HIMOTUT MARC BY MARC JACOBS -KELLOT SAAPUIVAT SUOMEEN

(Lataa painokelpoiset kuvat viestin lopusta)

Muotimaailman ikoni Marc Jacobs tunnetaan energisestä, leikkisästä ja monipuolisesta tyylistään. Muotisuunnittelijan toisen oman vaate- ja asustemerkin, Marc by Marc Jacobsin kellomallisto saapuu lokakuussa Suomen markkinoille. Kellomallisto tarjoaa eksklusiivisen, jännittävän pääsyn edullisten luksustuotteiden maailmaan. Tyylikäs kellomallisto koostuu näyttävistä teräskelloista hopean, kullan ja punakullan väreissä sekä sirommista, nahkarannekkeellisista malleista. Brändin logo näkyy kellotauluissa eri tavoin kirjailtuna eikä kristalleja tai suunnittelijalle tyypillisiä, mielenkiintoisia detaljeja ole mallistossa säästelty.

Marc by Marc Jacobs -malliston ehkä räväkin malli, Henry Skeleton erottuu omaperäisellä designillaan, jossa kellonäyttöä ympyröivän Marc by Marc Jacobs -logon alta näkyykin läpi. Henry Skeleton -malleista on saatavana teräksen, kullan ja punakullan värisiä vaihtoehtoja.

Marc by Marc Jacobs -kelloista kestosuosikiksi muodostonut Henry-malli uudistuu joka sesonkiin kiinnostavalla tavalla. Muodikas Henry-kello pukeutuu nyt uusiin väreihin, kuten punakullan, teräksen ja kullan sävyihin. Sirompi ja naisellisempi Dinky Henry -malli on saatavana teräksisten mallien lisäksi myös tyylikkään kapealla nahkarannekkeella mustana, valkoisena tai nuden sävyisenä.

Marc Jacobs syntyi NewYorkissa 9.4.1963
1986 Jacobs suunnitteli ensimmäisen oman malliston Marc Jacobs -nimellä
1997 Marc Jacobs aloitti Louis Vuittonin taiteellisena johtajana
2001 esiteltiin Marc by Marc Jacobs -brändin ensimmäinen mallisto