KERMANSAVEN HOTPOT DUO -RUOANLAITTOASTIOISSA ON OIVALLUKSEN ILOA

Kastanja-vuokia saatavana nyt myös mustana

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Kermansaven Hotpot Duo -padat ja -kannet tuovat keittiöön ja kattaukseen innovatiivista muotoilua. Hannu Kähösen suunnitteleman padan kekseliäs kansi muuntuu myös uunilautaseksi, kattauslautaseksi ja padan aluseksi. Höyryävät herkut nostetaan uunista ulos myös ajattomissa Hotpot-, Kastanja- ja Oliivi-vuoissa. Kastanja-vuoat ovat saaneet nyt myös mustan värin. Avainlippu-merkityt Kermansaven astiat on suunniteltu ja valmistettu käsityönä Suomessa. Kermansaven astiat ovat käytössä turvallisia, sillä niiden raaka-aineina ei käytetä ihmiselle ja ympäristölle vaarallisia raskasmetalleja.

Padan ja kannen lämmin liitto
Kermansaven innovatiiviset Hotpot Duo -padat ja -kannet tuovat keittiöön oivalluksen iloa: padan kekseliäs kansi muuntuu myös uunilautaseksi, kattauslautaseksi ja padan aluseksi. Hotpot Duo -astiat ovat palkitun teollisen muotoilijan, Hannu Kähösen suunnittelemia. Hotpot Duo -tuotteisiin kuuluu kolmen litran pata ja kansi sekä yhden litran pata ja kansi. Keskenään yhdisteltäviä patoja ja kansia on saatavana sinisen, harmaan, limen ja mustan värisinä.
Hotpot Duo -pata ja -kansi, 1 l, ovh. 34,90 €
Hotpot Duo -pata ja -kansi, 3 l, ovh. 69,90 €

Perinteet pitävät pintansa
Ajattoman selkeään Hotpot-tuotesarjaan kuuluu myös perinteinen musta tuotelinja: monitoimivuoka, kaksi erikokoista pataa kannella, arina pizzalapiolla, kasari, lämpöalusta ja uunipannu. Vaativan ja modernin keittiön vakiovarusteisiin kuuluvat Hotpot-tuotteet ruskistavat, paistavat, keittävät, hauduttavat, kuullottavat, kuorruttavat, kuumentavat ja säilyttävät sekä toimivat myös tyylikkäinä tarjoiluastioina.  Kaikki Hotpot- ja Hotpot Duo-tuotteet valmistetaan korkealaatuisesta, liekinkestävästä keramiikasta, joka kestää erittäin hyvin kulutusta ja lämmön vaihteluita. Tämän ansiosta niitä voidaan käyttää myös kaasu- ja sähköliedellä sekä grillissä.
Hotpot-monitoimivuoka, 3 l, ovh. 44,80 €
Hotpot-pata ja -kansi, 2 l, ovh. 47,90 €
Hotpot-pata ja -kansi, 3,3 l, ovh. 55,90 €
Hotpot-arina (halkaisija 38 cm) ja pizzalapiot, ovh. 58,90 €
Hotpot-kasari, 0,7 l, ovh. 34,50 €
Hotpot-lämpöalusta, ovh. 34,50 €
Hotpot-uunipannu, 32x32 cm, ovh. 44,50 €

Hyvä vuoka – parempi ruoka
Linjakkaissa Kastanja- ja Oliivi-vuoissa ruoat kypsyvät hyvässä seurassa. Helppohoitoiset vuoat ovat myös kauniita tarjoiluastioita. Kastanja-vuokia on saatavana valkoisena, vihreänä, kastanjan ruskeana – ja nyt myös mustana. Kaksi uunivuoista on pyöreitä ja yksi on suorakaiteen muotoinen lasagnevuoka. Soikean muotoisia Oliivi-vuokia on puolestaan saatavana valkoisena, vihreänä ja sinisenä.
Kastanja-uunivuoka, 1,5 l, ovh. 19,90 €
Kastanja-uunivuoka, 3 l, ovh. 31,60 €
Kastanja-lasagnevuoka, 2,5 l, ovh. 36,90 €
Oliivi-vuoka soikea, 43x17 cm, ovh. 37,80 €

Laatuastioita lieden lämpöön ja hellan haltuun
Kermansavi on suomalaisuutta aidoimmillaan, sillä kaikki Kermansaven astiat on suunniteltu ja valmistettu käsityönä Suomessa Tulikiven Heinäveden tehtaalla. Kermansavi-tuotteille onkin myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Avainlippu-tunnus. Kermansaven astiat ovat käytössä turvallisia, sillä niiden raaka-aineina ei käytetä ihmiselle ja ympäristölle vaarallisia raskasmetalleja. Kermansavi-tuotteet ovat lunastaneet paikkansa suomalaisten sydämissä – niitä löytyy jo joka toisesta kodista.

Kermansaven ruoanlaittoastiat ovat korkeapolttoista kivitavaraa, minkä ansiosta ne kestävät hyvin kovassakin käytössä. Laadukas Kermansaven käyttökeramiikka on suunniteltu kestämään konepesun, pakastuksen, uunikäytön sekä käytön mikroaaltouunissa. Astiat ovat käyneet läpi tiukat tuoteturvallisuustestit, ja ne täyttävät EU:n turvallisuusvaatimukset.

Promode Oy, puh. (09) 170 070
Ulla-Maija Tamminen, ulla-maija.tamminen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / kuvauslainaukset

Tulikivi Oyj, Mirja Vänttinen puh. 020 763 6511
www.tulikivi.fi, mirja.vanttinen@tulikivi.fi

Kermansavi-myymälät, hyvin varustetut tavaratalot kautta maan sekä verkkokauppa Tulikivi Shop, www.tulikivishop.fi

Pörssinoteerattu perheyritys Tulikivi Oyj ja sen tytäryhtiöt muodostavat Tulikiven, joka on maailman suurin lämpöä varaavien tulisijojen valmistaja. Tulikivellä on neljä tuoteryhmää: Tulisijat, Sauna, Sisustus ja Astiat. Kermansavi on osa Tulikivi-konsernia. Tulikivi ja sen asiakkaat arvostavat hyvinvointia, sisustamista ja bioenergian hyötyjä. Tulikiven liikevaihto on lähes 60 Me, josta viennin osuus on noin puolet. Tulikivellä työskentelee noin 500 ihmistä.