LUOMUOSTOS.FI TUO LAAJAN LUOMUELINTARVIKEVALIKOIMAN KOTIOVELLE

Itella Oyj toimittaa ruokaostokset verkosta 1,5 miljoonaan kotiin ympäri Suomea

(Painokelpoiset kuvat ja PDF-muotoinen tiedote ovat viestin lopussa.)

Päivittäistavaraverkkokauppa Ruoka.net on laajentanut toimintaansa luomuelintarvikkeisiin lanseeraamalla uuden verkkokaupan. Luomuostos.fi -verkkokaupasta voi tilata vaivattomasti laadukkaat luomuelintarvikkeet niin kotiin kuin työpaikallekin. Verkkokaupan valikoimiin kuuluvat kansainväliset luomubrändit, kuten La Selva - riisit, pastat ja säilykkeet, Pan do Mar -kalasäilykkeet, Bio Inside -pakasteateriat, Peters Is -jäätelöt sekä Mount-Hagen -kahvit. Luomuostos.fi ja Ruoka.net -verkkokauppojen tuotteiden toimituksesta ja katkeamattomasta kylmäketjusta vastaa Itella Oyj:n kuljetuspalvelu.

Kansainväliset luomubrändit suomalaisten kuluttajien saataville
Vuonna 1998 perustettu, ensimmäinen suomalainen päivittäistavaraverkkokauppa Ruoka.net laajensi vuoden alussa toimintaansa luomuelintarvikkeiden pariin lanseeraamalla uuden verkkokaupan. Luomuostos.fi -verkkokauppa tuo laadukkaat, kansainväliset luomuelintarvikebrändit myös kuluttajien saataville. Luomuostos.fi:n tavarantoimittajana toimii Suomen Luomukeskus, joka on palvellut vuodesta 2010 päivittäistavarakaupan ja HoReCa-asiakkaiden luomutukkukauppana sekä maahantuojana. Suomen Luomukeskuksen ja Luomuostos.fi:n yksi tärkeimmistä tavarantoimittajista on maailman ensimmäinen biodynaamisen viljelyn osuuskunta Demeter-Felderzeugnisse.

Vuonna 1967 perustettuun Demeter-Felderzeugnissen osuuskuntaan kuuluu 70 biodynaamista viljelijää, joilla on 180 vakinaista sopimustoimittajaa niin Saksassa kuin muuallakin Euroopassa. Luomuostos.fi -verkkosivuston valikoima koostuu Demeter-Felderzeugnissen laajan tuotevalikoiman ohella myös muiden luomutuottajien tuotteista.

Laadukkaat luomuelintarvikkeet kotiin helposti

Luomuostos.fi -verkkokauppa palvelee ympäri vuorokauden verkossa niin kotitalouksia kuin yrityksiä. Päivittäistavaraverkkokaupasta on vaivatonta tehdä kaikki luomuelintarvikehankinnat kerralla. Verkkokaupassa voi maksaa niin verkkopankkitunnuksilla kuin yleisimmillä maksukorteilla.

Tuotteet toimitetaan pääkaupunkiseudulla arkisin päivä- ja iltatoimituksina. Toimitukset muualle maahan tehdään keskiviikkoisin ja perjantaisin. Luomuostos.fi vastaa kylmäketjun katkeamattomuudesta yhdessä Itella Oyj:n kuljetuspalvelun kanssa. Luomuostos.fi:n toimitusalueen piiriin kuuluu yhteensä 1,5 miljoona kotitaloutta kattaen käytännössä koko Suomen.

Palveluhinnasto:

Pääkaupunkiseutu päivätoimitus, klo 12–15, 15,95 €, (tilaus edellisenä päivänä klo 16 mennessä)
Pääkaupunkiseutu iltatoimitus, klo 17–19, 9,95 €, (tilaus samana päivänä klo 12 mennessä)
Muu suomi päivätoimitus kotiin, klo 12–15, 19,95 €, (esim. tilaus ma, toimitus ke)
Muu suomi iltatoimitus kotiin, klo 17–19, 15,95 €, (esim. tilaus ma, toimitus ke)
Muu suomi yritykset päivätoimitus, klo 12–15, 24,95 €, (esim. tilaus ma, toimitus ke)

Maksutavat:
Nordean, Sampon ja Osuuspankin verkkopankkitunnuksilla sekä
Visa, American Express, Mastercard/Eurocard ja Visa Electron -maksukorteilla

Lisätiedot:

Ruoka.net ja Luomuostos.fi, puh. 010 239 0251
Toimitusjohtaja Jyri Stenberg, jyri.stenberg@ruoka.net

Suomen Luomukeskus, puh. 010 321 4992, asiakaspalvelu@luomukeskus.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. 09 170 070
Karri Harju, karri.harju@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet

Ruoka.net -verkkokauppa on vuonna 1998 perustettu päivittäistavaraverkkokauppa. Suomen Luomukeskus on vuonna 2010 perustettu luomutuotteiden maahantuoja ja tukkuliike. Vuoden 2013 alusta kuluttajia on palvellut Luomuostos.fi -päivittäistavaraverkkokauppa. Suomen Luomukeskuksen arvoja ovat kestävä kalastus, Itämeren suojelu sekä terveempi elämä, puhtaampi luonto ja puhdas ruoka.