HERKULLISIA VÄREJÄ JA METALLINHOHTOA KOTIIN HEIROLIN UUSILLA METAL BOX -PELTIPURKEILLA

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

HeiRolin maahantuomat, Ranskassa valmistetut Metal Box -uutuuspeltipurkit tuovat kotiin ilmeikästä järjestystä. Laadukkaat, paksusta materiaalista valmistetut peltipurkit ovat saaneet vaikutteita muun muassa huolettomasta eteläeurooppalaisesta elämäntyylistä. Purkkien kohokuvioissa myös leikitellään muun maussa numeroilla, kätketyillä sanoilla ja kirjapinoilla. Kaikki Metal Box -peltipurkit ovat täysin kierrätettäviä.

Espanjalaista elämää
HeiRolin uudet Azulejos Classic -peltipurkit ovat saaneet inspiraationsa Espanjalle ja Portugalille tunnusomaisista maalatuista kaakeleista. Neljän kappaleen sarjana myytävissä pastellinsävyisissä peltipurkeissa on jokaisessa oma, hurmaava värimaailmansa.
Azulejos Classic -peltipurkit, 4 kpl, 10,2 x 10,2 x 9,5 cm, hinta noin 56,50 €

Kirkkaita kaakeleita
Espanjalaisten ja portugalilaisten kaakeleiden lumo jatkuu myös Azulejos Pop -peltipurkeissa. Pakkauksessa on neljä erilaista peltipurkkia, joiden reliefikuviot loistavat keltaisen, punaisen, vihreän ja sininen sävyissä.
Azulejos Pop -peltipurkit, 4 kpl, 10,2 x 10,2 x 9,5 cm, hinta noin 56,50 €

Aivojumppaa ja kielikylpyä
Värikkäät Mots Meles -kahvipurkit tuovat kahvihetkeen lisäpiristystä aivojumpan ja kielikylvyn merkeissä.  Ranskankieliset, valkoiset sanat risteilevät vadelman, vihreän aniksen ja turkoosin väristen pyöreiden purkkien kyljissä.
Mots Meles -kahvipurkki, 10,5 x 15 cm, hinta noin 11,90 €

Tilavuutta tavaroille
Numeroilla leikittelevään Volumetrie-peltipurkkisarjaan kuuluu karamellimaisen värikkäitä sokeripurkkeja sekä monen kokoisia mustia peltipurkkeja. Purkkien kyljissä olevat numerot kertovat purkin tilavuuden tyylikkäällä tavalla.
Volumetrie-sokeripurkki, musta, metalli/vadelma, metalli/vihreä anis, metalli/turkoosi, metalli/sininen, 19,5 x 13,0 x 6,5 cm, hinta noin 17,00 €
Volumetrie-jauhopurkki, musta, 10,2 x 10,2 x 19,5 cm, hinta noin 29,50 €

Media @ home
Pyöreä @-merkin mallinen Media-peltipurkki kätkee sisäänsä kännykät, paristot, muistitikut ja johdot. Metallinvärinen purkki viimeistelee työpöydän ilmeen tyylikkääksi.
Media-peltipurkki, 20 x 6 cm, hinta noin 19,50 €

Kirjasto keittiöön
Keittiökaappien – ja miksei muidenkin kaappien – hyllyt saavat kirjastomaisen ilmeen Bibliotheque-keksipurkeilla. Päällekkäin asetetuilla purkeilla saa vaikutelman kirjapinoista.
Bibliotheque-keksipurkki, 20,5 x 20,5 x 10,1 cm, hinta noin 33,90 €

Vaikutteita vetolaatikoista
Vetolaatikkoa tai matkalaukkua erehdyttävästi muistuttava Tirois-keksipurkki säilyttää keksit ja pikkutavarat tyylillä. Vaaleanruskea purkki tuo säilytykseen hillityn säväyksen.
Tirois-keksipurkki, 25,0 x 25,0 x 10,2 cm, hinta noin 17,90 €

Samppanjan säihkettä
Samppanjan väriset Definition-peltipurkit tuovat sisustukseen ylellistä ilmettä. Pyöreitä peltipurkkeja on saatavana myös valkoisena ja mustana.
Definition-teepurkki, samppanja, 9,5 x 9,5 cm, hinta noin 9,50 €
Definition-kahvipurkki, samppanja, 9,5 x 15,5 cm, hinta noin 10,50 €
Definition-spaghettipurkki, samppanja, 9,5 x 29,5 cm, hinta noin 12,50 €

Historian havinaa
Mustavalkoiset Manufacture-peltipurkit ovat saaneet kuvionsa Saint-Etiennen tehtaiden arkistoista löydetyistä tuotteista. Manufacture-peltipurkeissa ei ole kohokuvioita toisin kuin muissa Metal Box -peltipurkeissa. Osassa Manufacture-purkkeja on vihreä kansi.
Manufacture-keksipurkki, musta-valkoinen, 15,5 x 17,0 cm, hinta noin 19,50 €
Manufacture-spaghettipurkki, vihreä-musta-valkoinen, 9,5 x 3,30 cm, hinta noin 12,50 €

HeiRol Oy, www.heirol.fi
Taru Lainela, taru.lainela@heirol.fi, puh. (075) 326 6803

Promode Oy, www.promode.fi, puh. (09) 170 070
Elina Kangas, elina.kangas@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Marketeissa, tavarataloissa ja keittiötarvikeliikkeissä

HeiRol Oy, puh. (075) 326 6800

HeiRol Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen keittiövälineiden maahantuontiyritys. Se on noussut nopeasti yhdeksi Suomen johtavista keittiön pienvälineiden valmistuttajista, ja sen johtoajatuksena on tarjota monipuolinen valikoima laadukkaita, kauniita ja käytännöllisiä keittiön pienvälineitä sekä lastenastioita markkinoiden parhaalla hinta-laatusuhteella.