OY PERKON SYYSUUTUUDET TIKITTÄVÄT KIRKKAISSA VÄREISSÄ

Rannekellotrendeissä sporttista muotoilua ja reippaita värejä

Sporttisuus, pelkistetty muotoilu ja rohkean raikkaat värit nousevat pääosaan Oy Perkon maahantuomissa syksyn rannekellouutuuksissa. Oy Perkon uutuuskellot ovat esillä Gold Silver Watch -messuilla Helsingin Messukeskuksessa 21.–23.10.2011, osastolla 5k55.

Huippumerkeistä Adidas, Diesel, Michael Kors, Fossil ja Casio luottavat syksyn rannekellotrendeissä herkullisiin väreihin ja pelkistettyyn sporttisuuteen. Rannekellot ovat tänä syksynä kookkaita – kello saa näkyä sekä värinsä että kokonsakin puolesta. Metsäisen vihreä, tumma violetti, raikas fuksia ja sähäkkä turkoosi erottuvat väripilkkuina ikisuosikkien mustien ja valkoisten kellojen valikoimasta. Rannekello ei näytä pelkästään aikaa, vaan voi toimia asun katseenvangitsijana.

Alumiini on suosittu materiaali Dieselin syksyn rannekelloissa, jolloin kirkkaat värit hehkuvat himmeästi metallinhohtoisina. Myös silikoni, nahka ja muovi jatkavat rannekkeiden suosittuna materiaaleina, ja esimerkiksi Fossil yhdistää vihreä-oranssissa kellon rannekkeessa silikonin sekä alumiinin luoden näin kestävän ja tyylikkään sporttirannekkeen. Casion Baby-G -kellon ranneke on erikoisiskunkestävää hiilikuitua. Kellotaulujen muodoista on tarjolla klassista ja selkeää pyöreyttä sekä sporttisen särmikästä nelikulmaa.

Oy Perkko, tulosyksikönjohtaja Pirjo Kaarte, puh. 0400 414 286, pirjo.kaarte@perkko.fi
Oy Perkko, tuotemyyntipäällikkö Jussi Kivistö, puh. 0400 195 205, jussi.kivisto@perkko.fi
www.perkko.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070