HEIROLIN KÄTEVÄT KEITTIÖVÄLINEET AVUKSI JOULUN LEIVONTAAN JA RUOANLAITTOON

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Joulun lähestyessä keittiössä viihdytään joululeivonnaisia ja juhlaruokia valmistaen. HeiRolin suosituilla eläinaiheisilla piparimuoteilla piparkakkutalosta voi loihtia vaikka maatilan eläimineen. Punaisissa silikonivuoissa paistuvat tuoksuvat joululeivonnaiset, joiden valmistukseen ja tarjoiluun apuvälineiksi käyvät HeiRol Steely -pienvälineet.  Kaikille liesille soveltuvista Grippy Induction -kattiloista ja paistinpannuista tulevat uutuutena myyntiin lokakuussa talvisen valkoiset versiot. Joululaatikoille ihanteelliset tarjoiluastiat löytyvät lumivalkeasta First-astiasarjasta.

Piparkakku-ukon uudet lemmikit
HeiRolin eläinaiheiset piparimuotit kasvattavat suosiotaan vuodesta toiseen. Tämän joulun uutuuksia ovat kissa-, kana- ja lehmä-aiheiset muotit. Saatavana on yli 30 erilaista pikkuleipämuottia, myös perinteiset muotit: sydän, kuusi, tähti, ukko, akka ja pipari. HeiRolin ruostumattomasta teräksestä valmistetut muotit ovat hieman tavallista korkeampia, minkä ansiosta sormet eivät osu painettaessa taikinalevyyn.
HeiRol-pikkuleipämuotit, noin 4–20 cm, hinnat noin 1,40–5,90 €

Punaiset silikonivuoat uuniin, mikroon ja pakastimeen

HeiRolin kestävät silikonivuoat kestävät lämmönvaihteluita -40-asteesta +230-asteeseen, joten niissä voi tehdä sekä uunissa ja mikrossa että pakastimessa valmistettavia ruokia, kuten jäädykkeitä. Jouluisen punaisessa värisävyssä on saatavana kakkuvuoka, leipävuoka, torvivuoka, piirakkavuoka, leivonta-alusta, kuuden kupin muffinssivuoka sekä 12 yksittäisen muffinssivuoan pakkaus.
HeiRol-silikonivuoat, hinnat noin 12,90–24,90 €

HeiRol Steely -pienvälineet punastuvat 20-vuotisjuhlavuoden kunniaksi

HeiRol Steely on Suomen myydyin keittiön pienvälinesarja, josta löytyvät apuvälineet niin leivontaan, ruoanlaittoon kuin tarjoiluunkin. HeiRolin 20-vuotisjuhlavuoden kunniaksi sarjan ruostumattomasta teräksestä valmistetut tuotteet ovat saatavana myös punaisilla yksityiskohdilla varustettuina. Joululeivonnaisten valmistukseen ja tarjoiluun soveltuvat mm. silikoninen pullasuti ja nuolija sekä taikinapyörä, vatkain ja kakkulapio.
HeiRol Steely -pienvälineet, hinnat noin 6,90–10,50 €

Valkoiset kattilat porisemaan

Alumiinirunkoisia Grippy Induction -kattiloita, kasareita ja pannuja on nyt saatavana myös valkoisena. Pohjan teräsreikälevyn ansiosta sarjan tuotteet käyvät kaikille liesille, myös induktioliesille. Sisäpinnassa on tarttumaton Dyflon-pinnoite, ja pehmeistä Soft Touch -kahvoista saa tukevan otteen. Kattiloissa ja kahden litran kasarissa on lasikansi.
Grippy Induction -paistoastiat, hinnat noin 18,90–43,90 €

Joululaatikot tarjolle First-uunivuoassa

Kata pöytä kauniiksi First-luuposliiniastioilla. Sarjan uunivuoat on mitoitettu niin, että foliovuoissa valmistetut joululaatikot voidaan tuoda niissä tarjolle juhlapöytään. Laatikot voi valmistaa myös suoraan First-uunivuokiin, sillä niitä voidaan käyttää sekä uunissa, mikroaaltouunissa että pakastimessa. Suorakaiteen muotoisia vuokia on saatavana kolmessa eri koossa: 20x15,5 cm, 25x19,5 cm ja 30x23 cm.
First-uunivuoat, hinnat noin 10,50 €, 16,50 € ja 24,90 €

HeiRol Oy, www.heirol.fi
Johanna Ventelä, johanna.ventela@heirol.fi, puh. (075) 326 6800

Promode Oy, www.promode.fi, puh. (09) 170 070
Heini Kantala, heini.kantala@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Marketeissa, tavarataloissa ja keittiötarvikeliikkeissä

HeiRol Oy, puh. (075) 326 6800

HeiRol Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen keittiövälineiden maahantuontiyritys. Se on noussut nopeasti yhdeksi Suomen johtavista keittiön pienvälineiden valmistuttajista, ja sen johtoajatuksena on tarjota monipuolinen valikoima laadukkaita, kauniita ja käytännöllisiä keittiön pienvälineitä sekä lastenastioita markkinoiden parhaalla hinta-laatusuhteella.