Heirolin uutuudet joulunajan leivontaan

Heirolin uutuuksilla valmistuvat herkulliset ja näyttävät leivonnaiset joulunajan juhlahetkiin. Laadukkaille tuotteille on käyttöä ympäri vuoden kotileipurin keittiössä.
(Linkit painolaatuisiin kuviin ja tiedote PDF-muodossa ovat viestin lopussa)

Heirolin melamiinikulhot huokuvat modernia maalaisromanttista tunnelmaa. Kauniin linjakkaat kulhot soveltuvat niin leivontaan, ruoanlaittoon kuin kattaukseenkin ja tiivis kansi tekee niistä monikäyttöiset. Kestävät vatkauskulhot on varustettu käytännöllisellä kahvalla ja kulhon sisäpuolella on käyttöä helpottava mitta-asteikko.
Pieni kulho kannella
; väri: punainen; vetoisuus 0,6 l; hinta noin 7,00 €
Kulho kannella
; väri: valkoinen; vetoisuus 1,2 l; hinta noin 9,30 €
Kulho kannella
; väri: harmaa; vetoisuus 2 l; hinta noin 13,00 €
Vatkauskulho
; väri: punainen; vetoisuus 1 l; hinta noin 11,50 €
Vatkauskulho
; väri vaaleanharmaa; vetoisuus 3 l; hinta noin 16,70 €

Heirolin mekaaninen vaaka on käytännöllinen apu ja kaunis katseenvangitsija keittiötasolla. Vaaka punnitsee 10 g tarkkuudella aina 3 kg saakka. Vaa’assa on irrotettava teräksinen kulho, joka on helppo puhdistaa. Vaaka on taarattavissa mekaanisella ruuvilla.
Mekaaninen vaaka
, koko 18 x 11,9 x 19,5 cm; hinta noin 22,40 €

Heirolin kaulimet ovat kotileipurin verrattomia työvälineitä. Testejä voittaneella tarttumattomalla pinnoitteella päällystetyllä Silver-kaulimella taikinoiden ja sokerimassojen kauliminen on vaivatonta. Laakerointi keventää kaulimista ja pinnoite estää taikinaa tarttumasta kiinni. Perinteiseen kaulimeen luottavat valitsevat puisen kaulimen, jossa on työskentelyä helpottava laakerointi. Käsinpesu.
Kaulin tarttumattomalla Silver-pinnoitteella
; värivaihtoehdot: harmaa ja punainen; koko: 18 cm, 22,5 cm ja 25 cm, hinta noin 7,80–14,40 €
Puukaulin
; koko: 35,5 cm ja 42 cm; hinta noin 7,80–14,40 €

Silikonipintainen leivonta-alusta on tarttumaton ja se pysyy hyvin paikoillaan. Suureen alustaan on painettu sekä senttimetrimitat että pyöreät sabluunat, joiden avulla taikinan kauliminen ja leivonnaisten koristelu on helppoa. Leivonnaiset voidaan paistaa suoraan alustan päällä, sillä se on niin uunin, mikron kuin pakastimenkin kestävä. Alustalle suositellaan käsinpesua.
Leivonta-alusta
; koko 60x40 cm; hinta noin 23,80 €

Heirolin kukan- ja ruusunmuotoisilla silikonikakkuvuoilla luodaan juhlapöydän katseenvangitsijat. Silikonista valmistetut leivosvuoat ovat käytännöllisiä esimerkiksi erityisruokavaliota noudattavassa leivonnassa: kakkutaikinasta syntyy useampi pikkukakku, jotka voi pakastaa yksittäin. Silikonivuokia ei tarvitse voidella, sillä leivonnaiset irtoavat niistä helposti erityisesti jäähtyneinä. Silikonivuoat sopivat leivonnan ohella myös jäädykkeiden, terriinien ja muun ruuan valmistukseen sekä pakastamiseen. Silikonivuoat kestävät myös mikron ja tiskikoneen.
Silikonikakkuvuoka
; muotovaihtoehdot: ruusu ja kukka; hinta noin 10,40 €
Silikonileivosvuoka
; muotovaihtoehdot: sydän ja pikkukakku; hinta noin 10,40 €

