Osmo Color -puuvahojen uudet sävyt ovat harmonisen harmaita

Osmo Color -puuvahat täydentyvät kahdella uudella värillä, Tervalla ja Kelolla. Tyylikkäät tumman harmaa Terva ja hillityn vaalea Kelo sopivat skandinaaviseen sisustukseen ja luovat syksyistä tunnelmaa. Kevyesti pigmentoitu Puuvaha on sisäkäyttöön tarkoitettu puun pintakäsittelyaine. Puuvahat perustuvat kasviöljyihin ja luonnonvahoihin, eivätkä sisällä eliömyrkkyjä tai säilöntäaineita.

(Linkit painokelpoisiin kuviin ovat viestin lopussa)

Osmo Color -puuvahojen uudet värit ovat tyylikkään harmaat:  tumma Terva ja vaalea Kelo. Harmaan hillityt sävyt päivittävät kodin syksyyn. Vaha on tarkoitettu puupintojen käsittelyyn sekä lämpimissä että kylmissä sisätiloissa. Puuvahojen käyttökohteita ovat muun muassa seinät, katot, kalusteet, huonekalut ja lelut.  Osmo Color -puuvahoja voidaan käyttää kertakäsittelynä myös lattiapintojen värjäämiseen, jolloin lattia viimeistellään Öljyvahalla. Tuote sopii hyvin myös kylpy- ja pesuhuoneeseen, ei kuitenkaan saunan löylyhuoneeseen.

Puuvahattu pinta on hengittävä, miellyttävän tuntuinen ja kestävä. Oikein käsitelty pinta hylkii vettä ja kestää hyvin myös värjääviä aineita, kuten mehua, kolajuomia, kahvia, teetä, maitoa, olutta ja viiniä.

Puuvaha suositellaan käytettäväksi hiotuille tai höylätyille, puupuhtaille tai aiemmin öljykäsitellyille, huokoisille puupinnoille. Osmo Color -puuvahalla tehdään yhdestä kahteen käsittelykertaa riippuen toivotusta värin voimakkuudesta, alustasta, puulajista ja käyttökohteesta.

Tuotteet täyttävät normin EN 71,3 (Lelujen turvallisuus) vaatimukset kaikkien värisävyjen osalta.

0,125 l -pakkaus 17 €, 0,375 l -pakkaus 29 €, 0,75 l -pakkaus 42 € ja 2,5 litraa -pakkaus 125 €

Lisätietoja :
www.osmocolor.com,
Sirpa Pitkänen, markkinointipäällikkö, Osmo Color,
puh. 040 4511083 sirpa.pitkanen@osmocolor.com

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070, Heidi Azinur, heidi.azinur@promode.fi / viestintä, kuvamateriaali, näyte- ja kuvaustuotteet

Osmo Color, puh. (019) 264 4200

Hyvin varustetut sisustusliikkeet ja rautakaupat kautta maan