LOUIS WIDMERIN EYE CONTOUR CREAM SUOJAA IHOA IKÄÄNTYMISELTÄ

(Linkit painokelpoiseen kuvaan ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Syksyn viiletessä on aika helliä ja kosteuttaa kesän kuivattamaa ihoa. Louis Widmerin Eye Contour Cream on tehokas anti-ageing-silmänympärysvoide, joka silottaa ihoa ja ehkäisee ikääntymisen aiheuttamia juonteita. Ihoa uudistavan voiteen on myös tutkitusti todettu nopeuttavan arpien paranemista. Louis Widmerin kotimaassa Sveitsissä naiset ovat ottaneet monipuolisen voiteen omakseen ja valinneet sen suosituimmaksi silmänympärysvoiteeksi.

Tehokasta suojaa ihon ikääntymistä vastaan
Louis Widmerin Eye Contour Cream (30 ml) on kosteuttava anti-ageing-silmänympärysvoide, joka hoitaa ja suojaa herkkää silmänympärysihoa. Säännöllisesti käytettynä riittoisa voide silottaa ja ehkäisee ryppyjä. Vesi/öljy-emulsiopohjan ansiosta voiteen vaikuttavat aineet, biostimuliinit, A-vitamiini, E-vitamiini ja pantenoli, imeytyvät syvälle ihoon. Ihokudosta uudistavan vaikutuksen vuoksi voiteella on saatu hyviä tuloksia myös arpien hoidossa. Hoito aloitetaan hajusteettomalla voiteella heti tikkien poistamisen jälkeen ja sitä jatketaan 6–12 kuukauden ajan.

Eye Contour Cream on monipuolisesti vaikuttava ihonhoitotuote, joka soveltuu lisäksi kaulan ja decolteen ihon tehohoitoon sekä silottamaan suun ympäristön juonteita. Voidetta voi käyttää kasvonaamiona esimerkiksi saunan lämmössä, jolloin sen hoitavien aineiden vaikutus tehostuu. Väsynyttä ja kuivaa ihoa voi virkistää levittämällä Eye Contour Creamia kasvoille kuuriluontoisesti yövoiteen asemasta, sillä juuri yöllä iho toimii aktiivisesti ja uusiutuu.

Eye Contour Cream – Sveitsin suurimman naistenlehden lukijoiden valinta
Sveitsin suurin naistenlehti Annabelle jakoi 13. kerran Prix de Beauté -palkinnot merkittäville kauneustuotteille 16 kategoriassa. Ammattilaistuomaristo testasi ja arvioi yli 500 tuotetta. Myös lukijat saivat nimetä oman suosikkinsa silmänympärysvoiteista, ja voittajaksi äänestettiin Louis Widmerin Eye Contour Cream.

– Tämä palkinto merkitsee meille paljon. Se on meille oikeastaan arvokkain palkinto, sillä sen saajan ovat valinneet tuotteeseemme tyytyväiset kuluttajat, kertoo perheyrityksen pääomistaja Annemarie Widmer.

___________________________________________________________

Louis Widmer Eye Contour Cream
(30 ml) – anti-ageing-silmänympärysvoide  (rasvapitoisuus 35 %)

Vaikuttavat aineet:

–  Biostimuliineilla (aminohappoyhdiste) on rakentava vaikutus soluja kasvattavassa itukerroksessa
–  A-vitamiini vilkastuttaa ihon verenkiertoa, vahvistaa epidermistä ja edistää haavojen parantumista
–  E-vitamiini pidentää solujen elinikää
–  Pantenoli rauhoittaa ärtynyttä ihoa
___________________________________________________________________

Eye Contour Cream, 30 ml, hinta noin 26 €

Myynti:
Valtuutetut apteekit

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Mirkka Guthwert, mirkka.guthwert@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Marko Vikman, marko.vikman@promode.fi /tuotenäytteet

Louis Widmer Oy, (09) 8620 5200
louis.widmer@kolumbus.fi, www.louis-widmer.fi

_________________________________________________________________

Sveitsiläinen Louis Widmerin perheyritys on valmistanut jo yli 40 vuoden ajan farmaseuttisia valmisteita ja hypoallergeenisia ihonhoitotuotteita. Innovatiivinen tutkimustyö kohdistuu ihon erityistarpeisiin, minkä vuoksi Louis Widmer toimii tiiviissä yhteistyössä Euroopan johtavien ihotautilääkäreiden ja -klinikoiden kanssa. Lähes kaikkia tuotteita valmistetaan sekä miedosti hajustettuina että hajusteettomina. Louis Widmerin tuotteet valmistetaan aina ilman eläinkokeita ja niitä saavat myydä ainoastaan valtuutetut apteekit. Louis Widmerillä on useita eri ihotyypeille tarkoitettuja tuotteita kasvojen, käsien ja vartalon hoitoon. Tuotteet valmistetaan yhtiön omassa tehtaassa Sveitsissä.