HEIROLIN JOULULAHJOILLA MAUKKAITA RUOKAILUHETKIÄ KOKO PERHEELLE

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Tänä jouluna HeiRol tarjoaa pukinkonttiin runsaasti ruoanlaittoon, kattaukseen ja yhteisiin herkutteluhetkiin sopivia lahjoja. HeiRolin laadukkaat keittiövälineet piristävät arkea ja tuottavat iloa ympäri vuoden.

QDO – lahjaksi teen ystävälle
Uuden QDO-sarjan tuotteet edustavat tanskalaista muotoilua. Sarjaan kuuluu kolme erilaista 1000 ml vetoista teekannua, joiden kannen alle kätkeytyy kätevä suodatin. Posliinisten QDO-termomukien double wall -seinärakenteen ansiosta kuumasta juomasta voi nauttia sormiaan polttamatta. Sarjan täydentävät ihmishahmoiset teehauduttimet sekä lämpömittarisekoittimet, joilla voi varmistaa mielijuomansa oikean lämpötilan.

QDO-teekannu posliinia tai lasia, tehostevärit: punainen/musta, hinta noin 45 €
QDO-termomukit, kuosit: Bubble, Beetle ja Vispilät, tilavuus 210 ml, hinta noin 11,90 €
QDO-teehaudutinsetti (sisältää kaksi erilaista hahmoa), värit: punainen/musta, hinta noin 14,50 €
QDO-lämpömittarisekoitin, silikonia, värit: punainen/musta, hinta noin 9,80 €

Viva Scandinavia – pohjoismaista eleganssia kattaukseen ja tarjoiluun
Viva Scandinavia on HeiRolin uusi, yksinkertaisen tyylikäs tuotesarja kattaukseen ja tarjoiluun. Tuotteet on valmistettu suupuhalletusta lasista. Viva Skagen -viinidekantterin lasinen suppilo ilmaa viinin kaadettaessa. Sarja täydentyy alkuvuodesta 2012 erikokoisilla laseilla, sirottimilla ja kaatimilla.

Viva Skagen -viinidekantteri ja suppilo, hinta noin 29,90 €
Viva Water Multi -karahvi, tilavuus 1000 ml, värit: musta, fuksia, lime, harmaa, hinta noin 19,90 €

Ankkalinnan suosikkihahmot ilahduttavat perheen pienimpiä
Trudeaun uusissa lastenastioissa seikkailevat Ankkalinnan suosikkihahmot Mikki, Minni, Aku ja Iines. Disney-hahmoilla kuvitetut astiat piristävät perheen pienimpien ruokailuhetkiä. Melamiinista valmistetut kulhot ja lautaset sekä muoviset juomalasit ovat konepesunkestäviä.

Trudeau lastenastiat, kuosit: Mikki, Minni, Aku ja Iines
lautanen: hinta noin 4,90 €, kulho: hinta noin 4,50 €, juomalasi: hinta noin 2,90 €

Bialettin espressokeittimet – täydellisen kahvin valmistukseen
Bialettin espressokeittimet ovat oivallinen lahjaidea kahvinautintoja arvostavalle. Alfonso Bialettin luomaa klassista Moka Express -espressokeitintä on valmistettu vuodesta 1933. Induktioliedellä maukkaan espresson voi valmistaa teräksisellä Venus- tai Musa-keittimellä. Herkullinen, lämmin maitovaahto syntyy Tutto Crema -maidonvaahdottimella.

Bialetti Moka Express -espressokeitin, hinnat noin 34,90 € (3-kupin), 39,90 € (6-kupin), 59,90 € (9-kupin)
Bialetti Venus- tai Musa-espressokeitin induktioliedelle, hinnat noin 39,50 € (4-kupin), 49,50 € (6-kupin)
Bialetti Tutto Crema -maidonvaahdotin, kaksoissiivilä ja tarttumaton pinnoite, hinta noin 49,50 €

Trudeaun uudet viinituotteet – lahjaksi ja juhlapöytään
Trudeaun uudet viinitarvikkeet takaavat, että viini on joulupöydässä parhaimmillaan. Digitaalinen viinilämpömittari auttaa tarjoilemaan viinin maun kannalta optimaalisessa lämpötilassa. Sekä viini- että samppanjapulloille sopivan coolerin yläosa sulkeutuu pullon ympärille, ja kylmävaraajat pitävät juhlajuomat viileinä pitkään.

Trudeau digitaalinen viinilämpömittari, hinta noin 39 €
Trudeau cooler, hinta noin 74,90 €

HeiRol Oy, www.heirol.fi

Johanna Ventelä, johanna.ventela@heirol.fi, puh. (075) 326 6800

Promode Oy, www.promode.fi, puh. (09) 170 070

Heini Kantala, heini.kantala@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Marketeissa, tavarataloissa ja keittiötarvikeliikkeissä

HeiRol Oy, puh. (075) 326 6800

HeiRol Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen keittiövälineiden maahantuontiyritys. Se on noussut nopeasti yhdeksi Suomen johtavista keittiön pienvälineiden valmistuttajista, ja sen johtoajatuksena on tarjota monipuolinen valikoima laadukkaita, kauniita ja käytännöllisiä keittiön pienvälineitä sekä lastenastioita markkinoiden parhaalla hinta-laatusuhteella.