LUISTOA LAKANOIDEN VÄLIIN ELIVO LIUKASTINGEELILLÄ

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Elivo-sarjan uusin tulokas, hoitava Elivo Liukastingeeli, on herkillekin limakalvoille sopiva apu intiimialueen kuivuuden hoitoon – vaikka jokapäiväiseen käyttöön. Hajusteeton, silikoniton ja parabeeniton liukastingeeli on vesipohjainen, minkä ansiosta sitä voi käyttää myös kondomin kanssa. Elivo Liukastingeelin sisältämät glyseroli ja maitohappo auttavat ylläpitämään intiimialueen luonnollista kosteustasapainoa. Uutuus sopii kaikille kuivista intiimialueen limakalvoista kärsiville. Limakalvot kuivuvat helposti esimerkiksi synnytyksen jälkeen ja vaihdevuosi-iässä. Elivo Liukastingeeliä saa apteekeista tammikuusta lähtien.

Limakalvojen luonnollisen kosteustasapainon ylläpitoon
Intiimialueen limakalvojen kuivuus voi yksilöllisten erojen lisäksi johtua esimerkiksi vaihdevuosista sekä tietyistä sairauksista ja lääkityksistä. Myös synnytyksen jälkeen monet kärsivät intiimialueen limakalvojen kuivuudesta.

Intiimialueen kuivuuden ei kuitenkaan tarvitse haitata sukupuolielämää. Liukastinaineiden avulla myös kuivista limakalvoista kärsivät voivat nauttia läheisyydestä ilman kipua.

Uusi hoitava Elivo Liukastingeeli sopii vaikka jokapäiväiseen käyttöön intiimialueen kosteuden lisäämiseksi myös herkille limakalvoille. Vesipohjainen uutuustuote sisältää monia kosteutta sitovia ja hoitavia aineita. Muun muassa glyseroli ja maitohappo auttavat ylläpitämään intiimialueen luonnollista kosteustasapainoa. Elivo Liukastingeeli on hajusteeton eikä se sisällä silikonia ja parabeeneja. Se sopii käytettäväksi myös kondomin kanssa.

Kokonaisvaltaista hyvinvointia
Kotimainen Elivo hyvän olon tuoteperhe tarjoaa tuotteita kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Elivo tuoteperheestä löytyy intiimituotteista uuden liukastingeelin lisäksi myös intiimipesuneste ja raskaustesti.

Hajusteeton ja väriaineeton Elivo Intiimipesuneste pesee intiimialueet hellävaraisesti ihoa ärsyttämättä. Tuote sisältää ihoystävällistä maitohappoa, joka ylläpitää intiimialueen luonnollista pH-tasapainoa. Pesunesteen happamuus on intiimialueelle ihanteellinen pH 4,2. Pesuneste sopii jokapäiväiseen intiimihygieniaan.

Elivo Raskaustesti on helppokäyttöinen ja hygieeninen virtsasuihkutesti, jonka varmuus on 99 %. Testi voidaan suorittaa heti kuukautisten oletettuna alkamispäivänä mihin vuorokaudenaikaan tahansa.

Elivo Liukastingeeli hoitava 75 ml, hinta noin 8−9 €
Elivo Intiimipesuneste, 200 ml, hinta noin 6−7 €
Elivo Raskaustesti, hinta noin 6,50−7 €

Tamro Apteekkiryhmä, www.tamro.fi ja www.elivo.fi
Tuoteryhmäpäällikkö Tarja Erholtz, puh. 020 445 4617, gsm 040 759 4884, tarja.erholtz@tamro.com

Apteekit

Tamro Suomi, puh. 020 445 11

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. 09 170 070
Elina Kangas, elina.kangas@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet

Tamro Suomi on Suomen johtava lääkkeiden ja terveyttä ja hyvinvointia edistävien tuotteiden jakelija, joka myös myy ja markkinoi apteekkien ja luontaistuotekauppojen valikoimiin kuuluvia laadukkaita tuotteita. Tamro Suomen liikevaihto on noin miljardi euroa ja henkilöstömäärä noin 340. Tamro Suomi on osa kansainvälistä Tamro-konsernia. Lisätietoja osoitteesta www.tamro.fi.