HeiRolin First-luuposliinisarja laajenee - ajatonta silmäniloa itselle ja lahjaksi

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

HeiRolin klassisen tyylikäs First-luuposliinisarja laajenee. Valikoimaan kuuluu muun muassa erilaisia lautasia, pinottavia kahvikuppeja ja tarjoiluvateja. Uudet uunivuoat tulevat kauppoihin syksyllä, kun keittiön lämpö kutsuu jälleen ruoanlaiton pariin. Hinta-laatusuhteeltaan erinomaiset astiat ovat konepesun, uunin, pakastimen ja mikroaaltouunin kestäviä. Posliini on keramiikkatuotteista laadukkainta, ja erityisesti luuposliini on hyvin valkoista, kuultavaa ja kestävää.

Aistikas kattaus kruunaa juhlan ja piristää arkea
Yksinkertainenkin ruoka on entistä nautinnollisempaa, kun se tarjoillaan tyylillä. HeiRolin raitakuvioiseen First-luuposliinisarjaan kuuluu suuri määrä tuotteita: erikokoisia lautasia, kulhoja, tarjoiluvateja, kastikekaadin ja kahviastiasto. Sarjan pinottavia kahvikuppeja on kahta eri kokoa. Siro sokerikko ja kermakko viimeistelevät kahvipöydän ilmeen.
HeiRol First kermakko: 6,90 e
HeiRol First sokerikko: 7,90 e
HeiRol First kahvikuppi ja asetti 1,5 dl ja 2 dl: 5,90 ja 6,90 e
HeiRol First pinottava kahvikuppi 1,5 dl ja 2 dl: 2,50 ja 2,90 e, asetti 2,60 e
HeiRol First espressokuppi ja asetti: 4,50 e

Laadukkaat astiat ruoanvalmistusta helpottamaan
HeiRolin First-luuposliinisarjan astiat ovat korkealaatuisia, kestäviä, ajattoman tyylikkäitä ja sopivia yhtä lailla lahjaksi kuin oman keittiön varustukseen. Tuotteet kestävät konepesun, ja niitä voi käyttää sekä uunissa, mikroaaltouunissa että pakastimessa.  First-astiat ovat valikoimassa jatkuvasti, joten niitä voi alkaa kerätä vähitellen. Laajasta, hinta-laatusuhteeltaan erinomaisesta sarjasta löytyy sopivia astioita monenlaisia ruokia varten. Tarjoilukulhot toimivat myös uunivuokina ja paistoastiat ovat näppäriä tarjoiluastioina.
HeiRol First kulho neliö, 12 cm ja 20 cm: 5,90 ja 16,50 e
HeiRol First kulho aaltoneliö, 13 cm ja 22 cm: 5,50 ja 20,90 e
HeiRol First uunivuoka, 20 cm, 25 cm ja 30 cm: 10,50, 16,50 ja 24,90 e

Posliini on laatukeramiikkaa, jota on käsiteltävä varoen
Posliini on keramiikkatuotteista laadukkainta, sillä se on täydellisesti kiinteytynyttä keramiikkaa. Posliini poltetaan 1250–1450°C lämpötilassa. Erityisesti luuposliini on hyvin valkoista, kuultavaa ja kestävää. Posliini-astioita on käsiteltävä varoen lasitepinnan moitteettomuuden takaamiseksi. Kovaa hankausta ja nopeita lämpötilamuutoksia kannattaa välttää.

HeiRol Oy, www.heirol.fi
Johanna Ventelä, johanna.ventela@heirol.fi, puh. (075) 326 6800

Promode Oy, www.promode.fi, puh. (09) 170 070
Heini Hyvärinen, heini.hyvarinen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Marketeissa, tavarataloissa ja keittiötarvikeliikkeissä

HeiRol Oy, puh. (075) 326 6800

HeiRol Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen keittiövälineiden maahantuontiyritys. Se on noussut nopeasti yhdeksi Suomen johtavista keittiön pienvälineiden valmistuttajista, ja sen johtoajatuksena on tarjota monipuolinen valikoima laadukkaita, kauniita ja käytännöllisiä keittiön pienvälineitä sekä lastenastioita markkinoiden parhaalla hinta-laatusuhteella.