HEIROLIN UUTUUDET: PASTELLISÄVYJÄ, RETROA JA KEKSELIÄITÄ TUOTTEITA KESÄPÖYTÄÄN

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

HeiRolin kesän 2012 uutuustuotteet tarjoavat näppäriä ja hauskoja arjen helpottajia. Uuden astiasarjan hempeät pastellisävyt loihtivat kesäkattauksesta herkullisen. Värikkäät kukkaset puolestaan merkitsevät viinilasin, joten juhlavieras ei kadota lasiaan. Kesän uutuuksissa on muistettu myös mökkeilijöitä.

Pastellisävyillä raikas kesäkattaus
HeiRol tuo markkinoille mattapintaisen astiasarjan, johon kuuluu kulhoja, lautasia, mukeja ja munakuppeja. Astiaston sävyjä ovat vaaleanpunainen, omenanvihreä, sini-turkoosi ja mokka.
Kulho, noin 5,90 €; munakuppi, noin 1,90 €; muki, noin 3,90 € ja lautanen (20 cm), noin 3,90 €.

Retromukit piristävät juomahetkeä

Värikkäät Babushka-termomukit muistuttavat menneestä, ja ne pitävät juoman lämpöisenä. Retro-mukit tuovat nostalgiaa tee- ja kahvihetkiin.
Babushka-termomuki, noin 19,90 €.

Värikkäät kukat merkitsevät viinilasin

Yksi uutuuksista on myös tyylikäs viinilasimerkkaaja-setti, johon kuuluu 12 merkitsijää. Kauniit kukat varmistavat, etteivät vieraat hukkaa lasejaan kesken juhlan.
Viinilasinmerkitsijä, noin 14,10 €/12 kpl.

Helppokäyttöinen leipälautasetti

Kätevä leikkuulauta-veitsi-setti tekee leivän leikkuusta helppoa missä olosuhteissa tahansa. Pieni vetoluukku kerää muruset talteen. Leipälautasetti sopii esimerkiksi veneelle tai mökille.
Leipälautasetti, noin 29,90 €.

Pirteänvärisissä QDO How Hot Pot -pressopannuissa on digitaalinen lämpömittari

Uudella pressopannulla valmistat ja tarjoat kahvin tai teen juuri oikean lämpöisenä. Tarkka lämpötila takaa, että maku on parhaimmillaan.
QDO How Hot Pot -pressopannu, värit: oranssi ja sininen, noin 75,90 €/kpl.

Näppärä Korkinkerääjä nappaa talteen pullonkorkit
Kätevä pullonavaaja kerää pullonkorkit talteen. Keittiö ja pihapiiri pysyvät siistinä, kun korkit tipahtavat korkkia avatessa automaattisesti kerääjän sisään.
Korkinkerääjä, noin 13,50 €.

Käytännöllinen kauhateline

Kiiltävä kauhateline viimeistelee keittiön ilmeen tai kauniin kattauksen. Tuote on kokin tyylikäs apuväline esimerkiksi hellan vieressä.
Kauhateline, noin 11,90 €.

Maustemyllyt juhlivat keväisissä sävyissä

Läpinäkyvissä maustemyllyissä on keväisiä yksityiskohtia. Sininen, vihreä ja punainen raita myllyn yläosassa tuo vivahteen raikkautta jokaiseen ruoantekohetkeen. Maustemyllyissä voi jauhaa pippurin lisäksi myös merisuolaa ja mausteita.
Maustemylly, noin 15,90 €/kpl.

Lisätietoja: HeiRol Oy, www.heirol.fi, Johanna Ventelä, johanna.ventela@heirol.fi, puh. (075) 326 6800
Viestintä: Promode Oy, www.promode.fi, puh. (09) 170 070, Hanna Johnson, hanna.johnson@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali, Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset
Jälleenmyynti: Marketeissa, tavarataloissa ja keittiötarvikeliikkeissä
Kuluttajatiedustelut: HeiRol Oy, puh. (075) 326 6800

HeiRol Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen keittiövälineiden maahantuontiyritys. Se on noussut nopeasti yhdeksi Suomen johtavista keittiön pienvälineiden valmistuttajista, ja sen johtoajatuksena on tarjota monipuolinen valikoima laadukkaita, kauniita ja käytännöllisiä keittiön pienvälineitä sekä lastenastioita markkinoiden parhaalla hinta-laatusuhteella.