Olivadon herkulliset ja monikäyttöiset ekstra-neitsytöljyt ruoanlaittoon

Olivadon pakkaukset uudistuvat syksyn aikana

Olivadon laadukkaissa ruoanlaittoöljyissä yhdistyvät monikäyttöisyys sekä ravitsemukselliset hyödyt. Extra Virgin Avocado Oil -ruoanlaittoöljyssä on mieto maku ja se soveltuu myös paistamiseen. Avocado Lemon Zest -avokadoöljy saa raikkaan makunsa sitruunasta.  Olivado Extra Virgin Macadamia Nut Oilissa on voita muistuttava maku ja se soveltuu sekä ruoanlaittoon että leivontaan. Olivadon pullojen etiketit uudistuvat tänä syksynä, mutta sisältö säilyy tutun herkullisena. Laadukkaat, kylmäpuristetut ekstra-neitsytöljyt on pakattu tummiin lasipulloihin, jolloin öljy ei pilaannu valon ja hapen vaikutuksesta.

(Linkit painolaatuisiin kuviin ja tiedote PDF-muodossa ovat viestin lopussa)

Kylmäpuristettu avokadoöljy päivittäiseen ruoanlaittoon
Olivado kehitti vuonna 2000 maailman ensimmäisen kylmäpuristetun avokadoöljyn tuoreiden Uusi-Seelantilaisten avokadojen hedelmälihasta. Ainutlaatuisen puristusmenetelmän vuoksi öljy sisältää samoja terveydelle hyödyllisiä, rasvaliukoisia ainesosia kuin tuoreet avokadotkin. Olivado Extra Virgin Avocado Oil -ruoanlaittoöljyn pehmeä ja mieto maku tulee Hass-lajikkeen avokadoista. Öljy kestää kuumentamisen aina 255 celsiusasteeseen saakka. Avokadoöljyä soveltuu käytettäväksi salaattien, vihannesten sekä kalan ja äyriäisten kanssa.
Olivado Extra Virgin Avocado Oil, 250 ml, hinta noin 6,90 €

Raikasta makua tuoreista sitruunoista
Olivado Extra Virgin Avocado Lemon Zest
on valmistettu kylmäpuristetuista kypsien avokadojen hedelmälihasta ja tuoreiden sitruunoiden kuoresta saatavasta öljystä. Hienostuneenmakuinen ruoanlaittoöljy soveltuu sellaisenaan salaatinkastikkeeksi. Korkeita lämpötiloja kestävä öljy on ihanteellinen kala- ja äyriäisruokien kypsentämiseen.
Olivado Extra Virgin Avocado Lemon Zest, 250 ml, hinta noin 6,90 €

Maukkautta Australian aurinkoisimmasta osavaltiosta
Olivado Extra Virgin Macadamia Nut Oil
on valmistettu laadukkaista, Australian aurinkoisimman osavaltion Queenslandin macadamiapähkinöistä. Macadamia kuuluu runsasrasvaisimpiin pähkinöihin ja niistä saadaan puristamalla kullanväristä öljyä. Hienostuneen pehmeä, voita muistuttava pähkinäinen maku sopii myslien, salaattien sekä kasvis-, kala-, ja broileriruokien ohella myös makeisiin leivonnaisiin sekä jälkiruokiin. Öljy soveltuu myös paistamiseen, sillä sen savupiste on 210 celsiusastetta. Macadamiapähkinäöljy sisältää omega-3- ja omega-6-rasvahappoja sekä runsaasti luontaisia antioksidantteja.
Olivado Extra Virgin Macadamia Nut Oil, 250 ml, hinta noin 6,90 €

Tuotetiedot
Olivado Limited, www.olivado.com

Toimitusjohtaja Gary Hannam, gsm +41 41 852 2052, gh@tanlay.com

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
karri.harju@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
jarna.tikkanen@promode.fi / kuvauslainat

Jälleenmyynti
Päivittäistavarakaupat

Olivado Limited on vuonna 1999 perustettu, uusiseelantilainen yritys, joka valmistaa korkealaatuisia öljyjä elintarvikekäyttöön.
Olivado on maailman johtava avokadoöljybrändi, jonka ruokaöljyjä myydään 16 maassa. Olivadon tuotteet ovat voittaneet Uudessa-Seelannissa lukuisia palkintoja erilaisissa elintarvikealan kilpailuissa.