Hello Kitty -kissahahmo täyttää 35 vuotta – uutuuskelloja ranteeseen, seinälle ja yöpöydälle

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

KM-Kello Oy:n maahantuomien Hello Kitty -kellojen veikeä kissahahmo on jo 35 vuotta sulattanut lasten ja aikuisten sydämiä ympäri maailmaa. Vuonna 1974 syntynyt kissahahmo on edelleen niin suosittu, että esimerkiksi Japanissa uusia Hello Kitty -tuotteita lanseerataan jopa satoja kuukausittain. Suomalaisten kissafanien Hello Kitty -valikoima laajenee nyt kevään ja kesän uusilla ranne-, seinä- ja herätyskelloilla. Tuttujen punaisen sävyjen lisäksi väreinä on myös mustaa ja valkoista erilaisin detaljein somistettuna.

LASTEN RANNEKELLOISSA KUKKIA JA SYDÄMIÄ
Hello Kitty -rannekellojen värit, kuviot ja yksityiskohdat hurmaavat perheen pienimmät ja hieman isommatkin tytöt. Uusissa malleissa on helmiäis- tai metallinhohtoinen kellotaulu. Rannekkeet ovat valkoisen, vaaleanpunaisen, punaisen sekä sinisen värisiä ja niissä on hauskoja kuviointeja. Kaikissa kellotauluissa on Hello Kitty -kissahahmo, ja taulun väri vaihtelee malleittain. Pienimpien Hello Kitty fanien kelloissa on selkeät numerot, jotka helpottavat ajan hahmottamista.

NUORTEN RANNEKELLOISSA KIMALLUSTA
Nuorille suunnatuissa uutuuskelloissa on kimaltavia koristekiviä niin kellotauluissa kuin sen ympärilläkin. Myös kellotaulua koristavan Hello Kitty -kissan siluetti on kimaltavin kivin koristeltu, ja numeroiden tilalla ovat säihkyvät kivet. Nahkarannekkeisia kelloja on saatavana mustan ja valkoisen lisäksi myös punaisena ja vaaleanpunaisena.

HELLO KITTY -HERÄTYSKELLON AVULLA UUSI PÄIVÄ ALKAA ILOISESTI
Sydämenmuotoinen Hello Kitty -herätyskello on joka tytön unelma. Retrohenkistä sydänkelloa on saatavana vaalean- ja tummanpunaisena. Kellossa on kromisia yksityiskohtia, kuten pallonmuotoiset jalat. Isot numerot ja pimeässä hohtavat viisarit auttavat ajan näkemistä myös pimeässä.

HELLO KITTY -SEINÄKELLO SOPII KOULULAISEN HUONEESEEN
Kahdessa uudessa Hello Kitty - seinäkellossa valkoinen, vaaleanpunainen ja pinkki muodostavat kauniin kokonaisuuden. Toisessa uutuuskellossa sydämet koristavat numeroita ja itse kissa on kellotaulun alaosassa. Toisessa kellomallissa taas kaksi kissaa istuu suuressa teekupissa. Numerot ja viisarit ovat selkeät molemmissa malleissa. Halkaisijaltaan seinäkellot ovat noin 25 cm.

HELLO KITTY 35 VUOTTA!
• Japanilainen Ikuko Shimizu suunnitteli Hello Kittyn vuonna 1974 japanilaiselle Sanriolle.
• Hello Kitty on syntynyt Lontoossa marraskuun 1. päivänä.
• Valkoisen Hello Kitty -kissan tunnistaa vasemmassa korvassa olevasta punaisesta rusetista.
• Hello Kitty edustaa anteliaisuutta, viattomuutta, lempeyttä ja ― tärkeimpänä kaikista ― ystävyyttä.
• Hello Kittyyn pukeutuvat pikkutyttöjen lisäksi muun muassa laulajaidoli Mariah Carey sekä seurapiiritähti Paris Hilton.