ISKU- JA TÄRINASUOJATTU CASIO G-SHOCK -KELLO KESTÄÄ FESTARITKIN

Kesän tapahtumissa meno on usein riehakasta vaatien festarikansan asusteiltakin kestävyyttä. Casion rouhean G-Shock -malliston kellot kestävät lähes mitä vain –  jopa festarit. Massiivisessa unisex-kellossa on runsaasti festarikiertueelle sopivia ominaisuuksia eikä se jää myöskään huomaamatta käsimeressä.

Monta kesärundia on painettu G-shock kädessä. Sen kanssa on oltu uimassa, saunassa ja pyöritty Kalajoen hiekoissa. Aina kello on pysynyt ajassa ja ehjänä, suosittelen siis kaikille muillekkin kesäseikkailijoille, räppäri Uniikki hehkuttaa.

Tärinäsuojaus: Keikalla eturivissä viihtyvien on syytä suojata myös korvansa, sillä basso voi tärisyttää koko tannerta.

Iskusuojaus: Musiikkifestareilla sattuu ja tapahtuu, juhlien tuoksinnassa kello saattaa vastaanottaa iskun jos toisenkin. Ominaisuus saattaa toimia suojana myös muunlaisia iskuyrityksiä vastaan.

Super-automaattinen ledvalo: Illan pimentyessä led-valosta on hyötyä, jotta osaa suunnistaa oikealle lavalle oikeaan aikaan.

Viisi päivittäishälytystä: Esiintymisaikataulut ovat usein minuuttipeliä. Tämä ominaisuus auttaa juhlijaa ehtimään lempikeikoilleen ajoissa.

Maailmanaikatoiminto: Kaveri samaan aikaan USA:ssa rockfestareilla? Muista toivottaa myös toiselle puolelle maailmaa hyvää keikkaa!

Torkkuherätys: Jokainen festareilla yöpynyt tietää, miten suuri vaara toisena päivänä on nukkua pommiin.

Toimii aurinkoenergialla: Kesällä kätevä ominaisuus! (Kello toimii myös Suomen kesässä…)

Vesitiiviys 200m: Kuumalla säällä pikku pulahdus tekee hyvää. Kelloa ei tarvitse riisua silloinkaan.

Muoviranneke: Ranneke kestää säätä kuin säätä ja tuntuu iholla miellyttävältä. Hiekka ja tomu on helppoa huuhtaista vedellä pois.

Massiivinen ulkonäkö: Herätä lempiartistisi huomio käsimeressä!

Oy Perkko, Jussi Kivistö, jussi.kivisto@perkko.fi

www.perkko.fi