Hyvä Median edustaja,

adidas ja Reebok ovat nyt Soprano Promoden showroomissa. Mallistot ovat ensimmäistä kertaa nähtävillä Mediapäivässä keskiviikkona 24.4. Huomaathan uuden osoitteemme: Ludviginkatu 1. Tervetuloa!

Viestintätoimisto Soprano aloitti adidas Groupin PR- ja viestintätoimistona. Ajankohtaisten mallistojen esittelyn ja kuvauskoordinoinnin lisäksi Soprano tarjoaa adidakselle ja Reebokille tuote- ja markkinointiviestinnän suunnittelun ja toteutuksen, sekä myös adidas Group Oy:n organisaatioviestinnän.

– Hyvinvointi ja elämystaloudessa pärjätäkseen tulee maailman johtavan urheilutalon myös tehdä asemansa edellyttämää viestintää. Soprano tarjoaa käyttöömme yhdistelmän osaamista, joka paitsi vastaa tarpeisiimme, myös helpottaa markkinointiviestintämme käytännön koordinointia ja pitkäjänteistä brändin rakennusta, kertoo adidas Groupin viestintäjohtaja Tia Matthews.

– On ilo päästä tekemään yhteistyötä adidaksen ja Reebokin kanssa. Värikäs urheilumuoti sopii täydellisesti uuteen showroomiimme Ludviginkadulle, iloitsee Sopranon viestintätoimiston toimitusjohtaja Samuel Sorainen.

adidas Group edustaa adidaksen ja Reebokin kautta laajaa ja monipuolista urheilutuotevalikoimaa. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Saksan Herzogenaurachissa. Soprano Promode on lifestyle-tuotteiden ja -palveluiden mediaviestintään erikoistunut PR- ja viestintätoimisto. Soprano Promoden toimisto ja showroom sijaitsevat osoitteessa Ludviginkatu 1, 00130 Helsinki.

Lisätiedot:
adidas Group Oy, viestintäjohtaja Tia Matthews