HILJAISEN SEINÄ-WC:N SALAISUUS ON LUOTETTAVA GEBERIT-ASENNUSELEMENTTI

Kylpyhuoneen ilmettä suunnitellessa huomio kiinnittyy helposti pesualtaan, wc-istuimen ja laattojen valintaan. Yhtä olennaista on kuitenkin seinän taakse piiloon jäävä tekniikka, joka varmistaa, että seinä-wc on käytössä turvallinen ja hiljainen. Geberitin laadukkailla wc-elementeillä ja piilohuuhtelusäiliöillä tyylikkään seinä-wc:n asennus onnistuu helposti ja luotettavasti.

(Painokelpoiset kuvalinkit ovat viestin lopussa)

Seinä-wc voi aiheuttaa vesivahinkoja, näin uskotaan. Tosiasiassa LVI-alan ammattilaisen asentama ja laadukkailla materiaaleilla toteutettu seinä-wc on yhtä turvallinen vaihtoehto kuin lattiaviemäriin asennettu wc. Seinä-wc rakennetaan yleensä kiinnittämällä wc-istuin asennuselementtiin, kuten Geberitin Duofix-seinä-wc-elementtiin, johon kuuluu seinän sisälle jäävä piilohuuhtelusäiliö. Oikein asennettu seinä-wc on pitkäikäinen, kestää kovaakin painorasitusta ja on hiljainen. Siksi naapurien huuhteluäänet eivät enää kantaudu asuntoon kerrostalossa.

Geberit on valmistanut korkealaatuisia seinä-wc-ratkaisuja ja piilohuuhtelusäiliöitä 50 vuoden ajan, ja niitä on käytössä jo miljoonittain ympäri maailmaa. Geberitin valikoimissa on erikorkuisia ja -mallisia vakioasennuselementtejä sekä erikoiselementtejä, esimerkiksi huoneen kulmaan tai esteettömään kylpyhuoneeseen tarkoitettua seinä-wc:tä varten. Niiden avulla lattiatilaa säästävä seinä-wc voidaan toteuttaa luotettavasti kaikenlaisiin saniteettitiloihin. Geberitin kaikki tuotteet testataan tarkasti, ja niiden varaosien saatavuus on taattu 25 vuoden ajan. Mahdolliset huoltotyöt onnistuvat helposti ja ilman työkaluja seinään sijoitettavan wc:n huuhtelupainikkeen kautta.

Duofix-seinä-wc-elementti
, korkeudet: 112 cm, 98 cm ja 82 cm, hinnat 404 - 532 €

Geberit Oy, Kati Laakso
puh. (09) 867 8450, gsm. 040 455 9350, kati.laakso@geberit.com
 www.geberit.fi

Geberitin Habitare-osasto: 3e18

PR‐ ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Heidi Azinur, heidi.azinur@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali

Geberit Oy, puh. (09) 867 8450

Hyvin varustellut LVI‐ ja kylpyhuoneliikkeet

Geberit kehittää, valmistaa ja myy LVI-alan korkeateknologisia tuotteita ja järjestelmiä. Vuonna 1874 perustettu yritys on kehittynyt markkinoiden johtavaksi asennusjärjestelmien, vesisäiliöiden, huuhtelujärjestelmien, viemärijärjestelmien ja juomavesiputkistojen toimittajaksi. Geberitin korkealaatuiset tuotteet soveltuvat sekä uudis- että korjausrakentamiseen. Geberit on edustettuna 41 maassa, ja yrityksellä on 15 tuotantopaikkaa 7 maassa. Konsernin liikevaihto vuonna 2012 oli 1,78 miljardia euroa ja työntekijöitä on noin 6100. Suomen Geberit Oy on sveitsiläisen Geberit-konsernin omistama tytäryhtiö, jonka toimitilat sijaitsevat Vantaalla.