Kekkilältä Koti & Piha -uutuuksia parvekeviljelyyn ja parvekkeen sisustamiseen

Puutarhalle lattia -teeman uutuutena markkinoille Kehäkivi-pihalaatta

Kekkilä täydentää tyylikkäiden Koti & Piha -tuotteiden sarjaa tuomalla markkinoille valkoisen Jalallisen viljelylaatikon, yksiovisen Vihervitriinin sekä Kehäkivi-pihalaatat. Kaikki tuotteet täydentävät aiemmin luotuja kokonaisuuksia ja lisäävät puutarhan ystävien valinnanvaraa piha- ja parvekeunelmien toteuttamisessa.

(Linkit painokelpoisiin kuviin ovat viestin lopussa. Kuvien käytön yhteydessä on aina mainittava Kekkilä.)

Valkoinen Jalallinen viljelylaatikko on tyylikäs ja ergonominen ratkaisu hyötykasvien ja kukkien kasvattamiseen parvekkeella tai terassilla. Se toimii myös parvekkeen tai terassin tilanjakajana ja näkösuojana. Mukana tulevalla metallisella köynnöstuella helpotat köynnösmäisten kasvien kasvua. Laatikko on valkoiseksi maalattua mäntyä ja jalat sinkittyä terästä. Valikoimassa on ennestään myös puunvärinen ja mustajalkainen Jalallinen viljelylaatikko.

Vihervitriinin pikkusisar, yksiovinen Vihervitriini sopii erityisesti pienelle parvekkeelle tai terassille. Vitriini suojelee kasveja kaupungin pienhiukkasilta ja tuulelta. Sinkitetystä teräksestä valmistetut ritilähyllyt antavat ilman kiertää vitriinin sisällä. Hyllyjen paikkaa voit vaihtaa kasvien kulloisenkin kasvuvauhdin mukaan. Tuuletusikkunan automaattiavaajan ansiosta vitriinin lämpötila ei nouse liian korkeaksi.

Kehäkivi
laajentaa Askelpolku-laattojen ja Rajauskiven aloittamaa puutarhalle lattia -teemaa. Siinä missä Askelpolku soveltuu polkujen ja oleskelualueiden rakentamiseen, Rajauskivi rajaamiseen ja reunustamiseen, näyttävännäköisellä Kehäkivellä luot pihalle helposti kauniita ympyränmuotoisia oleskelualueita. Sen avulla voit rakentaa myös vesialtaan, yrttitarhan tai reunustaa pienen pihan nurmikon. Tummanharmaa Kehäkivi on valmistettu läpivärjätystä betonista.­

Tuotteiden suositusvähittäishinnat: valkoinen Jalallinen viljelylaatikko 159 euroa, yksiovinen Vihervitriini 299 euroa, Kehäkivi-laatat (kolme kokoa) 6,98–21,90 euroa.

Lisätietoa tuotteista:

Petra Temisevä

Tuoteryhmäpäällikkö, Kekkilä Oy
petra.temiseva@kekkila.fi

Kuvapankki:

www.kekkila.fi -> Media -> Tilaa tunnukset

Tuotenäytteet:

Marika Koskinen

Markkinointiassistentti, Kekkilä Oy
marika.koskinen@kekkila.fi

Kekkilä Oy, p. 020 790 4800

Koti & Piha
Koti & Piha on Kekkilän vuonna 2010 markkinoille tuoma tuoteperhe, joka koostuu tyylikkäistä, käytännöllisistä ja yhteensopivista tuotteista, jotka tekevät pihan toteuttamisen helpoksi. Tuotteet on suunniteltu pohjoismaiseen tyyliin ja luontoon sopiviksi ja ne on valmistettu laadukkaista ja ympäristöystävällisistä materiaaleista. Koti & Piha -tuotteet ovat syntyneet puutarha-alan asiantuntijoiden ja lahjakkaiden suomalaisten muotoilijoiden yhteistyönä. Toimivuuden lisäksi tuotekehityksessä on panostettu tuotteiden ulkonäköön. Tuotteet: Vihervaja, Vihervitriini, Viljelylaatikot, Jalalliset Viljelylaatikot, Askelpolku- ja Kehäkivi-laatat, Rajauskivi, Rajausreuna, Marjapensastuki, Puun varusteet, Vihervalo, Viherseinä, Ruukkuporras ja Taimihylly.

Kekkilä Oy

Kekkilä Group on puutarha-alan pohjoismainen markkinajohtaja, joka kehittää, valmistaa ja markkinoi korkealaatuisia kasvualustoja, kasvinravinteita ja katemateriaaleja sekä kotipuutarhan ja pihan rakentamisen tuotteita harrastajille, ammattiviljelijöille ja viherrakentajille. Kekkilä on perustettu vuonna 1924 ja yhtiön omistaa Vapo Oy.
Suomessa, Venäjällä ja Euroopassa yhtiö toimii Kekkilä-brändillä. Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa yhtiö markkinoi tuotteita Hasselfors Garden -nimellä. Liiketoiminta jakautuu kolmeen alueeseen: Home, Park ja Professional Growing.