HEIROLIN DISNEY TOY STORY -LASTENASTIAT TUOVAT RUOKAPÖYTÄÄN SEIKKAILUN MAKUA

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.) HeiRolin maahantuomat, uudet Disneyn Toy Story -lastenastiat saavat ruokahetket maistumaan jännittäviltä seikkailuilta. Värikkäissä astioissa poseeraavat Toy Story -elokuvista tunnetut animaatiohahmot: pitkänhuiskea karjapaimen Woody ja peloton avaruusmies Buzz Lightyear kavereineen. Toy Story -astiat ovat kaupoissa elokuussa, jolloin on uuden Toy Story 3 -elokuvan ensi-ilta.

Ruoka sujahtaa suuhun kuin huomaamatta uusien Disneyn Toy Story -lastenastioiden hauskoja hahmoja katsellessa. Toy Story -lastenastiasarjaan kuuluu 11 sinisävyistä uutuutta: kulho, hahmolasi, aterimet, alakupolimuki, eväsrasia, rakettilasi, pinottava lasi, syvä lautanen, pillimuki, sporttipullo ja pöytätabletti. Toy Story -sarjan kulho ja syvä lautanen ovat melamiinia, muut astiat ovat muovia. Tuotteet eivät sovellu mikroaaltouunissa käytettäväksi mutta kestävät konepesun. Eväsrasiassa on käytännöllinen liukulukko, jonka lapsikin saa helposti auki, mutta joka ei kuitenkaan aukea itsestään esimerkiksi repussa. Tuotteet ovat kaupoissa elokuun alussa. _________________________________ TOY STORY • Toy Story – leluelämää vuodelta 1995 oli ensimmäinen kokonaan tietokoneella tehty täyspitkä animaatioelokuva. Se on myös tuotantoyhtiö Pixarin ensimmäinen pitkä elokuva. • Toy Story – leluelämää oli vuoden tuottoisin elokuva kerättyään Yhdysvalloissa 192 miljoonaa dollaria ja maailmanlaajuisesti 362 miljoonaa dollaria. • Ohjaaja John Lasseter sai elokuvasta erikois-Oscarin (Academy Special Achievement Award) vuonna 1996. • Animaatio sai kolme Oscar- ja kaksi Golden Globe -ehdokkuutta. • Toy Story 2 vuodelta 2000 oli ensimmäinen animaatiojatko-osa, joka tuotti enemmän kuin alkuperäiselokuva. • Toy Story -elokuvissa lelut heräävät henkiin, kun niiden omistajat eivät ole paikalla. • Toy Story 3 -elokuvan ensi-ilta on 27.8.2010. _________________________________