Juoksijoiden ylistämä On Running -juoksukenkämallisto laajenee

– Cloudrunner-kenkä nyt saatavana myös naisille

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa)

On Running -juoksukenkien Cloudrunner-malli on suunniteltu erityisesti jämäkämpää kenkää tarvitsevalle juoksijalle. Tänä keväänä markkinoille tuodaan miesten juoksukengän rinnalle myös luumunpunainen naisten Cloudrunner-malli. On Running -juoksujalkineiden istuvuutta on kehitetty entisestään ja levennetyt ovaalinmuotoiset takavaimentimet antavat kenkään lisää vakautta suunnaten liikkeen lenkkipoluilla entistä tehokkaammin eteenpäin.

Tukeva Cloudrunner-kenkä ehkäisee rasitusta
Palkittu ja suosittu On Running -juoksujalkinemallisto laajenee. Cloudrunner-juoksukengästä on maaliskuussa saatavana myös naisten malli. Kengän lesti on suunniteltu entistä istuvammaksi ja uudelleen muotoiltu nauhoitus tukee jalkaa entistä paremmin. Cloudrunner-mallin sisäpohjassa on myös iskuja ehkäisevä lisävaimennus.

Juoksun harrastajalle yleiset polvi-, selkä ja nivelvaivat on otettu erityisesti huomioon patentoidussa On CloudTec-pohjassa, joka suojaa tehokkaasti pystysuuntaisen iskun lisäksi myös vaakasuuntaista iskua. Vaimentava vaikutus perustuu pohjan 13 ovaalin muotoiseen iskuvaimentimeen. Kengän kannalla olevia vaimentimia on levennetty entisestään uutuuskenkämalliin, mikä auttaa suuntaamaan ponnistusvoiman entistä tehokkaammin eteenpäin. Cloudrunner-juoksukenkä mahdollistaa teknisten ominaisuuksiensa ansiosta pitkäkestoisemman harjoittelun. Luumunpunaista naisten Cloudrunner-uutuuskenkää on saatavana koossa US 6–10.

On Running -tuotteet:
Naisille: On Running Cloudrunner, luumu-fuksia, koot US 6–10, ovh 215 €, On Running Cloudsurfer, musta-lime, koot US 6–10, ovh. 215 €
Miehille: On Running Cloudrunner, sininen sekä kelta-harmaa, koot US 8–14, ovh. 215 €, On Running Cloudsurfer, musta-lime sekä hopea-oranssi , koot US 8–14, ovh. 215€
Unisex: On Running Cloudracer, hopea-oranssi, koot US 6–11, ovh.215€

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Eliisa Salminen, eliisa.salminen@promode.fi / tiedotus ja kuvat
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi /tuotelainaukset

Lisätiedot ja kuluttajatiedustelut:
Nikander / www.nikander.com
Tuotepäällikkö Jari Pesu, jari.pesu@nikander.com, puh. 010 8203 303

On Running -juoksujalkineet

• Kenkien patentoidussa On CloudTec -pohjassa on 13 iskunvaimenninta
  • Kengät vähentävät alaselän, polvien ja nilkkojen rasittumista. Niveliin kohdistuva rasitus vähenee tutkitusti 25–30 % ja eteenpäin suuntautuva ponnistusvoima lisääntyy 10 %
  • Kengästä on saatavilla kolmea mallia: Cloudsurfer, Cloudrunner ja Cloudracer. Kaikkia malleja on nyt saatavana sekä naisille että miehille
  • Jalkineet on palkittu arvostetulla BrandNew Award -palkinnolla kansainvälisillä urheilualan ISPO-messuilla vuonna 2010
  • Kenkien kehittäjä on kuusinkertainen Ironman-voittaja Olivier Bernhard

Perheyrityksenä yli sata vuotta toiminut Nikander on suomalainen kaupan alan palveluyritys. Nikanderin palvelut keskittyvät urheilu- ja vapaa-ajan tuotteiden maahantuontiin, tukkukauppaan sekä nahka-, tekstiili- ja prosessiteollisuuden raaka-ainetoimituksiin.