New Balance -juoksukengät näkyvät syksyn ja talven lenkkipoluilla

New Balance on tunnettu teknisistä ja laadukkaista juoksukengistä, sekä lifestyle-kengistä. Syksyn 2013 mallistossa on uutuutena kosteutta hylkivät pintamateriaalit ja juoksijan näkyvyyttä ja turvallisuutta lisäävät heijastavat yksityiskohdat. New Balance on Suomen olympiajoukkueen virallinen kenkätoimittaja.

Linkit kuviin ja tiedote PDF-muodossa ovat viestin lopussa.

New Balance 880 -juoksukenkä
New Balance 880 -juoksukenkä on neutraalisti askeltavan juoksijan harjoitus- ja kilpakenkä. Kannan hiilikumipala lisää kestoa ja ohjaa askellusta. Uusi ohuempi välipohjan rakenne tuo juoksijan askeleet lähemmäksi juoksualustaa parantaen tukevuutta ja juoksutuntumaa. Kokopitkä Abzorb-levy lisää joustoa ja vaimentaa tärähdykset. Markkinoiden kevyin välipohjamateriaali parantaa vaimennusta ja antaa paremman juoksutuntuman. Kengässä on kosteutta hylkivä Lightning Dry -pintamateriaali.
New Balance 880 -juoksukenkä naisille ja miehille, SH. 139 €. Värit: vihreä/keltainen (miehet)  ja koralli (naiset), UK-koot 7–15 (miehet), 5–11 (naiset).

New Balance 1010 Minimus -juoksukenkä
New Balance 1010 Minimus on kevyt juoksukenkä haastaviin maastoihin. Erityisen Rock Stop -välipohjamateriaalin ansiosta esimerkiksi kivet ja kävyt eivät tunnu niin voimakkaasti pohjan läpi. Pohjan materiaali on huippulaadukasta VIBRAM-raakakumia, joka antaa pitoa juoksualustaan. 1010 Minimus -kengässä on vettähylkivä pintamateriaali.
New Balance 1010 Minimus
-juoksukenkä naisille ja miehille, SH. 139 €. Värit: sininen/keltainen (miehet) ja lila/vihreä (naiset), UK-koot 7–13 (miehet), 5–10 (naiset).

New Balance 1400 –juoksukenkä
New balance 1400 -juoksukenkä on kevyt aktiivijuoksijan harjoitus- ja kilpakenkä, jossa on hengittävä ja pimeässä heijastava Hi Rez -pintamateriaali. Kengän välipohjan tukirakenne tukee ja ohjaa jalan luonnollista liikettä. Kevyin markkinoilla oleva välipohjamateriaali REVlite lisää vaimennusta ja antaa paremman juoksutuntuman. Uusi pitoa lisäävä pohjamateriaali on erittäin kevyt.
New Balance 1400
-juoksukenkä naisille ja miehille, SH. 139 €. Värit: keltainen/vihreä (miehet) ja keltainen (naiset), UK-koot 7–13 (miehet), 5–10 (naiset).

New Balance on Suomen alppimaajoukkueen virallinen yhteistyökumppani
New Balance ja Ski Sport Finland ry ovat aloittaneet yhteistyön Suomen miesten, naisten A- ja B-alppimaajoukkueiden kanssa.  Alppimaajoukkue käyttää New Balancen tekstiilejä ja jalkineita niin fysiikkaharjoittelussa kuin vapaa-ajanpukeutumisessakin. Yhteistyösopimus on kolmivuotinen. Lisätietoja: New Balancen tuoteryhmäpäällikkö Jari Kohtamäki, jari.kohtamaki@sultrade.fi, puh. 040 900 3784.

Oy Sultrade Ltd, Pauliina Sjölund
puh.(09) 859 592 25, pauliina.sjolund@sultrade.fi
www.newbalance.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Anu Kuronen, anu.kuronen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Oy Sultrade Ltd, puh. (09) 859 591, info@sultrade.fi

Myynti:
Urheiluliikkeet

Oy Sultrade Ltd on monipuolinen ja osaava urheilu- ja vapaa-ajantuotteiden maahantuontiyritys ja suomalaisen Transmeri-konsernin itsenäinen tytäryhtiö. Sultrade edustaa useita urheilumaailman huippumerkkejä Suomessa ja Baltiassa. Sultraden liikevaihto vuonna 2011 oli n. 40 milj € ja se työllistää 65 henkilöä.