KAMJON KÄSITYÖNÄ VALMISTETUT SÄNGYT KRUUNAAVAT MAKUUHUONEEN SISUSTUKSEN

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

BK-Design maahantuo ja jälleenmyy korkealaatuisia Kamjo-sänkyjä, jotka valmistetaan käsin mittatilaustyönä. Kamjo-mallisto koostuu kahdeksasta erityylisestä huonekalusarjasta, joihin kuuluu säädettävien, mannermaisten ja runkosänkyjen lisäksi myös makuuhuoneen sisustusta täydentäviä huonekaluja, kuten yöpöytiä, lipastoja ja penkkejä. Kamjo-sänkyjen lanseerausta on edeltänyt viiden vuoden tutkimustyö, jonka aikana ylellisten vuoteiden ominaisuudet on hiottu huippuunsa ruotsalaisten kuluttajien antaman asiakaspalautteen avulla. Ensiluokkaisista raaka-aineista valmistettavien Kamjo-tuotteiden toimitusaika on vain 10 työpäivää.

Säädettävillä sängyillä laatua nukkumiseen ja rentoutumiseen
Kamjon säädettävät sängyt soveltuvat ihanteellisesti sekä nukkumiseen että rentoutumiseen esimerkiksi kirjan tai television parissa. Sängyissä on saksalainen sähkökäyttöinen moottori, jonka avulla pää- ja jalkaosan asentoa voi säätää helposti kaukosäätimellä. Säädettäviä sänkyjä valmistetaan 90 sekä 105 cm levyisinä ja 200 sekä 210 cm pituisina viidessä erityylisessä Kamjo-malliston huonekalusarjassa: ylellisessä Golden People-, futuristisessa Sebastien- ja modernissa Lighthouse-sarjassa sekä eksoottisissa Habana- ja Sahara-sarjoissa.

Mannermaiset sängyt myötäilevät kehoa yksilöllisesti

Kamjon mannermaiset sängyt on suunniteltu antamaan keholle yksilöllistä tukea. Patjojen 21 pehmustekerroksessa käytetään muun muassa tehokkaasti kosteutta ja lämpöä säätelevää villaa, puuvillaa ja maissikuitua. Päällysmateriaalina on käytetty pehmeää kašmirvillaa. Sänkyjen verhoilu viimeistellään pehmeällä puuvilla-polyesterikankaalla, jonka kuosi on valittavissa 10 eri vaihtoehdosta. Patjojen yksittäin pakatuille pocket-jousille lisätukea antaa pohjan bonnell-jousisto. Kamjon mannermaisia sänkyjä on saatavana ylellisessä Golden People- ja vintage-henkisessä Metropol-sarjassa 200 sekä 210 cm pituisena ja 90, 105, 120, 160, 180 sekä 210 cm levyisenä.

Kamjon runkosängyissä japanilaista minimalismia ja näyttäviä pylvässänkyjä

Kamjolla on kaksi erilaista runkosänkyjä tarjoavaa huonekalusarjaa. Simple Chic -sarjassa minimalismi yhdistyy japanilaisiin vaikutteisiin. Patjan rakenteissa käytetty lateksi eli luonnonkumi yhdessä villan ja bonnell-jousiston kanssa antavat keholle ensiluokkaisen tuen. Simple Chic -runkopatjoja on saatavana 210 cm pituisena ja 90 sekä 105 cm levyisenä.  Vide Cor Meum -runkosängyissä on 14 pehmustekerrosta, joiden täytteenä on käytetty villaa, puuvillaa, maissikuitua ja polyesteria. Patjojen jousistossa yhdistyvät yksittäin pakattujen pocket-jousien ja pohjalle tukea antavan bonnell-jousiston edut. 180x210 cm kokoiselle parisängylle on saatavana lisäksi kaksi erilaista öljytystä tummasta tammesta valmistettua pylväskehikkoa, jotka antavat sängylle näyttävän ilmeen. Vide Cor Meum -runkopatjoja on saatavana 200 sekä 210 cm pituisena ja 90, 105, 120, 160, 180 sekä 210 cm levyisenä.

Hyvän unen aakkoset:

- Ihminen viettää sängyssä kolmasosan elämästään nukkuen ja leväten.
- Hyvälaatuinen uni on keskeytymätöntä ja sisältää unisyklin kaikki vaiheet. Unen laadun tiedetään vaikuttavan muun muassa muistiin, mielialaan, aktiivisuuteen, keskittymis- ja oppimiskykyyn, luovuuteen ja terveyteen.
- Patja on merkittävin yksittäinen unen laatuun vaikuttava tekijä.
- Hyvä patja ei ole liian kova eikä pehmeä, vaan se tukee kehoa oikeista kohdista, erityisesti vyötäröstä ja selästä, ja joustaa varsinkin hartioiden ja lantion kohdalta.
- Patjan valintaan vaikuttavia tekijöitä ovat muun muassa kehon pituus, paino ja muoto.
- Patjan pehmusterakenteet auttavat lihaksia rentoutumaan sekä ehkäisevät kehon puutumista ja pintaverenkiertoa estäviä paineita.

Hintatiedot:

Säädettävät sängyt, hinnat alkaen 3460 €
Mannermaiset sängyt, hinnat alkaen 3170 €
Runkosängyt, hinnat alkaen 1690 €

BK-Design, Sebastian Salo
puh. 040 719 4183, sebastian.salo@kamjo.eu
www.kamjo.eu

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Heini Kantala, heini.kantala@promode.fi (viestintä ja kuvamateriaali)

BK-Design, puh. 040 719 4183

BK-Design, Lönnrotinkatu 15, 00120 Helsinki