KULLANHEHKUA RUSKETTUNEESEEN RANTEESEEN

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.) Maailman johtavien kellobrändien mallistoissa hehkuu kulta. Muiden muassa Burberry, DKNY, Seiko ja Breil Milano ovat valinneet mallistoihinsa kullanväriä, joka hohtaa kauniisti auringon päivettämällä iholla. Laajasta valikoimasta löytyy kullattu kellovaihtoehto niin pelkistetyn kuin näyttävämmänkin tyylin ystävälle – sekä naisille että miehille.

ELEGANTTEJA KORUKELLOJA NAISILLE Ajaton kulta tuo glamouria arkeen. Seikon sirossa dublee- korukellossa on kullattu, helmimäinen ranneke ja pelkistetty näyttö. DKNY:n ionipinnoitetussa teräskellossa kulta yhdistyy dramaattiseen mustaan. Kellon pantamaisessa rannekkeessa on kaksi kullattua osaa, ja kellotaulua koristavat kullatut roomalaiset numerot. Burberryn keltakullatussa, niittirannekkeisessa kellossa on puolestaan neljä 0,08 karaatin timanttia, jotka tuovat rohkean hienostuneeseen malliin naisellista luksusta. Fossilin musta-kultainen kellomalli koostuu symmetrisistä, neliönmuotoisista paloista, joissa on keskellä pyöreä aukko. Puolet kellon teräsrannekkeesta on kullattu ja puolet ionisoitu mustaksi. Kellotaulussa on musta tausta sekä kullatut viisarit, tunnit ja logo. Välkehdintää ranteeseen saa näyttävällä, keltakullatulla D&G-kellolla, jossa on lasikivin koristeltu teräskuori. Seiko SZY544P, 30 M vesitiivis, ovh. 399 € DKNY NY4429, ovh. 139 € Burberry BU5351, 30 M vesitiivis, ovh. 805 € Fossil ES2170, 50 M vesitiivis, ovh. 169 € D&G DW0277, 30 M vesitiivis, ovh. 329 € TYYLIKKÄITÄ VALINTOJA LAATUA ARVOSTAVALLE MIEHELLE Leijonan klassisen tyylikkäässä miestenkellossa on kullatut teräskuori ja -ranneke sekä naarmuuntumaton safiirilasi. Lisäksi kellossa on 100 metrin vesitiiviys. Emporio Armanin hienostuneessa Classics-malliston kellossa punakullattu teräskuori yhdistyy mustaan nahkarannekkeeseen. Kokonaisuutta täydentävät kellotaulun roomalaiset numerot. Dieselin leveällä, mustalla nahkarannekkeella varustetussa mallissa on mattakullattu teräskuori, analoginen ajannäyttö sekä päivyri. Breil Milanon huolettoman elegantissa Logo Time -malliston kellossa kullattu teräskuori on puolestaan yhdistetty tummanruskeaan kumirannekkeeseen. Sporttiselle miehelle kullanhohtoa löytyy Casion radiokontrolloidusta G-Shock-kellosta, joka on erikoisiskunkestävä ja vesitiivis jopa 200 metriin. Osittain kullatussa ja muuten mustassa hiilikuitukellossa näkyvät niin maailmanajat kuin kalenterikin. Leijona 5010-1166, 100 M vesitiivis, ovh. 89 € Emporio Armani AR0320, 50 M vesitiivis, ovh. 245 € Diesel DZ1214, 50 M vesitiivis, ovh. 165 € Breil Milano BW0388, 100 M vesitiivis, ovh. 425 € Casio GS-1100B-9, 200 M vesitiivis, ovh. 435 €