HEIROLIN JA RATIAN YHTEISTYÖN TULOS: UUDET PELTIPURKIT JA -RASIAT KEITTIÖÖN JA KOULUPÖYDÄLLE

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

HeiRolin uudet, Ristomatti Ratian suunnittelemat peltipurkit ja -rasiat pitävät ruoka-aineet ja pikkutavarat järjestyksessä niin keittiössä kuin koulupöydällä. Tyylikkäiden, mustien Grafico-peltipurkkien ja -teerasian pintaan painetut tekstit vihjaavat niiden käyttötarkoituksista. Turkoosin Paper Flower Turquoise- ja vihreän Paper Flower Lime -sarjojen purkit ja teerasiat taas tuovat säilytykseen värikästä retrotunnelmaa. Uusia peltipurkkeja ja -rasioita on saatavilla viittä eri kokoa, jotka muuntuvat monenlaisiin käyttötarkoituksiin.

Peltipurkkeja ja -rasioita ruualle ja pientavaroille
HeiRol laajentaa valikoimaansa tänä syksynä aivan uuteen kategoriaan: peltipurkkeihin ja -rasioihin. Ristomatti Ratian suunnittelemat peltipurkit ja -teerasiat sopivat ruoka-aineiden säilyttämiseen ja useimmat niistä myös kodin pikkutavaroiden pitämiseen järjestyksessä. Peltipurkkeja ja -teerasioita on saatavilla mustana, turkoosina ja vihreänä viidessä eri koossa.

Tyylikästä tekstiprinttiä
Metallinvärisillä, englanninkielisillä teksteillä koristellut, mustat Grafico-peltipurkit ja -teerasia sopivat tyylikkään minimalistisesta ilmeestä pitäville. Leveän ja matala rasian pintaan on lueteltu eri teelaatuja, ja korkea kahvipurkki on puolestaan päällystetty eri kahvilaatujen nimillä. Muiden mustien peltipurkkien pintaan on printattu eri ruoka-aineiden nimiä aina pastasta persikkaan.

Retrohenkisiä kukkakuvioita
Turkoosin ja vihreän sävyisillä kukkakuvioilla koristetut peltipurkit ja -teerasiat tuovat sisustukseen värikästä järjestystä. Retrohenkiset Paper Flower Turquoise- ja Paper Flower Lime -purkit ja -teerasiat sopivat keittiöön esimerkiksi kuiva-aineiden säilytysastioiksi. Lisäksi ne sopivat hyvin myös koulupöydille kätkemään sisäänsä kynät, kumit ja muut pikkutavarat. Peltipurkkien ja -rasioiden kukkakuviot muistuttavat myös mökillä kesää olevan vielä jäljellä – taas ensi kesänä.

HeiRol Grafico-, Paper Flower Turquoise- ja Paper Flower Lime -purkit; 11,6 x 11,6 cm; hinta n. 4,95 €
HeiRol Grafico-, Paper Flower Turquoise- ja Paper Flower Lime -purkit; 15,5 x 11,6 cm; hinta n. 5,95 €
HeiRol Grafico-, Paper Flower Turquoise- ja Paper Flower Lime -purkit; 19,8 x 11,6 cm; hinta n. 6,50 €
HeiRol Grafico-, Paper Flower Turquoise- ja Paper Flower Lime -kahvipurkit; 19,8 x 7,6 x 14 cm; hinta n. 6,50 €
HeiRol Grafico-, Paper Flower Turquoise- ja Paper Flower Lime -teerasiat jakajalla; 9,5 x 22,5 x 18,2 cm; hinta n. 8,90 €

HeiRol Oy, www.heirol.fi
Taru Lainela, taru.lainela@heirol.fi, puh. (075) 326 6803

Promode Oy, www.promode.fi, puh. (09) 170 070
Elina Kangas, elina.kangas@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Marko Vikman, marko.vikman@promode.fi / tuotelainaukset

Marketeissa, tavarataloissa ja keittiötarvikeliikkeissä

HeiRol Oy, puh. (075) 326 6800

HeiRol Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen keittiövälineiden maahantuontiyritys. Se on noussut nopeasti yhdeksi Suomen johtavista keittiön pienvälineiden valmistuttajista, ja sen johtoajatuksena on tarjota monipuolinen valikoima laadukkaita, kauniita ja käytännöllisiä keittiön pienvälineitä sekä lastenastioita markkinoiden parhaalla hinta-laatusuhteella.