LEIJONAN 100-VUOTISJUHLAMALLIT EDUSTAVILLE SUOMALAISNAISILLE

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Positiivista naisenergiaa edustavat Pirkko Mannola ja Minna Kauppi on valittu Leijona-kellojen elo- ja syyskuun 100-vuotisjuhlamallien ykkösnumeroiden vastaanottajiksi. Leijona-kellojen 100-vuotisen historian kunniaksi julkistetaan vuoden 2010 jokainen kuukausi juhlamallistokello naisille ja miehille. Näitä malleja valmistetaan kumpaakin rajattu sadan kappaleen keräilyerä.

Elokuun juhlamalleissa aitoa 1930-luvun henkeä
Elokuun naisten ja miesten juhlamallikellojen ulkoisena esikuvana on ollut Leijona-malli 1930-luvulta. Molemmat kellot ovat kullattua terästä, ja niissä on sveitsiläinen kvartsikoneisto. Kellotaulua peittää safiirilasi. Leijona-juhlamallikellot ovat vesitiiviitä 50 metriin asti.

Elokuun naisten juhlamalli numero 001/100 luovutetaan viihdetaiteilija, näyttelijä Pirkko Mannolalle.

– Pirkko Mannolan pirteys ja energisyys ovat toimineet jo vuosikymmenien ajan erinomaisina esimerkkeinä suomalaisesta positiivisuudesta, Oy Perkon tulosyksikönjohtaja Pirjo Kaarte kertoo Mannolan valinnan perusteista.

Syyskuun juhlamalleissa yönmustaa eleganssia
Syyskuun juhlamallikelloissa on svetsiläinen kvartsikoneisto sekä erillinen pikkusekunti-näyttö. Sekä miesten että naisten teräskelloissa on musta krokokuvioinen nahkaranneke ja tyylikäs, musta kellotaulu, jossa on kaareva safiirilasi. Kellot ovat vesitiiviitä 50 metriin asti.

Syyskuun naisten juhlamallin ykkösnumeron saa suunnistaja Minna Kauppi.

– Minna Kauppi on edustava, esimerkillinen urheilija, joka on menestynyt suunnistuksessa jo monena vuonna paitsi SM- ja muissa arvokisoissa myös MM- ja EM-tasolla, Kaarte kuvailee.

Edellisten kuukausien Leijona 100 vuotta -juhlamallikellojen ykkösnumerot on luovutettu presidentti Tarja Haloselle, puhemies Sauli Niinistölle, Kaunialan sotavammasairaalalle, iskelmätähti Paula Koivuniemelle, Suomen kellomuseolle, jääkiekkolegenda Jari Kurrille ja Lastenklinikoiden Kummit ry:lle.

Elokuun miesten malli 5100-8M
Suositushinta: 349 €