Viva Scandinavia -sarjan tuotteiden muotokieli on pelkistetyn moderni ja ne soveltuvat kattaukseen, tarjoiluun sekä lahjaksi. Sarjaan kuuluvat viinidekantteri ja suppilo -setti, suola- ja pippurisirottimet ja -myllyt, sirotinsetti sekä öljy- ja etikkakaatimet.
Viva Skagen viinidekantteri ja suppilo, setti, hinta noin 29,90 €
Viva Skagen suola- ja pippurisirotin, hinta noin 12,50 €
Viva Skagen sirotinsetti, hinta noin 18,70 €
Viva Skagen suola- ja pippurimyllysetti, 22,90 €
Viva Skagen öljy- ja viinietikkakaadinsetti, hinta noin 18,70 €

Heirolin ajattomat ja käytännölliset tarjottimet

Heirolin tarjottimet ovat käytännöllinen apu niin onnistuneisiin kattauksiin kuin joulunajan pienten herkkujen tarjoiluun. Uudet reippaankokoiset puutarjottimet soveltuvat myös esillepanoon. Puutarjottimen pinta on viimeistelty mattapintaisella, helppohoitoisella maalilla. Teräksiset ovaalinmuotoiset tarjottimet ja kalatarjottimet ovat monikäyttöisiä ja ajattomia.
Heirol muotoiltu puutarjotin, värit valkoinen ja punainen: 24x32 cm, 13,90; 33x43 cm, 23,90 €
Heirol ovaali terästarjotin: 25 cm, noin 5,90 €; 35 cm, noin 9,40 €; 50 cm, noin 19,90 €
Heirol kalatarjotin, terästä: 55 cm, noin 17,80 €; 65 cm, noin 20,80 €

Heirol Oy, www.heirol.fi
Johanna Ventelä, johanna.ventela@heirol.fi, puh. (075) 326 6800

Promode Oy, www.promode.fi, puh. (09) 170 070
Karri Harju, karri.harju@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Marketeissa, tavarataloissa ja keittiötarvikeliikkeissä sekä 1.12.2012 alkaen www.heirol.fi

Heirol Oy, puh. (075) 326 6800

Heirol Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen keittiövälineiden maahantuontiyritys. Se on noussut nopeasti yhdeksi Suomen johtavista keittiön pienvälineiden valmistuttajista, ja sen johtoajatuksena on tarjota monipuolinen valikoima laadukkaita, kauniita ja käytännöllisiä keittiön pienvälineitä sekä lastenastioita markkinoiden parhaalla hinta‐laatusuhteella.