LOUIS WIDMERIN UUTUUSTUOTTEILLA HELPOSTI TEHOKAS AURINKOSUOJA

Clear Sun Spray 30 -suihke ja All Day 30 -voide täydentävät kattavaa aurinkotuotesarjaa

(linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa)

Louis Widmerin uusi Clear Sun Spray 30 -aurinkosuojasuihke imeytyy ja levittyy vaivattomasti iholle jättämättä sitä tahmeaksi. All Day 30 -aurinkosuojavoide puolestaan antaa pitkäkestoista suojaa ja suodattaa iholle haitallisia UVA- ja UVB -säteitä soveltuen myös erittäin herkälle iholle. Louis Widmerin aurinkotuotesarjasta löytyy oikea tuote jokaiseen auringonottohetkeen. Tuotteissa ei ole käytetty ihohuokosia tukkivia mineraaliöljyjä tai ihon vastustuskykyä heikentäviä PEG-emulgaattoreita.

Värittömällä Clear Sun Spray 30 -suihkeella intensiivinen rusketus
Louis Widmerin uutuus, Clear Sun Spray 30 on EU-säädösten mukaisen, tehokkaan UVA/UVB-suojan antava väritön öljysuihke. Tuotetta on helppo levittää tasaisesti joka puolelle vartaloa, sillä paineella toimivaa suihkepulloa voi pidellä suihkutettaessa myös ylösalaisin. Clear Sun Spray 30:n ponneaineena on käytetty ympäristöystävällistä ilmaa. Sekä miedosti hajustettuna että hajusteettomana saatava tuote imeytyy nopeasti eikä jätä ihoa tahmeaksi synteettisen eli rasvattoman öljypohjansa ansiosta. Dermatologisesti testattu, väri- ja säilöntäaineeton aurinkosuojasuihke sisältää myös E-vitamiinia, joka suojaa ihoa haitallisilta vapailta radikaaleilta.

Clear Sun Spray 30 -öljysuihke kaikille ihotyypeille, 125 ml, hinta noin 22 €.

Herkkäihoiselle tehosuoja Louis Widmerin All Day 30 -voiteella
Aurinkosuojavoiteet saattavat ärsyttää herkkää ihoa. Louis Widmerin All Day 30 -aurinkosuojavoiteen pantenoli-ainesosa rauhoittaa myös erittäin herkkää ihoa. Voiteen suuri liposomipitoisuus auttaa pitämään ihon syväkosteutettuna auringossa pitkään. Korkean suojakertoimen ja UVA/UVB- säteiltä suojaavien suodattimien ansiosta tuote sopii sekä aikuisten että lasten iholle. Tuote ei sisällä alkoholia. Riittoisasta 200 millilitran perhepakkauksesta riittää suojavoidetta moniin aurinkoisiin päiviin.

All Day 30 -aurinkosuojavoide kaikille ihotyypeille, myös lapsille, 200 ml, hinta noin 28,50 €.

Louis Widmerin Clear Sun Spray 30 ja All Day 30 -aurinkotuotteet tulevat myyntiin valtuutettuihin apteekkeihin huhtikuussa.

VINKKEJÄ AURINGONOTTOON
• Levitä runsaasti auringonsuojatuotetta iholle noin 30 minuuttia ennen altistumista auringon valolle. Aurinkosuojan ylläpitämiseksi suositellaan, että tuotetta levitetään iholle useamman kerran  päivässä, erityisen tarpeellista se on uinnin jälkeen.
• Huolehdi, että päivittäinen auringossaoloaika ei ylitä oman ihotyypin mukaisia suosituksia.
• Auringonsuojatuotteen lisäämisestä huolimatta oman ihotyypin mukaiset aikasuositukset tulee huomioida. Määritä ihotyyppisi osoitteessa
www.louis-widmer.fi.
• Vältä auringonottoa keskipäivän aikaan korkeista auringonsuojakertoimista huolimatta. Kello 11–15 välillä tulee pysytellä varjossa.
• Älä altista alle vuoden ikäisiä lapsia auringonpaisteelle.
• Pienten lasten ensisijainen suoja auringossa ovat vaatteet, hattu ja auringonsuojavalmiste korkealla suojakertoimella.

Myynti:
Valtuutetut apteekit

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Eliisa Salminen,
eliisa.salminen@promode.fi /tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen,
jarna.tikkanen@promode.fi /tuotenäytteet

Kuvapankki
:
www.louis-widmer.com, valitse login, name: louiswidmerfi, password: finnland

Louis Widmer Oy, (09) 8620 5200,
louis.widmer@kolumbus.fi, www.louis-widmer.fi

Sveitsiläinen Louis Widmerin perheyritys on valmistanut jo 50 vuoden ajan farmaseuttisia valmisteita ja hypoallergeenisia ihonhoitotuotteita. Innovatiivinen tutkimustyö kohdistuu ihon erityistarpeisiin, minkä vuoksi Louis Widmer toimii tiiviissä yhteistyössä Euroopan johtavien ihotautilääkäreiden ja -klinikoiden kanssa. Lähes kaikkia tuotteita valmistetaan sekä miedosti hajustettuina että hajusteettomina. Louis Widmerin tuotteet valmistetaan aina ilman eläinkokeita ja niitä saa myydä ainoastaan valtuutetut apteekit. Louis Widmerillä on useita eri ihotyypeille tarkoitettuja tuotteita kasvojen, käsien ja vartalon hoitoon. Tuotteet valmistetaan yhtiön omassa tehtaassa Sveitsissä.