Kuntoklubi Gymi liikuttaa lapsia turvallisesti ja hauskasti

Liikunnan iloa ja riemua lastenjuhlista ja päiväleireiltä
(Linkit painokelpoiseen kuvaan ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Lasten ja nuorten kuntoklubiketju Gymi haluaa vaikuttaa lasten hyvinvointiin liikunnan ja mukavan yhdessäolon avulla. Laajat liikuntamahdollisuudet ilman kilpailun tai suorittamisen asettamaa kynnystä auttavat löytämään mieleisen tavan liikkua sekä liikunnan riemun. Messuosastolla 6s149 pääsee tutustumaan Gymin lapsille ja nuorille suunnattuihin ohjattuihin tunteihin sekä testaamaan omia taitojaan leikkimielisessä kuntotestissä. Kuntoklubiketju Gymi  laajenee ensi syksynä Vantaalle.

Ohjattua liikuntaa viikon jokaiselle päivälle
Gymin monipuolisilla viikottaisilla ohjatuilla tunneilla lapset löytävät mukavan tavan liikkua turvallisesti ja hauskasti ikätovereiden seurassa. Valikoimaan kuuluvat laadukkaat, tarkkaan ikä- ja kehitystason mukaan suunnitellut perusliikunta- ja temppulajit, kuten Vinkki®-tunnit, GymiParkour tai GymiCircus&Acro sekä tanssilajit kuten GymiStreet tai GymiBallet. Tunteja löytyy kaikenikäisille, vauvasta aikuisiin asti. Gymillä harjoitellaan aina pienissä ryhmissä. Helsingin Kampissa ja Herttoniemessä sekä Espoon Niittykummussa toimivissa kuntoklubeissa voi harrastaa ohjattua liikuntaa vaikka joka päivä.

– Gymillä lapset voivat löytää mieleisensä tavan liikkua ja kehittyä omalla tasollaan ilman kilpailua, turvallisesti ja hauskasti. Ohjattujen tuntien ohella tarjoamme myös liikunnallisia lastenjuhlia, nuorten Workshoppeja sekä päiväleirejä 6–12-vuotiaille sisä- ja ulkoliikunnan merkeissä, kertoo kuntoklubi Gymin perustaja Christina Nurmi.

Gymin ohjatut lastenjuhlat ja päiväleirit sisältävät monipuolista liikuntaa

Lastenjuhlia voi viettää myös liikunnallisissa merkeissä. GymiParty -juhlissa päivänsankari voi kutsua ystävänsä temppuilemaan ja valita juhlien ohjelman omien toiveiden mukaan. Gymi on tällöin aina kokonaan varattu yksityiskäyttöön. Gymin kouluttama ohjaaja vastaa juhlien sujumisesta alusta loppuun saakka.

GymiCamp
on 6–12-vuotiaille lapsille suunnattu päiväleiri. Leirin ohjelma sisältää monipuolisesti liikuntaa sekä sisällä että ulkona. Ryhmissä on enimmillään 12 lasta yhdellä ohjaajalla, jolloin jokainen saa yksilöllistä ohjausta, mutta löytää myös samalla samanhenkisiä kavereita. GymiCamp-leirejä järjestetään kaikkina koulujen loma-aikoina läpi vuoden.

Kuntoklubiketju laajenee – franchising on toimiva tapa

Gymi avaa syksyllä 2012 yrittäjävetoisen toimipisteen Vantaalle. Uusi GymiYrittäjä Anne Lemmelä on tavattavissa Lapsimessujen osastolla 6s149 perjantaina klo 12–18 sekä sunnuntaina klo 9–17. Uusia franchiseyrittäjiä sekä toimitiloja etsitään niin pääkaupunkiseudulta kuin tärkeimmistä kasvukeskuksista ympäri Suomen. Ainutlaatuisena lapsille ja nuorille suunnattuna konseptina Gymi on herättänyt kiinnostusta myös kansainvälisesti.

GYMI LAPSIMESSUILLA 2012
Ohjelma messuosastolla 6s149

Perjantaina 27.4.

12.00      GymiParkour