HEVOSVOIMAA HOUSUISTA!

Black Horsen alusasumallistoissa miellyttäviä materiaaleja, istuvia malleja sekä eettisiä vaihtoehtoja (Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.) Vuonna 1975 yllättäjän roolissa markkinoille laukannut kotimainen Black Horse on kehittynyt vuosikymmenten aikana niin kutsutusta mustasta hevosesta Suomen johtavaksi miesten alusvaatteiden asiantuntijaksi. Edelläkävijäasemansa Black Horse on vakiinnuttanut jatkuvalla tuotekehityksellään – eli säilyttämällä vielä keski-iän kynnykselläkin varsavuosiensa innon ja etsimisen halun. Uusinta Black Horse -mallistoissa ovat eettinen tuotanto sekä laadukkaat, hyvinistuvat Code-tuotteet.

CODE – YHÄ MIELLYTTÄVÄMMIN MIESTEN IHOLLE Black Horse on vakiinnuttanut asemansa miesten alusasujen asiantuntijana tuomalla markkinoille jatkuvasti uusia, entistä miellyttävimpiä materiaaleja ja malleja. Uusin Black Horsen mallistoista on Code. – Code-malliston lähtökohtana on ollut tarjota miehille ylellisen tuntuisia ja näköisiä alusvaatteita. Tyylikkään yksinkertaisen malliston asut ovat materiaaleiltaan hyvin ohuita, minkä ansiosta ne sopivat erinomaisesti esimerkiksi puvun alle, kertoo Black Horsen suunnittelija Helena Lukala. Nuorekkaaseen Code-mallistoon kuuluu lyhyitä ja pitkiä alushousuja, lyhyt aluspaita sekä uima- ja yöasuja. Laadukkaan, hyvin istuvan malliston värit ovat musta, harmaa ja valkoinen. Useiden Code-tuotteiden materiaalina on käytetty kevyttä, pehmeää ja hyvin muotonsa säilyttävää mikromodaalia. EETTISYYS OSANA BLACK HORSEA Jatkuvan tuotekehityksen lisäksi Black Horse panostaa mallistoissaan myös eettisten alusvaatteiden tuotantoon. Brändin valikoimissa on niin kutsuttuja hyvän mielen tuotteita, eli Reilun kaupan puuvillasta ja viskoosi-bambusta valmistettuja alushousuja. – Viskoosi-bambusta valmistetut tuotteet ovat ihanan pehmeitä ja hengittäviä. Bambusta valmistetulla viskoosikuidulla on lisäksi erittäin hyvät lämpöä säätelevät ominaisuudet, joten se sopii materiaaliksi niin kylmään kuin lämpimäänkin säähän, Lukala täsmentää. __________________________ Black Horse ∙ Black Horse on Nanso Group Oy:hyn kuuluva miesten ja poikien laadukas, miehekäs ja rento alusasumerkki. ∙ Black Horsen taustalla on vuonna 1971 perustettu Parneule. ∙ Black Horse -brändi syntyi vuonna 1975 Hämeenlinnan Parolassa. ∙ Black Horselle ominaista ovat jatkuva tuotekehitys sekä vahva asiantuntijuus miesten alusasupukeutumisesta. ∙ Black Horsea myydään pääasiassa marketeissa ja tavarataloissa. __________________________