LASTENKLINIKOIDEN KUMMIT RY:N TOIMINNALLE TUKEA LEIJONA-KELLOJEN HEINÄKUUN 100-VUOTISJUHLAMALLEILLA

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Heinäkuun Leijona 100 vuotta -juhlamallikellojen ykkösnumerot luovutetaan Lastenklinikoiden Kummit ry:lle huutokaupattaviksi. Leijona-kellojen 100-vuotisen historian kunniaksi julkistetaan vuoden 2010 jokainen kuukausi juhlamallistokello naisille ja miehille. Näitä malleja valmistetaan kumpaakin rajattu sadan kappaleen keräilyerä. Heinäkuun molemmat juhlamallit ovat rannekelloja, joissa on musta, krokotiilikuvioinen nahkaranneke, viisarinäyttö ja kaksoisaikatoiminto.

Heinäkuun Leijona-juhlamallikelloilla tuetaan lastenklinikoiden pikkupotilaita
Heinäkuun Leijona-juhlamallikellot lahjoitetaan Lastenklinikoiden Kummit ry:lle, joka tukee Suomen viittä yliopistollista lastenklinikkaa, kehitys- ja tutkimustyötä sekä parantaa potilaiden viihtyvyyttä sairaala-aikana. Viime vuosina yhdistys on tukenut myös lasten ja nuorten mielenterveystyötä merkittävin panoksin. Heinäkuun naisten ja miesten Leijona-juhlamallikellojen ykkösnumerot luovutetaan elokuussa yhdistykselle huutokaupattaviksi.

– Lastenklinikoiden Kummit ry tekee arvokasta työtä Suomen lapsipotilaiden hyväksi. Haluamme olla mukana tukemassa tätä hienoa toimintaa, Oy Perkon tulosyksikönjohtaja Pirjo Kaarte perustelee yhdistyksen valintaa heinäkuun Leijona-juhlamallien saajaksi.

Edellisten kuukausien Leijona 100 vuotta -juhlamallikellojen ykkösnumerot on luovutettu presidentti Tarja Haloselle, puhemies Sauli Niinistölle, Kaunialan sotavammasairaalalle, iskelmätähti Paula Koivuniemelle, Suomen kellomuseolle ja jääkiekkolegenda Jari Kurrille.

Kaksoisaikatoiminnolla varustetut rannekellot heinäkuun Leijona-juhlamalleina
Sekä naisten että miesten heinäkuun Leijona-juhlamallit ovat Sveitsissä valmistettuja rannekelloja. Viisarinäyttöisissä, kaksoisaikatoiminnolla varustetuissa teräskelloissa on musta, krokotiilikuvioinen nahkaranneke. Kelloissa on safiirilasi, ja ne ovat vesitiiviitä 50 metriin asti. Kunkin kellon taulussa on Leijonan 100-vuotisjuhlavuoden logo ja takapohjassa juoksevasti numerokaiverrus 001/100–100/100. Kaikki Leijona-juhlamallit pakataan puiseen erikoislahjapakkaukseen, jossa on juhlavuoden logo, kuukausilaatta ja pieni Leijona-historiikki.

Miesten malli 5100-7M
Suositushinta: 229 €