Heirolin suklaamuoteilla
syntyvät joulun makoisat kotitekoiset suklaakonvehdit ja raakasuklaaherkut. Silikonista valmistetulla muotilla valmistuu viisitoista sydämen- tai soikeanmuotoista konvehtia tai kuusi lusikanmuotoista konvehtia. Suklaan sulatuspullolla suklaan sulattaminen tapahtuu turvallisesti ja ilman sotkua. Käytännöllisen kaatonokan avulla suklaan kaataminen muottiin tai pursotuspussiin on helppoa. Suuri suuaukko tekee sulatuspullon käytöstä vaivatonta. Silikonista valmistettu pullo on vetoisuudeltaan 150 ml ja se voidaan kääntää väärinpäin puhdistuksen helpottamiseksi. Suklaamuotit ja suklaan sulatuspullo kestävät pakastuksen, mikron ja tiskikoneen.
Suklaamuotti
; muotovaihtoehdot: sydän, soikea ja lusikka; hinta noin 5,80 €
Suklaan sulatuspullo
; vetoisuus 150 ml; hinta noin 5,90 €

Piparkakkutalomuotilla
ihanan jouluisen piparkakkutalon tekeminen on helppoa. Selkeää mallia on vaivatonta muokata ja perinteisestä piparkakkutalosta voi luoda omannäköisen lisäämällä ikkunoita, erkkereitä tai terasseja. Valmiin talon mitat ovat noin 22x13 cm ja korkeus 19 cm. Heirolilla on laaja valikoima pikkuleipämuotteja ja muottisettejä joulupiparkakkujen ja pikkuleipien tekoon. Muotit on valmistettu laadukkaasta ja tukevasta ruostumattomasta teräksestä.
Piparkakkutalomuotti
; hinta noin 15,90 €
Pikkuleipämuotti
; kuviot mm. orava, hirvi, karhu, akka, ukko, kuusi, sydän, tähti; koot: 4–20 cm; hinta noin 1,30–5,60 €
Pikkuleipämuottisetti
, 3 kpl, halkaisijat: 3, 4 ja 6 cm, kuviovaihtoehdot: ympyrä, sydän tai tähti, hinta noin 4,00 €

Heirolin pursotusterillä
koristellaan joulun leivonnaiset, piparkakut ja piparkakkutalot. Tyllia on saatavilla sekä yksittäin että valmiina setteinä. Ruostumattomasta teräksestä valmistetut tyllat ja muoviset liittimet voidaan pestä astianpesukoneessa. Kertakäyttöiset pursotuspussit ovat vaivattomia ja hygieenisiä sekä soveltuvat erityisesti eriväristen pursotusten tekoon.
Pienet tyllat
, kirjoitustylla, pyöreä tylla, koripunostylla, spaghettitylla, suora lehtitylla, hinta noin 2,20 €
Liitin pursotustylloihin
, pieni, hinta noin 2,00 €; iso, hinta noin 2,80 €
Koristelusetti
; nylon pursotinpussi, liitin ja kuusi rst. tyllaa, hinta noin 10,50 €
Kertakäyttöiset pursotinpussit
, 12 kpl, 30 cm, hinta noin 3,00 €; 45 cm, hinta noin 3,80 €

Heirol Oy, www.heirol.fi

Johanna Ventelä, johanna.ventela@heirol.fi, puh. 075 326 6800

Promode Oy, www.promode.fi, puh. 09 170 070

Karri Harju, karri.harju@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Marko Vikman, marko.vikman@promode.fi / tuotelainaukset

Marketeissa, tavarataloissa ja keittiötarvikeliikkeissä,

Heirol Shop (os, Kauppiaskatu 4, Turku) sekä www.heirol.fi

Heirol Oy, puh. 075 326 6800

Heirol Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen keittiövälineiden maahantuontiyritys. Se on noussut nopeasti yhdeksi Suomen johtavista keittiön pienvälineiden valmistuttajista, ja sen johtoajatuksena on tarjota monipuolinen valikoima laadukkaita, kauniita ja käytännöllisiä keittiön pienvälineitä sekä lastenastioita markkinoiden parhaalla hinta‐laatusuhteella.