Heirolin kesän uutuudet juhlakattauksiin

Heirolin kesäuutuudet soveltuvat niin isompien kesäjuhlien kuin rentojen illanistujaisten kattauksiin. Heirol First-sarjan uutuudet ovat laadukasta luuposliinia ja ne soveltuvat erityisesti pienten herkkujen tarjoiluun. Heirolin coolerit, cocktailsetti, vakuumipumppusulkija ja lasinmerkkaajat ovat sekä käytännöllisiä apuvälineitä juhlien järjestäjälle että hyviä lahjaideoita annettavaksi kesäisten juhlien järjestäjille.

Linkit painokelpoisiin kuviin ja tiedote PDF-muodossa ovat viestin lopussa

First-sarjan uutuudet herkutteluhetkien kattauksiin
Heirol First-sarjan jalallinen kakkuvati on mitoitettu erityisesti valmis- ja pakastekakkuja silmälläpitäen. Vaikkapa kesäisen mansikkakakun saa kauniisti esille valkoisesta luuposliinista valmistetulla vadilla. First-sarjan näppäränkokoiset dippikulhot soveltuvat dippikastikkeiden ohella myös muiden pienten tarjottavien esillepanoon. Jälkiruokakokki osaa arvostaa crème brûlée -vuokia, joissa syntyy yksi ranskalaisen keittiön klassikoista. Astiat ovat konepesun-, pakastimen- ja uuninkestävää luuposliinia, joka on keramiikkatuotteista laadukkainta.
Heirol First jalallinen kakkuvati, 11x20 cm, hinta noin 18,00 €

Heirol First dippikulho, 6x4,4 cm, hinta noin 1,90 €
Heirol First crème brûlée -vuoka, 11 cm, hinta noin 5,70

Akryylicoolerit pitävät juhlajuomat viileänä

Heirolin timanttia muistuttava laakea viinicooleri sopii erinomaisesti juhlaan. Vedellä ja jäillä täytetty akryylicooleri pitää juoman viileänä. Ajattomasti muotoiltu kaksoisseinämäinen viinicooleri säilyttää esiviilennetyn pullon viileänä tunteja. Cooleri on viimeistelty krominvärisin yksityiskohdin.
Heirol viinicooleri, timantti, korkeus 22 cm, hinta noin 22,00 €
Heirol viinicooleri, kaksoisseinämä, hinta noin 11,90 €

Cocktailsetti on kotibaarimikon paras apuri
Heirolin kätevä cocktaisetti pitää sisällään kaiken tarpeellisen herkullisten juomasekoitusten valmistamiseen. Akryylisen shakerin kylkeen on painettu kuuden tunnetun cocktailin reseptit helposti seurattavin ohjein. Pakkaus sisältää myös teräksisen juomamitan sekä tukevan teräksestä ja muovista valmistetun cocktailsurvimen.
Heirol cocktailsetti, hinta noin 21,90 €

Vakuumipumppusulkija pidentää avatun viinipullon säilyvyyttä

Heirol vakuumipumppusulkija hidastaa viinin väljähtymistä pullon avaamisen jälkeen. Vakuumipumppusulkija poistaa pullosta ylimääräisen ilman ja siten pidentää viinin säilyvyyttä. Sulkija asetetaan viinipullon korkin tilalle ja muutamalla painalluksella pullo on vakuumisuljettu. Paineenosoitin kertoo milloin riittävä alipaine on saavutettu sekä ilmaisee myös pulloon takaisin päässeen ilman. Sulkijaan voidaan asettaa päivämäärä, joka näyttää milloin pullo on avattu.
Heirol vakuumipumppusulkija, hinta noin 13,90 €

Lasinmerkkaajat ovat käytännöllinen tuliainen kesän juhliin

Trudeaun lasinmerkkaajien avulla oma lasi on helppo tunnistaa muiden joukosta. Trudeaun silikoniset, kukanmuotoiset viinilasinmerkkaajat täydentävät kesäistä kattausta. Kukka on helppo kiinnittää lasin jalan ympärille. Trudeaun imukuppikiinnitteisiin lasinmerkkaajiin voi kirjoittaa mukana tulevalla kynällä lasin omistajan nimen. Kynän jälki on poispyyhittävissä käytön jälkeen. Merkkaajia voidaan käyttää myös buffet-pöydän tarjoiluastioissa osoittamaan esimerkiksi erityisruokavalioille varatut tarjottavat.
Trudeau viinilasinmerkkaja, silikonia, 12 kpl/setti, hinta noin 13,90 €
Trudeau lasinmerkkaaja, imukuppikiinnitys, 9 kpl/setti sekä kynä, hinta noin 12,40 €

Ananaksenkuorija irrottaa hedelmälihan ja säilyttää hedelmän kuoren ehjänä
Heirolin ananaksenkuorijalla on helppo irrottaa hedelmäliha tuoreesta ananaksesta. Teräksinen kuorija kierretään hedelmälihaan, jolloin se leikkaa hedelmälihan irti spiraalimaisena nauhana säilyttäen hedelmämehun. Ananaksen kuori pysyy ehjänä ja sitä voi käyttää vaikkapa kesäisten drinkkien tarjoiluun ja Havaiji-henkisen luau-juhlan kattaukseen.
Heirol ananaksenkuorija, hinta noin 9,90 €

Heirol Oy, www.heirol.fi

Taru Lainela, taru.lainela@heirol.fi, puh. (075) 326 6800

Promode Oy, www.promode.fi, puh. (09) 170 070

Karri Harju, karri.harju@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Marketeissa, tavarataloissa ja keittiötarvikeliikkeissä,

Heirol Shop (os, Kauppiaskatu 4, Turku) sekä www.heirol.fi

Heirol Oy, puh. (075) 326 6800

Heirol Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen keittiövälineiden maahantuontiyritys. Se on noussut nopeasti yhdeksi Suomen johtavista keittiön pienvälineiden valmistuttajista, ja sen johtoajatuksena on tarjota monipuolinen valikoima laadukkaita, kauniita ja käytännöllisiä keittiön pienvälineitä sekä lastenastioita markkinoiden parhaalla hinta‐laatusuhteella.