KJUS-URHEILUVAATEMERKKI VALLOITTAA SUOMEN

Huippulaadukkaat KJUS-tuotteet esittäytyvät ensimmäistä kertaa Skiexpo-messuilla osastolla 7k41.

(Linkit PDF-muotoiseen tiedotteeseen ja painokelpoisiin kuviin ovat viestin lopussa.)

KJUS on yksi Euroopan nopeimmin kasvavia urheiluvaatemerkkejä, ja nyt tuotteet ovat myynnissä Suomessa. KJUS on sveitsiläinen brändi, jonka taustavaikuttajana on entinen huippualppinisti Lasse Kjus. KJUS tarjoaa teknistä huippulaatua, ainutlaatuista toiminnallisuutta sekä ajatonta tyyliä laskettelu-, lifestyle- ja golf-pukeutumiseen. KJUS esittelee talvikauden huippu-uutuudet Skiexpo-talviurheilumessuilla Helsingin Messukeskuksessa 2.-4.11.2012, osastolla 7k41.

Tinkimätöntä teknisyyttä ja tyyliä
Talven 2012–13 KJUS-mallisto yhdistää viimeisimmät innovaatiot ja lumihiutaleen keveyden. Vettähylkivä Quixdown-untuva, superkevyt KJUS Lightweight -teknologia sekä erittäin hengittävä Dermizax NX strech -materiaali takaavat laskettelijalle parhaan mahdollisen mukavuuden. Talvivaatemallistoon kuuluu erittäin vaativiin olosuhteisiin tarkoitetut lämpimät takit ja housut. Muodikkaat pipot, untuvahanskat ja laukut täydentävät asukokonaisuuden. Värit ovat hehkuvan kirkkaita, tai luonnollisen maanläheisiä. Tyylikäs design ja trendikkäät yksityiskohdat herättävät huomiota tunturien ja Alppien rinteillä, sekä kaupunkien sykkeessä. Tuotteiden testauksessa ovat olleet mukana alppihiihdon parhaimmat asiantuntijat, kuten Bode Miller, Didier Cuche, Lara Gut sekä viisinkertainen olympiamitalisti, yksi KJUS-merkin perustajista, Lasse Kjus.

KJUS ­vie huipulle
KJUS:in tarina alkoi vuonna 2000, kun alppihiihtäjä Lasse Kjus halusi hyödyntää omia kokemuksiaan urheiluvaatteiden suunnittelussa. KJUS-tuotteet suunnitellaan Sveitsissä ja valmistetaan laadusta, teknisyydestä, tyylistä ja mukavuudesta tinkimättä. Malliston tunnetuimpia tuotteita ovat toiminnalliset hiihtoasut sekä huippulaadukkaat untuvatakit. KJUS on myös tunnettu Spirit Mountain Lifestyle -mallistosta, jossa yhdistyvät urheiluvaatteiden teknisyys sekä metropolien muodikkuus. Kjus-mallistoon kuuluu lisäksi laadukkaat golf-vaatteet ja -asusteet.

– Olemme todella iloisia saadessamme KJUS-malliston Suomeen. Tuuli ja pureva pakkanen tekevät pohjoisen laskettelurinteiden olosuhteista haastavat ja siksi uskomme, että teknisesti huippulaadukkaille lasketteluvaatteille on kysyntää. KJUS:in kohderyhmänä ovat ostovoimaiset, laatu- ja tyylitietoiset aikuiset, KJUS:in maajohtaja Sami Seppälä kertoo.

KJUS talvi 2012–13 -mallisto on mukana Skiexpon muotinäytöksessä Snow Stage -lavalla hallissa 6.Näytösajat: Perjantai 2.11 klo 14, 17, 19, lauantai 3.11 klo 12,14,16,18 ja sunnuntai 4.11 klo 11,13,15.

KJUS, Country Manager Sami Seppälä, puh. 0400 456 467, sami@david.fi
KJUS, Sales Manager Hanna Rajala-Myllylä, puh. 0400 525 068, hanna@david.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Anu Kuronen, anu.kuronen@promode.fi / tiedotus, kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Myynti:
Intersport Oulu, Suomenoja, Iso Omena, Lappeenranta ja Kouvola
Stockmann, Helsingin keskustan myymälä
Aste-myymälät Ruka ja Levi
BOC-myymälä Vaalimaa

KJUS tekee teknisesti huippulaadukkaita laskettelu-, ulkoilu-, golf- ja vapaa-ajan vaatteita. Tuotteissa yhdistyvät keveys, mukavuus, toiminnallisuus ja muodikkuus. KJUS on yksi Euroopan nopeimmin kasvavista urheiluvaatemerkeistä ja tällä hetkellä sitä myydään maailmanlaajuisesti 33:ssa eri maassa.