LUONNOLLISTA KAUNEUTTA JOKAISELLE IHOTYYPILLE UUSILLA SOLUTIONS-TUOTTEILLA

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Avonin uusien Solutions-tuotesarjojen ansiosta jokainen voi löytää omalle ihotyypilleen sopivan tuotteen. Solutions-ihonhoitosarjat edistävät ihon luonnollista kauneutta. Jokaisella linjalla on oma luonnollinen vaikuttava ainesosansa, jota on tehostettu tieteen avulla. Sarjan tuotteiden koostumukset ovat silkkisiä ja hemmottelevia, ja ne ovat kevyitä iholla. Kun luonto kohtaa tieteen, syntyy kauniita asioita.

Solutions Beautiful Hydration – väsyneelle ja elottomalle iholle
Avonin Beautiful Hydration -tuotesarjan tuotteet sisältävät afrikkalaista meleguettapippuria, joka kiihdyttää solujen uudistumista. Sarjan kasvovesi, voiteet ja geelit kosteuttavat, kirkastavat ja heleyttävät ihoa. Solutions Beautiful Hydration: virkistävä päivävoide SPF 15, 50 ml, 12 €; yövoide, 50 ml, 12 €; silmänympärysgeeli, 15 ml, 12,50 €; puhdistusgeeli, 150 ml, 8 €; kasvovesi, 200 ml, 8 € ja sävyttävä kosteusvoide SPF 20, 50 ml, 12 €.

Solutions Perfect Tone – epätasaiselle ihonsävylle tai värivirheille
Mulperipuun kuoresta ja juurista saatava uute hidastuttaa melaniinin tuotantoa, ja tasoittaa siten ihon sävyä. Solutions Perfect Tone: Kirkastava päivävoide SPF 20, 50 ml, 16 € ja korjaava yövoide, 50 ml, 16 €.

Solutions Sensitive Botanicals – herkälle ja ärtyneelle iholle
Herkkäihoisille kehitelty tuotesarja hellii ihoa ruusukesammaleen avulla. Koko Botanicals-tuotesarja on väriaineeton tuoksuton ja säilöntäaineeton. Solutions Sensitive Botanicals: päivävoide SPF 15, 50 ml, 12 €; yövoide, 50 ml, 12 €; silmänympärysvoide SPF 15, 15 ml, 12,50 €; puhdistusgeeli, 150 ml, 8 €; korjaava seerumi, 30 ml, 16 € ja rauhoittava geelinaamio, 75 ml, 9 €.

Solutions Complete Balance - sekaiholle
Complete Balance -tuotteet kosteuttavat ihoa ja antavat sille mattapinnan. Ne sisältävät japanilaisen vihreän teen uutetta, joka sisältää runsaasti sinkkiä. Uute vähentää öljyntuotantoa ja palauttaa ihon oikean kosteustasapainon. Solutions Complete Balance: öljytön päivävoide SPF 15, 50 ml, 12 €; öljytön geeli yöksi, 50 ml, 12 €; öljytön puhdistusvaahto, 150 ml, 9 €, mattapintaistava kasvovesi, 200 ml, 9 € ja syväpuhdistava savinaamio, 75 ml, 9€.

Solutions Ageless Bloom – kiinteyden menettäneelle iholle 40+
Ageless Bloom -tuotteet sisältävät Scarlet Wisteria -puun kukkauutetta, joka silottaa juonteita ja kiinteyttää ja kosteuttaa ihoa. Solutions Ageless Bloom: päivävoide SPF 20, 50 ml, 16 € ja yövoide, 50 ml, 16 €.

Solutions Youth Minerals – iholle, jolla on ensimmäisiä ryppyjä 30+
Tuotteiden sisältämä mineraaliyhdistelmä kiihdyttää ja ylläpitää kollageenin ja elastiinin tuotantoa, ja siten silottaa kasvojen ohuita juonteita. Solutions Youth Minerals: päivävoide SPF 20, 50 ml, 16 €; yövoide, 50 ml, 16 €; silottava silmänympärysvoide, 15 ml, 16 €; puhdistusvoide, 150 ml, 9 €; seerumi, 30 ml, 21 € ja kasvovesi, 200 ml, 9 €.

Solutions Freshest Pure – epäpuhtauksista kärsiville
Freshest Pure -tuotteet sisältävät antioksidanttista alppitähtiuutetta, joka hidastaa vapaiden radikaalien vaikutuksia iholla. Sarjan tuotteet tekevät ihosta puhtaan, raikkaan ja terveen näköisen. Solutions Freshest Pure: kosteuttava geelivoide, 50 ml, 12 €, virkistävä kasvovesi, 200 ml, 8 € ja 3in1 kuorinta, puhdistus, naamio, 100 ml, 8 €.

Lisätiedot ja viestintä: PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. 09 170 070
Hanna Johnson, hanna.johnson@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali, Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet
Myynti: Avon-tuotteet ovat saatavana Avon-konsulttien kautta sekä internetistä www.avon.fi
Kuluttajatiedustelut: Asiakaspalvelu (09) 6850 9494