KEITTIÖ PUNASTUU JOULUSTA: HEIROLILTA JOULUISIA UUTUUKSIA MINIPADOISTA PASTAKONEISIIN

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

HeiRolin uudet, jouluiset uutuustuotteet saavat kanelin ja kinkun tuoksun tulvahtamaan keittiöstä. Pyöreät ja sydämenmuotoiset minipadat ovat hellyttäviä kattauselementtejä, jotka kätkevät sisäänsä yllättävät yksittäisannokset. Punaiset pastakone, silikonivuoat ja vaaka taas hehkuvat kilpaa joulupukin nutun kanssa. Muita pukinkonttiinkin sopivia HeiRol-uutuuksia ovat valkosipulipuristimet, lävikkökansikattila ja purkkien reunoilla pysyvät mutkavälineet. Suosittua Halaus-sirotinsettiä saa nyt myös tummanviolettina. HeiRolin piparkakkumuotit puolestaan houkuttelevat koko perheen paistopuuhiin.

Pikkupadat ovat juhlapöydän juju
HeiRolin uudet, keraamiset minipadat tuovat joulupöytään sitä jotakin. Pyöreistä ja sydämenmuotoisista minipadoista paljastuvat yksittäisannokset ovat yllätys – aivan kuin lahjoja avaisi. Uuninkestävät minipadat myös pitävät annokset pöydässä lämpiminä.
HeiRol-minipata; pyöreä; punainen, valkoinen ja musta; 2, dl; hinta noin 8,90 €
HeiRol-minipata; sydämenmuotoinen; punainen, valkoinen ja musta; 2,5 dl; hinta noin 8,90 €
Kaupoissa viikolla 48

Joulupasta pyöräytetään punaisella pastakoneella
HeiRolin maahantuoma Marcato Atlas -pastakone verhoutuu jouluna punaiseen nuttuun. Punaisella pastakoneella pyöräytetään joulunpyhinä pastat aina nauhapastasta lasagnelevyihin. Pastakone on saatavilla nyt myös mustana. Pastakoneen paketissa on mukana tuplaleikkuri.
Marcato Atlas -pastakone; punainen ja musta; hinta noin 145 €

Punaista uuniin paistumaan
Joululeivonnaiset paistuvat tänä vuonna punaisissa silikonivuoissa. HeiRolin uudet leivontavuoat soveltuvat käytettäväksi niin uunissa, mikroaaltouunissa kuin pakastimessakin. Leipomukset irtoavat vuoista helposti jopa ilman vuokien voitelua. Punaisena on saatavana kakkuvuoka, leipävuoka, torvivuoka, kuuden kupin muffinssivuoka ja leivonta-alusta.
HeiRol-leivontavuoat; punainen; silikonia; hinnat noin 15,25−29,40 €

Punnitse punaisella
HeiRolin uusia, tyylikkäitä vaakoja ei tarvitse piilottaa kaappiin. Punainen digivaaka punnitsee raaka-aineet gramman tarkkuudella kolmeen kiloon saakka, musta vaaka viiteen kiloon saakka. Mustan vaa’an näyttö vedetään esiin vaa’an sivusta.
HeiRol-vaa’at; digitaaliset; punainen ja musta, hinta noin 48,90 €

Valkosipuli silpuksi punaisella puristimella
HeiRolin maahantuomassa, Trudeaun Garlic Duo -valkosipulipuristimessa on sekä perinteinen puristin että viipalointiterä. Kestävä puristin on helppo ja mukava käyttää. Silikonilla päällystettyjen kahvojen ansiosta puristimesta saa pitävän otteen.
Trudeau-valkosipulipuristin/-viipaloija; punainen ja vihreä; hinta noin 34,00 €

Lävikkökansikattila pitää pastan ja perunat kattilassa
HeiRolin uusi, ruostumattomasta teräksestä valmistettu Steely Induction - lävikkökansikattila sopii kaikille liesille, myös induktioliedelle. Lukittuva kansi helpottaa kuuman veden poistamista kattilasta.
HeiRol Steely Induction -lävikkökansikattila; 5 l; hinta noin 49,90 €

Mutkatonta maistelua mutkalusikoilla
Trudeaun uudet, innovatiiviset tarjoiluvälineet pysyvät pystyssä purkin suussa varressa olevan mutkan ansiosta. Oliivilusikka, haarukka, hillolusikka ja reikälusikka ehkäisevät sotkun syntymistä pitämällä herkut visusti purkeissa.
Trudeau-oliivilusikka, -haarukka, -hillolusikka ja -reikälusikka; hinnat noin 5,00−5,50 €
Kaupoissa viikolla 45

Halauksen voimaa
HeiRolin halaavat suola- ja pippurisirottimet ovat kattauksen sympaattinen yksityiskohta. Suosittu Halaus-setti saa joulun kunniaksi uuden värivaihtoehdon: tummanvioletin. Sirottimen toinen halaajahahmo on aina valkoinen ja toinen joko musta, punainen tai tummanvioletti.
HeiRol Halaus -suola- ja pippurisetti, hinta noin 7,20 €

Piparkakut popsitaan pelliltä
Kani, hirvi, koira, karhu, orava, possu, hevonen ja Suomi-figuuri ovat taipuneet HeiRolin pikkuleipämuoteiksi. Saatavana on myös perinteisiä malleja: sydän, enkeli, kuusi, pipari, possu, ukko, akka, ympyrä ja tähti. Kestävät, ruostumattomasta teräksestä valmistetut muotit ovat perinteisiä muotteja korkeampia, minkä ansiosta sormet eivät sotkeudu leivottaessa. Muottien pyöristetyt reunat helpottavat muotin painamista taikinaan.
HeiRol-pikkuleipämuotit; noin 4−20 cm; hinnat noin 1,60−6,90 €

HeiRol Oy, www.heirol.fi
Taru Lainela, taru.lainela@heirol.fi, puh. (075) 326 6803

Promode Oy, www.promode.fi, puh. (09) 170 070
Elina Kangas, elina.kangas@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Marketeissa, tavarataloissa ja keittiötarvikeliikkeissä

HeiRol Oy, puh. (075) 326 6800

HeiRol Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen keittiövälineiden maahantuontiyritys. Se on noussut nopeasti yhdeksi Suomen johtavista keittiön pienvälineiden valmistuttajista, ja sen johtoajatuksena on tarjota monipuolinen valikoima laadukkaita, kauniita ja käytännöllisiä keittiön pienvälineitä sekä lastenastioita markkinoiden parhaalla hinta-laatusuhteella.