OOLANNIN UUDET TUOREKASTIKKEET – MAISTUVA LISÄ ATERIAAN VÄHÄLLÄ VAIVALLA

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Oolannin tuo ruoanvalmistukseen helpotusta uusilla, herkullisilla tuorekastikkeilla.  Uutuuskastikkeet − Grilli, Yrtti-Sipuli, Curry-Pippuri, Kebab, Tzatziki ja Bearnaise − valmistuvat hetkessä sekoittamalla kastikeainekset crème fraichen tai ruoanvalmistusjogurtin joukkoon. Lisäaineiden määrä on minimoitu: kastikkeet eivät sisällä arominvahventeita kuten natriumglutamaattia eivätkä kiinteyttämisaineita.

Lupa päästä helpommalla
Oolannin uudet tuorekastikkeet valmistuvat vähällä vaivalla ja onnistuvat kokilta kuin kokilta. Kastikkeet maistuvat koko perheelle, ja ne voidaan tarjoilla niin kylminä kuin lämpiminä. Uuteen kastikesarjaan kuuluu kuusi kielen vievää makua: Grilli, Yrtti-Sipuli, Curry-Pippuri, Kebab, Tzatziki ja Bearnais

Oo-la-laa Oolannin tuorekastikkeille
Oolannin tuorekastikkeet ovat gluteenittomia ja laktoosittomia. Jos kastikkeen valmistaa laktoosittomasta crème fraichesta, myös valmis kastike on laktoositon. Uutuuskastikkeet eivät sisällä arominvahventeita kuten natriumglutamaattia eivätkä kiinteyttämisaineita. Lisäaineita on käytetty mahdollisimman vähän. Tuorekastikeainekset säilyvät pitkään, noin 18 kuukautta, joten niitä voi pitää kaapissa aina valmiina käyttöön.

Oolannin uudet tuorekastikkeet sopivat käytettäväksi sekä lihan, kalan, kanan että vihannesten seuralaisena. Kastikkeet sopivat muun muassa tex-mex-ruokien, grilliruokien, makkaroiden, lihapyöryköiden, salaattien ja uuniperunoiden maustajiksi.

HETKESSÄ HYVÄÄ
Kylmänä: Pussin sisältö sekoitetaan 2 desilitraan crème fraichea tai ruoanvalmistusjogurttia.
Lämpimänä: Pussin sisältö sekoitetaan 2 desilitraan crème fraichea tai ruoanvalmistusjogurttia ja lämmitetään hetki esimerkiksi mikroaaltouunissa.

Grilli-tuorekastike, 16 g, hinta noin 1 € / kpl
Yrtti-Sipuli-tuorekastike, 16 g, hinta noin 1 € / kpl
Curry-Pippuri-tuorekastike, 16 g, hinta noin 1 € / kpl
Kebab-tuorekastike, 16 g, hinta noin 1 € / kpl