Heirolin kesäuutuudet helpottavat kokin arkea

Heirolin uutuudet soveltuvat niin kesän gourmet-hetkien valmisteluun kuin arjen kiireisiin. Keittiön pientarvikkeet ovat myös mukavia viemisiä kesävierailuille sekä soveltuvat lahjaksi ensikotiin muuttavalle. Fuel-sarjan rasioissa ja sporttipullossa retkieväät säilyvät raikkaana perille asti.

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja tiedote PDF-muodossa ovat viestin lopussa)

Viilaraastin on kotigourmetkokin näppärä apuri
Heirol-viilaraastimien reippaankokoisesta non-slip -kahvasta saa tukevan otteen ja käytännöllinen ripustuskoukku mahdollistaa viilaraastimien pitämisen käden ulottuvilla keittiössä. Raastimien laadukkaat ja erittäin terävät laserterät mahdollistavat erilaisten raaka-aineiden, kuten suklaan, parmesaanin tai hedelmänkuorien raastamisen. Raastimissa on kaksi terävaihtoehtoa: hieno ja keskikarkea.
Heirol viilaraastin, terävaihtoehdot: hieno ja keskikarkea, 7x30,8 cm, hinta noin 12,50 €
Heirol viilaraastin, terävaihtoehdot: hieno ja keskikarkea, 3,5x41 cm, hinta noin 12,00 €

Iloisenväriset silikonisudit ja -nuolijat
Heirolin silikonisudit ja -nuolijat ovat reipas väripilkku kotikeittiöön. Käytännöllisinä keittiön pienvälineinä ne ovat myös tervetullut tupaantuliaislahja. Kirkasvartisien silikonisutien ja -nuolijoiden sivellin- ja lastaosien värivaihtoehdot ovat oranssi, punainen, vihreä ja lila.
Heirol silikonipullasuti, värivaihtoehdot: oranssi, punainen, vihreä ja lila, hinta noin 3,90 €

Heirol silikoninuolija, värivaihtoehdot: oranssi, punainen, vihreä ja lila, hinta noin 3,90 €

Perunaprässillä syntyvät perunalumi ja juuressose

Ruostumattomasta teräksestä valmistetulla Heirolin perunaprässillä on vaivatonta valmistaa samettista sosetta niin perunoista kuin juureksista. Se on myös hellävarainen perunan tärkkelykselle – soseesta ei tule liisterinomaista. Perunaprässin voi pestä tiskikoneessa.
Heirol perunaprässi, hinta noin 29,30 €

Heirolin mauste- ja suolamyllyissä on kestävä koneisto ja ajaton muotoilu
Heirolin maustemyllyissä on laadukas ja kestävä keraaminen koneisto. Myllyillä voi jauhaa pippurien lisäksi myös kuivattuja yrttejä ja suolaa. Selkeälinjaiset, kirkkaasta akryylistä valmistetut myllyt sopivat niin keittiöön kuin kattaukseenkin. Pienemmät myllyt on viimeistelty krominvärisillä yksityiskohdilla. Ruostumaton teräs viimeistelee isommat myllyt. Maustemyllyjen koneistolla on kymmenen vuoden takuu.
Heirol mauste- tai suolamylly, 10,2 cm, hinta noin 13,00 €
Heirol mauste- tai suolamylly, 19,4 cm, hinta noin 19,90 €

Heirolin keittiöajastimet muistuttavat kotikokkia

Heirolin mekaaniset keittiöajastimet ovat näppärä apu niin kotikokille kuin kelle tahansa, joka tarvitsee muistutushälytyksen muutaman minuuttien tai yhden tunnin kuluttua. Jäljellä olevan ajan ilmaisee ajastimen kellotaulussa oleva punainen segmentti. Teräskuorinen keittiöajastin on varustettu magneetilla, joten se on helppo kiinnittää vaikkapa jääkaapin oveen. Ajastimen viimeistelee kuoren värillinen muovikehä mustan, punaisen tai vihreän väreissä.
Heirol keittiöajastin, värivaihtoehdot musta, punainen ja vihreä, hinta noin 9,60 €

Fuel-sarjan rasiat ja sporttipullo kuljettavat eväät niin työpaikalle kuin retkelle
Fuel-salaattirasia pitää evässalaatin raikkaana kylmäpakkauksen avulla, joka viilentää rasiaa jopa neljä tuntia. Tilavassa rasiassa on myös erillinen purkki salaatinkastikkeelle. Fuel-eväsrasiassa on erillinen aterinkotelo kannessa ja rasia soveltuu niin retkille kuin matkoille. Molemmat rasiat ovat mikronkestäviä. Fuel Flo -sporttipullo on valmistettu muovista, joka ei sisällä lainkaan terveydelle haitallista BBA:ta. Pullossa on käytännöllinen ripustuslenkki ja pullosta kaatamista helpottamaan muotoiltu suuaukko. Fuel-sarjan astioille suositellaan käsinpesua käyttöiän pidentämiseksi.
Heirol Fuel salaattirasia, värivaihtoehdot vihreä ja punainen, hinta noin 21,90 €

Heirol Fuel eväsrasia aterimilla, värivaihtoehdot vihreä ja punainen, hinta noin 15,90 €
Heirol Fuel Flo -sporttipullo, 500 ml, hinta noin 13,60 €

Heirol Oy, www.heirol.fi

Taru Lainela, taru.lainela@heirol.fi, puh. (075) 326 6800

Promode Oy, www.promode.fi, puh. (09) 170 070

Karri Harju, karri.harju@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Marketeissa, tavarataloissa ja keittiötarvikeliikkeissä,

Heirol Shop (os, Kauppiaskatu 4, Turku) sekä www.heirol.fi

Heirol Oy, puh. (075) 326 6800

Heirol Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen keittiövälineiden maahantuontiyritys. Se on noussut nopeasti yhdeksi Suomen johtavista keittiön pienvälineiden valmistuttajista, ja sen johtoajatuksena on tarjota monipuolinen valikoima laadukkaita, kauniita ja käytännöllisiä keittiön pienvälineitä sekä lastenastioita markkinoiden parhaalla hinta‐laatusuhteella.